Ljk 2009

Kyllä mä ajattelin jotain kymmenisen kiloa pakata heti alussa. Alamäet ja tasaiset kävelen/hölkkään, ylämäet revin minkä jaloista pääsee.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos ei mitään vastaavaa ole aiemmin harrastanut niin lisäilkää sitä painoa vähitellen. Itsellä oli penikat pitkään kipeät kun vähän repimällä aloitin tuon reppujuoksun.

Juu. Tasaisella jos menee, varmaan kannattaakin. Mä tarkoitin omalla kohdalla sellaisia 10-15 metrin ylämäkiä, joissa ainoastaan ottaa spurtin. Muuten kävelyä, että tottuu. No, kukin tyylillään. Kokeilee ja erehtyy. ;)

missä vaiheessa sä qsz alotit repun kaa juoksun?
Aika vähän sen kanssa loppujen lopuksi treenasin, pari kuukautta ennen testejä otin sen käyttöön. Painoakin löytyy tosin 87kg, mikä vähän helpottaa verrattuna vaikka 60kg painoiseen kaveriin. Repun paino on kuitenkin kaikille sama.

Itsekkin suosittelisin lisäämään niitä romuja pikkuhiljaa.

Epäilemättä on kiva lähtee Rockya leikkimään ja tuupata 10 reppuu ja lähtee "vähä kokoeilemaa miltä se tuntuu".

Ite tein niin että ensin pistin sen 3kg ja juoksin pari 5 kilsan lenkkiä tjsp. Sit ku olin varma ettei penikat tuosta sen kummemmin vaivaantunu ni pistin sen 6 kg reppuun ja lähin kokeilee...no problems.

Sit eräänä iltana oli vähän turhanki taistelija olo ja tungin reppuun sen 8kg ja lähin sillä vähän intervalli harjotusta kokeilemaan niin että juoksupätkästä 4/5 osaa asfalttia ja loput jyrkkää ylämäkeä. Hienostihan se meni...paitsi että seuraavan viikon saikin pitää juoksemisesta taukoa ku oli penikat soirona.

Parantumisen jälkeen tietenkin uuteen nousuun ja nyt sit pystyy jo juoksemaan lähemmäs se 10 kiloo selässä ilman sen kummempia vaivoja. Eli kärsivällisyyttä ja kehon kuuntelua suosittelen.

Nämä asiat tietenkin yksilöllisiä...

Menkää jätkät puolustusvoimien urheilukouluun. Ei hajota yhtä paljoa kuin normi-intissä:rock:...Kokemuksella,treenit kulkee ja pannu kestää. Eikä ole pahemmanpuoleisia gonahduksia tullu:D

Menkää jätkät puolustusvoimien urheilukouluun. Ei hajota yhtä paljoa kuin normi-intissä:rock:...Kokemuksella,treenit kulkee ja pannu kestää. Eikä ole pahemmanpuoleisia gonahduksia tullu:D

Sinnehän ei kait ihan joka ukko pääse? Pitää olla jossain lajissa tyyliin SM-tasolla. Tai emt, tällainen käsitys on itselläni ollut.

tosiaan se on vähä sm-tason paikka. itte tykkään enemmän itteni rääkkäämisestä ja kaikesta vastaavasta. KIVAA KU SATTUU:rock: jos se on sellast "hyvää" kipua!!

Siellä urheilukoulussa on crossimotoristeista suunnistajaan saakka kaiken maailman sekasikiöitä.

Mites porukoilla treenit kulkee? Itse vedän viikonloppuna kevyttä hölkkää purtsilla, kun eilinen juoksu ja kävely myöhemmin perään tekivät penikat.

oon nyt käyny 4x viikos lenkil, sellast 6-8km siivuja 30-40 min. ei siin mitää, jalat ei oo valittanu ollenkaa. pitää vissii pitää viikko hiljasempaa tahtii ku cooper-tason kartutus tos toukokuun alus. tai tällane mielikuva on et kannattaa antaa kropan huilii, vai mitä mielt ootte?

Itse en ottaisi muuta kuin palkkarin ma,ke ja pe milloin ohjelman mukaan on lihaskunto ja juoksu samana päivänä. Jos vaan ruokavalio on monipuolinen, niin tarvitseeko pääasiassa aerobista treeniä sisältävän ohjelman kanssa mitään lisäravinteita?

ABout melkeen osaan käyttää tätä :david:
Mites porukoilla on treenit sujunut? Itelle tulee penikka tauti kun heittää vähän enemmän lenkkejä viikos:7

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom