Ljk 2009

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei helvetti että naurettiin noille kutsunnoissa. Kermana noiden päälle olis ollut Amiraali Kaskeala videon loppuun Uncle Sam-tyyliin "we want you" ja osoittamaan sormella. :D

joo onnittelut kaikille ketkä jatkaa ljk:hon pyrkimistä. Ittellä meni pohjeluu kiertyen poikki ja viel useempaa osaa. Eikä siinä vielä kaikki ku pohjeluun ja sääriluun välinen sidekalvo vai kudos mikä onkaa nii repes oikee kunnolla. Siellä on nyt ruuvit poikineen jalassa. Oli kiva futispeli. Olin kentällä n. 6 min 28 sek :D Vuoden päästä sitten. Kyrsii kyllä oikee olan takaa ku ois fyysinen kunto yli 40 pisteen luokkaa ja reilusti. ei tosin tällä hetkellä enää :( Eniten harmittaa että hävittiin se peli ja menetettiin kärkipaikka sarjassa:curs:

Kiitoksia :) Pääsettäpähän sit tsiigailee ku minä polskin ja juoksen ja muuten hikoilen siellä testeissä :D niinku teit vuotta jälessä :/ Onnee vaa kaikille ketkä sinne sit pääsee terveenä! On nimittäin jotain aivan mahtavaa et voi kävellä:rock:

Jos menee vaan ihan tavallisesti armeijaan kutsuntojen kautta ja sit päättää et haluaiski LJK:hon tai erikoisjääkäriks ni voik sielt hakee sinne kesken sen palveluksen vai täytyyks se päätös tehdä jo ennen ku ees menee sisään?

Preppauskurssi pääsykokeisiin. Mielenkiintoinen idea mutta taitaa olla osallistujille turhaa rahan menoa.

Laskuvarjojääkäreiksi havitteleville valmennuskurssi
Julkaistu: 12:41
STT

KANNUS. Keskipohjalainen kuntoutuskeskus järjestää valmennuskurssin varusmiespalvelukseen lähteville. Kurssi on suunnattu laskuvarjojääkäreiksi haluaville, ja se valmentaa vapaaehtoisen koulutuksen raskaisiin pääsykokeisiin.

Puolustusvoimilla ei ole mitään tekemistä yksityisen koulutuksen kanssa. Utin jääkärirykmentistä korostetaan, että koulutukseen pääsee hyvin ilman kallista kurssiakin. Valmentautumiseen tulee kuitenkin varata aikaa.
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/...+havitteleville+valmennuskurssi/1135237526279

Jeps, radiosta kuulin tänään. Jumalauta, jossei itse osaa treenata ilman, että kädestä pitäen täytyy ohjeistaa, unohtakoot koko homman. Tuskin pääsee kirjallisista läpi, jos noin uuno tarttee olla.

Selvää rahastuksen makua. Ja intin suunnalta melko suora vastaus kurssin kannattavuuteen.

Mites jätkien treenit menny? Itse olen salin ohessa juossut tuota Navy Seal ohjelmaa, tosin mailit on kilometreiksi muutettu.
Josta tulikin mieleen, että pitäisiköhän kategoria II:n 6. viikon jälkeen jatkaa vain tuota juoksulenkkien pituuden nostamista vai tuon 6 kilometrin ajan parantamista?

edit. Kategoria II, viikko 4 alkaa huomenna (7.7). Jahka oon saanu viikon 6 loppuun, niin eiköhän se 3000m sieltä sitten viimestään pärähdä ;)

Tere. Itsekin voisin ehkä koettaa tuota Navy Seals ohjelmaa. Kannattaako aloittaa jos cooperissa menee n. 2500m? Jaksaako tehdä sitten kaikki treenit mitä siihen kuuluu?

Edit: Niin ja muuten, tuosta Navy Seal Workoutista: http://www.pytlik.com/escape/navyseals2.html

Tuossa kun lukee 2 miles/day, 8:30 pace. Niin meinaako se että tuo 2 mailia pitäis juosta 8minuutissa ja 30 sekunnissa?

Tsemppiä treeneihin kaikile!

Tere. Itsekin voisin ehkä koettaa tuota Navy Seals ohjelmaa. Kannattaako aloittaa jos cooperissa menee n. 2500m? Jaksaako tehdä sitten kaikki treenit mitä siihen kuuluu?

Edit: Niin ja muuten, tuosta Navy Seal Workoutista: http://www.pytlik.com/escape/navyseals2.html

Tuossa kun lukee 2 miles/day, 8:30 pace. Niin meinaako se että tuo 2 mailia pitäis juosta 8minuutissa ja 30 sekunnissa?

Tsemppiä treeneihin kaikile!

Eiköhän se lenkkeily kannata nyt jo viimestään alottaa, jos meinaa tammikuun testeissä pärjätä. 3000m nyt vähintään pitäisi jaksaa juosta coopperissa.

Itse tosiaan menen tuolla ohjelman loppupäässä ja 5 kertaa viikossa tulee juostua ja 3 kertaa salilla käytyä. Ei nyt ainakaan vielä ole tuntunut liian rankalta, helposti jaksaa.

Ja ilmeisesti se tarkoittaa juuri tuota, tuo pace. En nyt ole aivan varma.

Ei maha 3000m riiittää. itellä nyt about siinä ja tavoite 3200m tammikuussa :rolleyes:

Niinhän se taitaa ollakkin. Lähinnä tarkoitin että 3000 pitäisi mennä ennenkuin edes ajattelee yrittävänsä päästä tuonne. Mitä enempi, sen parempi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom