Ljk 2009

No jos lähetää hakee huonointa ni en oo kertaakaa juossu coopperis viel yli 3000. Viime coopperist kyl 4kk,mut silti :D
Jos tos parin viikon pääst sitte

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei varmasti,en oo ainakaan ikinä kuullu et ois enemmän.

Jumaliste että rupes nakertaan ku tulin vähän aikaa sit lenkiltä ja pohkeisiin kävi niin perkeleen kipeää koko lenkin ajan,ja syke oli ihan ihmeen korkeella jo ennen lenkkiä.Meni just 6600 m 32 min,vaik normaalisti juoksen sen alle 30 min.Ei kärsis nyt ruveta tulosten laskeen ku ollaan kuitenkin jo melko lähellä niit testejä.

mise olet ehkä nuhan/flunssan alkuvaiheessa.

Jotenkin sellanen muistikuva että silloin kun toi kuupperin tulos piti lisätä hakupapereihin pari vuotta sitten niin noilla sivuilla oli myös joku ilmoitus tyyliin vähintään 2800. Nyt siis voi olla että puhun täysin skeidaa mutta jotenkin tuollaisen muistikuvan olen jostain saanut. Nyt kun olen noita sivuja katsonut niin ei ainakaan enää ilmoiteta mikä se vähimmäis tulos on mutta luulisin että sinne otetaan joka vuosi joku maksimi määrä porukkaa, jotka kutsutaan kuupperintestin tuloksen, lääkärintodistuksen ja rikosrekisterin ollessa kunnossa. Ehkä huomioidaan myös koulutodistuksen liikuntanumero, luulisi että varsinkin silloin jos se on epäilyttävän huono.

Nii onha se vuosittain noussu tost 2800m. Oliko viime tai toissa vuonna joku 2950m. Kyl ny vähäse nakertaa jos on vuoden treennanu ja jaa jostai 50m kiinni :D

Mitenhän tuo on meikäl ku sain joskus 14-15 vuotiaana merkinnän poliisi rekisteriin pikkusesta tappelusta nujakasta niin karsiikohan tuo meikät niist testeist pois?ei se ollu mikää iso tappelu ollenkaa mut joutuin kuitenkin maksaan korvauksia niin meneeköhän ne ljk testit meikältä sen takia ohi?:curs: .Puolustusvoimien kotisivuilla lukee et rangaistukseen johtaneet teot ovat karsivia tekijöitä
mut ite ymmärsin ton niin et se ei kuitenkaa tarkota et ei voi päästä laskuvarjojääkäriksi vaan et ne tilaanteen mukaan kattoo.Ku jos toikkari ja kunto on hyviä ja kaikki muutenkin kunnossa niin vaikuttaakohan tuo nuoruuden toljailu siihen pahasti.Pääsis vaan sinne testeihin asti ees niin se jäis sit sentää itestä kii et pääseekö laskuvarjojääkäriksi vai ei mut jos se tost nuoruuden hölmöilystä jää kii niin pikkusen vituttaa.

Eikö 16 vuotiaana rikosrekisteriki pyyhitä? En usko että tuollainen vaikuttaisi kohdallasi kun ei siitä enää mitään merkintääkään pitäisi missää olla. Toisaalta voisin uskoa, että jos rekisterissä olisi merkintä pahoinpitelystä tai vastaavasta, miten tuo 'tappelu' olikaan tulkittu, niin olisi este koko testeihin pääsylle.

Jos olet 14vuotiaana hölmöillyt niin sitä ei kai ole merkitty mihinkään ylös koska et ole rikosoikeudellisesti vastuussa teostasi. Porukoille siitä olisi määräytynyt sakot tai korvaukset maksettavaksi jos sellasia on tullut. Näin itse olen käsittänyt, mutta älkää ampuko jos olen väärässä. Kannattaa soittaa ja kysyä.

Taisin just ollu täyttäny 15 v ku se pikku paini matsi oli.Toivottavasti se ei vaikuta.
Pitää kysyä torstaina ku on kutsunnat et miten sen asian laita on.

Mitenhän paskalla toikkarilla lvj kurssille pääsee. Meikällä ei nimittäi mikää säkenöivä todistus ole :D

Taisin just ollu täyttäny 15 v ku se pikku paini matsi oli.Toivottavasti se ei vaikuta.
Pitää kysyä torstaina ku on kutsunnat et miten sen asian laita on.

Nii ja kannattaa myös soittaa sinne Utin sihteerille tai millelie ja silt kysästä asiaan mielipidettä, niiku Piisis tossa tais jo sanoa. Ettei jää sit mietityttämään.

Mitenhän paskalla toikkarilla lvj kurssille pääsee. Meikällä ei nimittäi mikää säkenöivä todistus ole :D

Mua mietityttää mun liikuntanumero :D Ekast kurssist 7 (toka toisaalt 10-> keskiarvo 9, eli luultavasti toivottavasti todennäkösesti ei toi 7 paina).

Luulis nyt et niil todistuksil nii välii oo kuhan on ylioppilas tms. eikä niit nelosia oo siel iha joka välissä :rolleyes:

Perkele kun iski flunssa niin ei pääse sitä cooperia viä juokseen:curs:
En kyllä usko et todistukset on kenenkään kohdalla karsiva tekijä, jos ei ihan pelkkää nelosta oo. Niillä vaan katotaan et omaa vähän oppimiskykyä. ;)

Mulla on jokane lukion liikunnankurssi ollu ny 9, ja tais olla yläasteellakin. Meidän koululla vaan sattuu olemaan sellainen juttu, että kymppiä on täysi mahdottomuus saada :D.

edit. ps. täällä päin jos et ole hyvä pesäpallossa tai sählyssä, niin sitä kymppiä ei ainakaan silloin tarvitse edes haaveilla. Kumpaakin lajia satun vihaamaan :D.

vittu lokakuussa penikoitten leikkaukseen... nyt tuntuu hyvältä :curs:
menee hieman treenit vituilleen.. noh jospa ne vihdoin paranis (?)

Meillä tuli ekana vuonna ihan cooperin tuloksen perusteel. Jos 3000m meni rikki ni melkee sama olitko paikalla lopuilla tunneilla :D Maikan vaihduttuu riitti hyvä asenne ja kova yritys.

Kauas tollasesta kestää palautua treenikuntoon?
kuulemma jos tosi hyvin paranee niin 2 viiikon päästä saapi uida, ja 4 viikon päästä juosta...
mutta siinä on se infektioriski ja sillo jouvutaan koko haava avaamaan uudestaan ja sitten menee kyllä täydellisesti hommat vituiksi.. :dance2:

Pistin sähköpostia sinne uttiin niin ne vastas sielt että ei kuullemma sen nuoruuden toljailun pitäisi vaikuttaa mitään ljk hakiessa.:rock::thumbs:
Hyvä homma,nyt vaan helvetillistä treeniä testeihin saakka!:whip:
Millanen on jätkien viikottainen treeniohjelma millä vedätte?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom