Ljk 2009

Oon ite volttia harjotellu viimeaikoina. Jos sen saa hyvin menee niin on kyllä paljon nopeampi kuin "perus" käännös. Uskosin että käsillä pitää silti altaan toista reunaa koskettaa. Toisaalta aika surkeaa touhua ilman laseja toi volttien teko, menee silmät siinä kloorivedessä pidemmän päälle niin se vähän rajottaa sen käyttöä muuten kuin 200m aikaa uidessa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pitäähän se itekki hakea tonne laskuvarjojääkäriksi.On tullu reenailtua jo jonkun aikaa ja reeni motivaatio on niin huipussa että ei viittis hetkeäkään levähtää.Tota reppu selässä juoksua en oo vielä reenannu mutta pitää seki täs kohta puoli aloittaa.Reenaus tähän asti on ollu melko punttireeni painoitteista mutta pitää nyt jättää salia vähemmäksi ja alkaa uimaan ja juokseen enemmän.

Käykö porukat muuten paljon ryyppäämässä treenien lomassa? Ite oon vähän harkinnut että pitäs noi joka viikkoset juomaputket jättää pois kun ne ehkä vähän pistää heikkoon happeen...toisaalta saahan alkoholista pirusti energiaa ja baarista kaunista seuraa mitä sitten ajatella hikilenkeillä ;) Motivoi toi naisten ajattelu juoksemaan vaan jostain kumman syystä itseäni.

Empä oo ite juonu nyt vähään aikaan oikeen kunnolla. Pari kertaa käyny ja vähä kaljotellu, mut siinä se. Syyslomalla oli tarkotus ottaa äkkilähtö kavereitte kaa ja lähteä johonki lämpimään, mutta arvasin että siitä ois tullu viikon ryyppyreissu, niin kieltäydyin sitten lähtemästä. Toisaalta, mulla on 16. päivä kutsunnat, niin en ois päässy kuitenkaan lähtemään :rolleyes:.

Vittu että tuo uinti on perseestä. Mutta koko ajan tuntuu että kehittyy, että eiköhän sekin mene sitten läpi loppujen lopuksi.

viikon pois uimast ja 30sek huononi aika :D en tiä johtuko sitte siitä et aattelin et "ei tuu enkkaa , ei jaksa" , mut kuiteki . Sitä enne 3x vkos uimas. taitaa se 3:45 mennä rikki kohta , toivottavasti siis. Mites muute te jotka ootte repulla juossu , ni paljoko laitoitte ekoille reppujuoksuille painoo? ite kelasin jotai 5-8kg pistää ku ens viikol alan vetää repul.

Juoksin tämän vuoden testeissä kuumeessa, kun en aamulla paikan päällä ymmärtänyt että oli kuume päällä. luulin että se oli vain jännitystä. Noh ekaks lihaskunnoista... leuat 16kpl en vetänyt loppuun asti, punnerrukset reiska 40 , vatsoja reiska 50, selkää yli 70, vauhditon pituus 2 pojoa en muista paljon sen raja on, näiden jälkeen huimasi ja ihmettelin kuinka oudolta lihakset tuntuivat. Ja kaikista eniten ihmettelin että ei jännittänyt tippaakaan. Noh sitten siirryttiin busseilla jäähalliin juoksemaan. Lämmiteltiin 10min, muutama kierros suht kovaa, sitä ei kannata aliarvioida. Olo oli lämmittelyn jälkeen ihan ok mutta jalat hapotti omituisella tavalla. No jatkoin silti. Kun itse koitos alko, joku äijä siinä tokaisi että "kohta alkaa pojilla hymy hyytymään" ja sitten yksi toinen äijä sanoi "ei kun poikia alkaa kohta naurattamaan " . En nauranut vaikka muut nauroivat. En tässäkään vaiheessa jännittänyt tippaakaan, ei tullut energialatausta, ei kihelmöintiä ei pelkoa epäonnistumisesta. Se iki-ihana kuume aiheutti tämän kaiken. No sitten kun lähdettiin juoksemaan ajattelin että hyvinhän tämä menee. 3 kierroksen jälkeen jalkoihin syöksähti hapot, päässä alkoi huippaamaan ja teki mieli oksentaa. Jatkoin, jatkoin ja jatkoin niin kauan ja niin kovaa kuin jalat vain antoivat periksi jatkaa mutta vaikka juoksin mielestäni niin kovaa kuin pääsin, monet surkeampikuntoiset juoksivat ohi. Jatkoin kunnes sanottiin että täytyy lopettaa koska juoksin niin hitaasti. Lopetettuani juoksun, jalat lähes pettivät alta ja tuli kylmä hiki otsalle. Silmissä vähän sumeni ja ei kiinnostanut tippaakaan olla siellä. Tiedän että paikan päällä oli monta sellaista "säbä" poikaa jotka painoivat vähemmän kuin reppu jonka kanssa juostiin ja monta "ei niin hyvä kuntoista". Silti he pääsivät loppuun juoksu osuuden.

Menkää terveenä ja sillä mielellä että annatte kivun tulla ja tajunnan mennä jos on tarvis.

Juoksin tämän vuoden testeissä kuumeessa, kun en aamulla paikan päällä ymmärtänyt että oli kuume päällä. luulin että se oli vain jännitystä. Noh ekaks lihaskunnoista... leuat 16kpl en vetänyt loppuun asti...

Miten et vetänyt loppuun asti? Kai siellä jotenkin valvotaan ainakin noita leukoja kunnolla? Niissä juuri kun luulis porukan aina kaikkia keinutuspomppuvaijeri tekniikoita koittavan.

Miten et vetänyt loppuun asti? Kai siellä jotenkin valvotaan ainakin noita leukoja kunnolla? Niissä juuri kun luulis porukan aina kaikkia keinutuspomppuvaijeri tekniikoita koittavan.

Mutulla sanoisin, että hän tarkoitti, että varastoon jäi vielä leukoja jos olisi pitänyt vetää?

Ps. Vieläkin on nilkka hiukan kipeänä joten vain taido-treeneihin menen enkä juoksemaan, kuten oli tarkoitus. YO-kirjoituksetkin alkaa ensi viikolla.. Onneksi oppitunteja ei enää meikän lukujärjestyksellä ole seuraavaan kolmeen viikkoon :p

Minkäslaiset viimesimmät kuupperitulokset teillä on ollut?

Kävin just tänään kokeilemassa tavoitevauhdilla 3200m. Juoksin sitten kuitenkin 3060m. Ajattelin kaverin pyytää joskus 1-2kk kuluttua todistamaan sitä hakemuksen testitulosta varten niin ehkä menis silloin jo 3200m tai ainakin lähelle tuota tavoitetta.

Itse olen ihan tyytyväinen tuohon tulokseen, olin sentään eilen uimassa ja sitä edellisellä päivänä intervallia juoksemassa niin ehkä vaikutti (seli seli).

Ittellä olis edessä ens viikolla cooperin testi :eek:. Vituttaa vaan kun on ollu vähä flunssaa ja sit testi on aamulla kaheksalta, mutta 3300m lähetään hakeen.

Onko mittää vinkkejä et miten sais uinti kunnon parhaiten nousee?oon nyt käyny kahtena päivänä peräkkäin uimassa 1500m.oon molempina päivinä kokeillu sitä 200m uintia niin nopeeta ku jaksaa ja voin sanoa että en päässy vielä lähimaillekkaan sitä vaadittua aikaa.
ja onko porukalla miten nopeeta noussu uinti tulokset?että enhän aloittanu liian myöhään reenaan tota uintia.

Uintia aattelin ens viikolla ottaa varmaan kolmeen kertaan MA-KE-PE-tyyliin. Hyvää rasvanpolttoa ennen kaikkea, ja nyt sain viimeeksi pientä lisäpiristystä, kun alkaa tekniikka parantua vähitellen, mm. vasemman puolen hapenotto ei ollut niin heikkoa vapaa-uinnissa.

vonarxilla kova tavoite - Oma on ehkä siinä 3150-3200 m tienoilla, mikäli joku kerta kerkeis sen joko itse tai kaverin ottamana vetää.

Onko mittää vinkkejä et miten sais uinti kunnon parhaiten nousee?oon nyt käyny kahtena päivänä peräkkäin uimassa 1500m.oon molempina päivinä kokeillu sitä 200m uintia niin nopeeta ku jaksaa ja voin sanoa että en päässy vielä lähimaillekkaan sitä vaadittua aikaa.
ja onko porukalla miten nopeeta noussu uinti tulokset?että enhän aloittanu liian myöhään reenaan tota uintia.

Ensiksi tekniikka kuntoon. Helpointa on kysyä vaikka uintivalvojilta neuvoja tai sitten jos joku kaverisi/tuttusi on kova uimari niin mene sen kanssa uimaan. Enpä kyllä mitään ohjelmaa osaisi neuvoa kun itse oon vaan aina uinu sen 2km 2krt viikkoon ja ihan hyvin on toiminut puolessa vuodessa. Jos kovasti luulet tarvitsevasi parannusta uinnissa niin mene vaan useammin uimaan.

Uiminen -thredissä taitaa olla ihan hyviä neuvoja uinnin parantamiseks. Tekniikastahan se yleensä kiinni on. Ite treenasin uintia lähinnä 100-200m vedoilla.

Kokeilin uida eilen tuon 200m ja katsoa, että miten kauan menee. Meni yli 5min :D. Mutta onhan tässä nyt vielä monta kuukautta aikaa, että eiköhän tuo nyt nouse tuosta.

Tänään vedin 200m 3.40 aikaan. Näyttää 2 pojoa aika varmalta mutta nyt tietty ottaa päähän ettei kolmea pojoa saa vaikka noin lähellä on. Toisaalta käännösten kanssa parin kuukauden treenillä ehkä menee alle 3.30. Testeissä tuossa uinnin kohalla ollaan kyllä varmaan hiukan väsyneitä että pitäisi varmaan ainakin 3.20 pystyä uimaan normaalioloissa että testeissä olisi 3 pojoa melko varma.

Jos vaan jaksaisi sitä ekan 50 metrin vauhtia pitää yllä niin ei olisi mitään hätää.

3p rajahan oli 3.15. Ne jotka siihe pääsee testeis ni on kovia kyllä. Omilla uimataidoilla yritän vaa pelastella ne 2 pistettä sieltä.

Juu niihän se olikin. Taitaa jäädä 2 pisteeseen kyllä mullakin. Aika iso toi 45 sekunnin pisteporrastus, muistin että olisi ollut 30 sekuntia maksimilla aika alle 3.30. No onneksi se 2 pojoa on kuitenkin 3.40 aijalla melko varma.

Oli muuten kivat treenit tänään. Aamulla salille, sitten 50 minsaa uintia, 1h 35 min juoksua. Harmi ettei hiihtämään kuitenkaan päässyt. Pitää heti kun on lunta tarpeeksi joku päivä simuloida noi testit loppuun asti hiihdon kanssa ja katsoa paljon se päällekkäisyys vaikuttaa suoritukseen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom