Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:0 Ja mä ku luulin et tää jäi näöstä kiinni. Ilmeisesti en olis päässy sit muutenkaan ku joskus pienenä lapsena diagnosoitu astma. Siis enää ei oo ollu oireita miesmuistiin, mutta samapa tuo.Kyl siel ljk testien yhteydes tehtävä lääkärintarkastus viimenää paljastaa kaikki viat. Kaveri ei päässy Uttii eikä Immolaa ku EPÄILTIIN ( HUOM EPÄILTIIN) et sil on ollu vauvaepilepsia. Aika tarkkaa ne kattoo noit näköjää.. :(
Eihän sitä pyyhettä kannata viel kehää heittää. Kutsuntojakii varten on oma lääkärintarkastus (osalla varmasti jo ollu) nii siellä saa enemmän tietoa varmasti. tosin eipä se lääkäri kaikkee tiiä :D Aina kannattaa kokeilla. :whip::0 Ja mä ku luulin et tää jäi näöstä kiinni. Ilmeisesti en olis päässy sit muutenkaan ku joskus pienenä lapsena diagnosoitu astma. Siis enää ei oo ollu oireita miesmuistiin, mutta samapa tuo.
No mitäs tässä harmittelemaan, santikseen vähä hyppimään ja kerätään kuntikset kotiin. Ku vituttaa niin ajattelen teidän yrjötreenejänne :urjo: :thumbs:
Joo siis kutsunnat oli jo ja lääkäri on just sellanen mitä Hengn kuvaili.Eihän sitä pyyhettä kannata viel kehää heittää. Kutsuntojakii varten on oma lääkärintarkastus (osalla varmasti jo ollu) nii siellä saa enemmän tietoa varmasti. tosin eipä se lääkäri kaikkee tiiä :D Aina kannattaa kokeilla. :whip:
mistäpäin oot ku oli jo kutsunnatkii :O nii siis meinasin et se lääkäritarkastus mikä tehää ennenkö mennää kutsuntoihin. Ainaki itte sain tän kutsun sinne tarkastuksee ja kutsunnat vasta syyskuun 24. oon valkealasta.Joo siis kutsunnat oli jo ja lääkäri on just sellanen mitä Hengn kuvaili.
Helsinki. Mutta se että kutsunnat oli jo, selittyy vuosimallilla 89. :kippis1:mistäpäin oot ku oli jo kutsunnatkii :O nii siis meinasin et se lääkäritarkastus mikä tehää ennenkö mennää kutsuntoihin. Ainaki itte sain tän kutsun sinne tarkastuksee ja kutsunnat vasta syyskuun 24. oon valkealasta.
Miksi oletat näin?Mut pääosa tän vuoden hakijoist varmaa -90, vai mitä luulette?