Ljk 2009

Noh, 200m on uitava, ihan sama uitko sen jalat edellä vai miten, mutta ei selkää. Eli kyllä jalat saa koskettaa päätyä, ei käsien tarvitse :)

Ps. käännökset tosiaan tuo huomattavasti lisää nopeutta suoritukseen :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voi vittu, meillä kun taas alkavat salibandytreenit niin en yhtään tiedä mitä sen kanssa tekisi. Nyt kun painaa vielä yo-kirjoitukset niskaan eli aika muutenkin kortilla ja treenit ovat vielä siihen aikaan millon keskiviikkoisin käynyt uimassa. Tiedän ettei niistä hirveästi hyötyä ole ljk:ta varten, mutta kun siellä taas kavereita pelailee niin ei viittisi lopettaakaan kun ihan mukavaa puuhaa sekin. Tarvitsee hetken aikaa miettiä, että mitä tekee ja mihin sovitta kaikki nyt sitten....

Jep , täällä myös yksi laskuvarjojääkäriksi hakeva 90 syntyinen. Onneks sentää ylioppilaan paperit löytyy jo ni ei tarvi kokeista enää huolehtia :) treeniä vaa ja töitä. Alkaa jännittää vähä ku treenaamisen alottanu suhteellise myöhää , mut eiköhä se täst :D uinti parani 2vkossa 2½minuuttia (eka kerta 200m 7min , sit nyt 2vko kulunu ni menee jo 4min30sec). Salia tehny jo lukio ajoista lähtien n. 2v mut vielä pitäs juoksuu ja hiihtoo nostamaa (tulis ny luntaki).
tsemii kaikille ja täs o viel 5kk , et kyl onnistuu. :thumbs:

Voi juku pojat, meitsi sai lykkäystä heinäkuun palvelukseenastumisesta. Ellei nähdä 2009 testeissä, kait sitten jossain myöhemmässä erässä. Nyt alkaa rääkkitreenit. :)

Toivottavasti Stander vielä lukee tätä threadia, kun niin vanha viesti on, mutta:

Mitä pistit lykkäyksen syyksi? Itsekkin olen miettinyt että jos tänä vuonna käy jotain katastrofaalista, enkä pääse Uttiin, niin minä en sitten saatana minnekkään Kajaaniin mene. Ajattelin tässä tapauksessa hakea lykkäystä, että voin yrittää uudestaan 2010.

Toivottavasti Stander vielä lukee tätä threadia, kun niin vanha viesti on, mutta:

Mitä pistit lykkäyksen syyksi? Itsekkin olen miettinyt että jos tänä vuonna käy jotain katastrofaalista, enkä pääse Uttiin, niin minä en sitten saatana minnekkään Kajaaniin mene. Ajattelin tässä tapauksessa hakea lykkäystä, että voin yrittää uudestaan 2010.
Katos, bongasit mun wanhan viestin. :D

Syyksi pistin, että haluaisin saada mahdollisuuden pyrkiä valmiusjoukkoihin. Mut oli näet määrätty Säkylään muutenkin. Ja osasin jotenkin lyhyesti ja ytimekkäästi ilmaista tämän, joten läpi meni.

Katos, bongasit mun wanhan viestin. :D

Syyksi pistin, että haluaisin saada mahdollisuuden pyrkiä valmiusjoukkoihin. Mut oli näet määrätty Säkylään muutenkin. Ja osasin jotenkin lyhyesti ja ytimekkäästi ilmaista tämän, joten läpi meni.

Joo, oon niin täpinöissäni, että pakko lukea alusta vähän noita vanhoja viestejä, kun ei tule joka päivä tarpeeksi paljon uusia :D.

Jes, hyvä tietää, että ne antaa mahdollisuuden sitten siihen lykkäykseen. Sulla sitten siirtyi kaikki opiskelut vuodella eteenpäin?

Noh, 200m on uitava, ihan sama uitko sen jalat edellä vai miten, mutta ei selkää. Eli kyllä jalat saa koskettaa päätyä, ei käsien tarvitse :)

Ps. käännökset tosiaan tuo huomattavasti lisää nopeutta suoritukseen :)

Juuh, just tota tarkotin että jos voltin tekee ennen altaan reunaa eikä käy sitä käsillä koskee vaan pelkästään jaloilla ponnistaa niin nopeutuu suoritus vielä entisestään. Ootteko muuten varmoi tosta ettei kädel tarvii reunaa koskettaa. Olympialaisissa olin vaan näkeväni että ne uimarit kosketti altaan reunaa ennen volttia veden alla.

Joo, oon niin täpinöissäni, että pakko lukea alusta vähän noita vanhoja viestejä, kun ei tule joka päivä tarpeeksi paljon uusia :D.

Jes, hyvä tietää, että ne antaa mahdollisuuden sitten siihen lykkäykseen. Sulla sitten siirtyi kaikki opiskelut vuodella eteenpäin?

Nyt tulee spämmiä multa mutta ite ajattelin ton asian niin armeija vuosi on pakollinen jossain vaiheessa mutta opiskeluaikaa ei voi tollei siirtää vaan siitä tulee sitten välivuosia ja valmistuminen viipyy. Joten ihan hyvä kuntoa kasvatella samalla kun jatko-opiskelee ja sitten ihan pirun kovassa kuosissa varmistaa ainakin fyysisten testien osalta pääsyn ljk:hon.

Joteen, jos ljk:hon tosiaan haluaa niin ei toi armeijan lykkäys opiskelun takia mikään huono veto ole.

Vatsalihasliikkeet perkl

Testailin tässä tota lihaskuntoa pienen välin jälkeen ja huomasin ikävän jutun kun vatsoja tein. Vuosi sitten sain 52 vatsaa 60 sekkaan vaikka vatsalihakseni olivat huomattavasti pienemmät/heikommat. Nykysellä sikspäkillä taas sain eilen n. 40 kipaletta 60 sekkaan. Vatsalihakseni ovat siis tulleet voimakkaammiksi noin kokonaisuudessaan mutta noiden vatsojen tekeminen on hidastunut helkutisti. :curs:

Mikäs olisi avuksi että saan taas nopeutta takasin?

Hmmmm. Itse tekisin erillaisia vatsalihasliikkeitä ilman lisäpainoja. Eniten kuitenkin sitä normaalia, mitä testeissäkin tehdään.

Hmmmm. Itse tekisin erillaisia vatsalihasliikkeitä ilman lisäpainoja. Eniten kuitenkin sitä normaalia, mitä testeissäkin tehdään.

Nyt ku tota mietin niin tuli mieleen että eihän noi testeissä tehtävät "vatsat" pääosin vatsaa verota vaan lonkan koukistajia. Oon melkein joka päivä tehny vatsoja mutta pitää nyt keskittyy tohon itse testi liikkeeseen jota ei välttämättä pelkkiin vatsalihaksiin kohdistetuilla liikkeillä saa nopeutettua.

Kutsunnat oli tänään ja siellä päättivät laittaa mut II/09 Säkylään. Ljk:hon ilmoitin kiinnostukseni ja myös valmiusjoukkoihin. Eli treeni senkus jatkuu.

Viikon nuhailun ja flunssailun jälkeen eilennä pääsi taas kunnolla kuluttamaan lenkkipolkua ja täytyy sanoa, että tauko teki myös hyvää. Jaksoi todella hyvin juosta ja tuntui hyvältä. Heh, täytyy sanoa että ensimmäisiä kertoja kun oikein intoa piukassa lähdin lenkille. Siitä on jo ruvennut pitämään :dance::arvi:

Kävin tiistaina juoksemassa repun kanssa toista kertaa. 2l+1.5l vesipullot repussa ja reppu itsessään painaa sen 2kg. Kyllä tuntu keskiviikkona kevyeltä juosta ilman reppua :D

Saa nähdä, vähän kyllä jännittää tuon uinnin kanssa, että miten siinä käy. Mutta eiköhän se tästä.

Tuossa tuli käytyä kokkeilemassa uintia pitkästä aikaa... uin kilometrin putkeen meni 18-20min en kahtonu ihan tarkkaan hallin kellosta. Eli 200m alle 4min ja varaa jäi huimasti joten täytynee jatkaa vain juoksuun keskittymistä. :whip: Millon porukat meinas kuuperia juosta? vai onko jo kolome tonnia juostu...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom