Itse veikkaisin kuitenkin, että Spica heitti sarkastisen kommentin painostaan.Spica, en kyllä tuosta lähtisi yhtään tiputtamaan. Kuihdut muuten kokonaan pois ja sitä painavammalta se reppu tuntuu:D.
Mä olen tällä hetkellä tyytyväinen mun leuanvetojen parantumiseen. Lähtökohta oli 7-8 leukaa, nyt 13-14 (15 aika lähellä jo, kunhan taas duunin ja kiireiden ohella kerkeis salille). Rytmin sain kuntoon joten kuten, jolloin se ehkäisee suuremmat heilumiset ja parantaa hengitystekniikkaa.
Uintia olen kerennyt muutaman kerran kokeilemaan ja täytyy sanoa, että petyin pahasti. ~3 vuoden taoun jälkeen krooli oli toivotonta räpeltämistä, ennen kaikkea hengitystekniikan osalta. Toisin sanoen, hyydyn jo 50-100 m kohdalla aika pahasti. :(
Lenkkeily on kuitenkin ehkä tärkeimpien joukossa parantanut hapenottokykyä ja ylipäänsä kestävyyttä. Sen huomaa jo salitreeneissä, kun en enää niin paljoa huohota. :D Cooper on siltikin jämähtänyt pienen tauon jälkeen siihen 3000+. Tavoitteena pitkien lenkkien ja keskipitkien reppujuoksujen jälkeen vähintään 3200 m. 8 urheilukenttäkierrosta (eli 3200 m) jos kykenisi juoksemaan, olisin jo suht tyytyväinen.
Noita pienempiä kehonhallintahommeleita en ole kerennyt treenaamaan. Mutta pikkuhiljaa niihinkin täytyy uhrata tarmoa. :whip:
Tässä mun pieni väliraportti...