Ljk 2009

Vittujen vittu, saattaa olla että on pakko haudata haaveet äljiikoosta, muutaman vuoden unholassa ollut siitepölyallergia (papereissa ei siis merkintää, siedätetty) on tehnyt paluun ja oireet on ku helvetin esikartanosta. Jos nää tästä vielä pahenee niin en tiedä miten elimistö kestäis palvelusta tuolla.. Parempi vissiin ois lähteä talvella.:(

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jätkähän vetää kaikkee mahollista :D hauska nähä mitä käy jos ja kun astut palveluksee ;) Tuleeks noil sit tuloksii? itte sekottelen vaa maltoo, wheyta ja glutamiinii..:)

Kyllähän tulokset nousee kokoajan pikku hiljaa^^ Alotin tosin ton BCAAn syömisen vasta viime viikolla, eikä sitä oikeen huomaa että vaikuttaako se.
Palautumiset hoituu noiden kanssa ainakin hyvin:)
Penikat täs mun treenaamises aiheuttaa nyt ongelmia vaan, ei taho kestää sit millään vetää useampia pidempiä lenkkejä viikossa ja sitä kestävyyttä pitäis saada enemmän.

:offtopic: Lopetin tänään tupakoimisen!

Viimeksi muokattu:
Kyllähän tulokset nousee kokoajan pikku hiljaa^^ Alotin tosin ton BCAAn syömisen vasta viime viikolla, eikä sitä oikeen huomaa että vaikuttaako se.
Palautumiset hoituu noiden kanssa ainakin hyvin:)
Penikat täs mun treenaamises aiheuttaa nyt ongelmia vaan, ei taho kestää sit millään vetää useampia pidempiä lenkkejä viikossa ja sitä kestävyyttä pitäis saada enemmän.

:offtopic: Lopetin tänään tupakoimisen!
mitä tää BCAA nyt sit niinku on? eilen kattelin vähän mut ei oikee tajunnu mitää :/ hyvä juttu toi lopettaminen :thumbs: siinä vaa sit pitää pysyy kans!

mitä tää BCAA nyt sit niinku on? eilen kattelin vähän mut ei oikee tajunnu mitää :/ hyvä juttu toi lopettaminen :thumbs: siinä vaa sit pitää pysyy kans!
"BCAA FORMULA auttaa lisämään lihasvoimaasi, suorituskykyäsi ja nopeuttaa palautumistasi. Lisäksi se turvaa energiatasosi dietillä, edistää kiintän lihasmassan muodustumista ja alentaa rasvaprosenttiasi!

Poltin 4v, lopetin kun seinään, vuos savuttomana, nyt taas puolvuotta poltin ja lopetan! aivan armoton vitutus nytten!!:david:
30h savuttomana :D

Huolestuttaa vaa tämä juominen, notta mitenköhän tuo vaikuttaa mun profitness kuntoon. :( Viime viikonloppu oli kokoajan tumussa maanantaina välipäivä ja eilen jatkui taas tumuilu ja nyt olis vappuaatto, joten sen tietää mihin se johtaa.

Mitäs siinä sitte käy jos pääsee Uttiin ja hajoo paikat siellä sit, eikä voi jatkaa palvelusta? Siirto jonnekki Vekaralle edes?:wtf:

Huolestuttaa vaa tämä juominen, notta mitenköhän tuo vaikuttaa mun profitness kuntoon. :( Viime viikonloppu oli kokoajan tumussa maanantaina välipäivä ja eilen jatkui taas tumuilu ja nyt olis vappuaatto, joten sen tietää mihin se johtaa.

No ei se ainakaan hyväksi ole juoda. Itse ajattelin että juon vasta sitten seuraavan kerran, kun on ljk testit ohi ja tulokset saatu. Siihen asti raakaa treenaamista vain, vaikka miten joku houkuttelisi juomaan.

No ei se ainakaan hyväksi ole juoda. Itse ajattelin että juon vasta sitten seuraavan kerran, kun on ljk testit ohi ja tulokset saatu. Siihen asti raakaa treenaamista vain, vaikka miten joku houkuttelisi juomaan.
itte kyl oon sitä mieltä et julhapyhinä saa vähän tumuta!;) Muuten maistuu aika puulta tää homma! eikä sitä pidä ottaa liian vakavasti! Ellei sit oo HUONOSSA kunnossa!

Nyt kävi muuten huolestuttaa! Pitääkö testeissä tehä ajan loppuu asti sitä liikettä vai voiko lopettaa ku 3 pistettä on täynnä? Itelläni esimerkiks punnerrukset menee alle puolee minuuttii (se 38 toistoa). Ei oikee kiinnostas tehä reiluu 70 punnerrusta koska se vie kyl aika pitkälti mehut miehestä!

Nyt kävi muuten huolestuttaa! Pitääkö testeissä tehä ajan loppuu asti sitä liikettä vai voiko lopettaa ku 3 pistettä on täynnä? Itelläni esimerkiks punnerrukset menee alle puolee minuuttii (se 38 toistoa). Ei oikee kiinnostas tehä reiluu 70 punnerrusta koska se vie kyl aika pitkälti mehut miehestä!
Voi lopettaa sillon ku haluu mut sen jälkeen ei saa enää jatkaa. Se on tietenkin toinen asia kannattaako lopettaa.

Jee nyt on lähteny juoksukausi käyntii. Oon heittäny parit 8-10 kilsan lenkit ja viime torstain oli cooperi. Meni hikiset 3200m. Ei aikasemmin ollu päässy treenailee juoksuu ku pohkeesee tuli pitempiaikanen puujalka ja kipee mustelma pelissä :(

Jee nyt on lähteny juoksukausi käyntii. Oon heittäny parit 8-10 kilsan lenkit ja viime torstain oli cooperi. Meni hikiset 3200m. Ei aikasemmin ollu päässy treenailee juoksuu ku pohkeesee tuli pitempiaikanen puujalka ja kipee mustelma pelissä :(

Eiköhä tol pärjää aika pitkälle jo.

About 3,5kg. Enkä päässy kuin ~3 kilsaa. Mutta yhden kerran vasta oon koittanu ja taukoakin oli juoksuista. Ja vielä pitäis sinne 10 kilon painon nujakoille sykkiä.

kohta alkaa kesäjuoksu. Reppu selkää ja 6km uimahallille ja siel vähä polskimista ja sit jotenkii hikoilematta kotii ettei tartte vettä lotrailla joka puolel :D muuten käyn viel niil 8-10 km lenkeil. ja pitäs vissii tota lihaskuntoo reenailla kans!

Täälläkin ilmottautuu yks hakija. Coopperi tuli kanssa juostua ja 3200m on pohja josta lähetään rakentaan.Lihaskunto pitäis olla ok kondiksessa mut juoksua ja uintia koko kesä vaan perkeleesti niin kyllä se siitä lähtee.;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom