Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voi juku pojat, meitsi sai lykkäystä heinäkuun palvelukseenastumisesta. Ellei nähdä 2009 testeissä, kait sitten jossain myöhemmässä erässä. Nyt alkaa rääkkitreenit.
Katos, bongasit mun wanhan viestin. :DToivottavasti Stander vielä lukee tätä threadia, kun niin vanha viesti on, mutta:
Mitä pistit lykkäyksen syyksi? Itsekkin olen miettinyt että jos tänä vuonna käy jotain katastrofaalista, enkä pääse Uttiin, niin minä en sitten saatana minnekkään Kajaaniin mene. Ajattelin tässä tapauksessa hakea lykkäystä, että voin yrittää uudestaan 2010.
Katos, bongasit mun wanhan viestin. :D
Syyksi pistin, että haluaisin saada mahdollisuuden pyrkiä valmiusjoukkoihin. Mut oli näet määrätty Säkylään muutenkin. Ja osasin jotenkin lyhyesti ja ytimekkäästi ilmaista tämän, joten läpi meni.
Jep, mutta näönkorjausleikkauksen jälkeen homma on ollu haaveena, joka on pakko toteuttaa. Muualle en suostu lähtemään hajoilees. :DSulla sitten siirtyi kaikki opiskelut vuodella eteenpäin?
saakoha uintitesteissä käyttää uimalakkia , uimalasit on kielletty sen tiedän ,mut ilman lakkia tulee väkisinki silmille vähä hiuksia.
Noh, 200m on uitava, ihan sama uitko sen jalat edellä vai miten, mutta ei selkää. Eli kyllä jalat saa koskettaa päätyä, ei käsien tarvitse
Ps. käännökset tosiaan tuo huomattavasti lisää nopeutta suoritukseen
Joo, oon niin täpinöissäni, että pakko lukea alusta vähän noita vanhoja viestejä, kun ei tule joka päivä tarpeeksi paljon uusia :D.
Jes, hyvä tietää, että ne antaa mahdollisuuden sitten siihen lykkäykseen. Sulla sitten siirtyi kaikki opiskelut vuodella eteenpäin?
Hmmmm. Itse tekisin erillaisia vatsalihasliikkeitä ilman lisäpainoja. Eniten kuitenkin sitä normaalia, mitä testeissäkin tehdään.