Ljk 2009

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pitääkös paikkansa, että joudutte vielä koulutuksen alussa käymään astetta kovemmat testit läpi? En tiedä oliko täyttä legendaa, kun sillä yhdellä inttiforumilla luin kyseisestä jutusta. Eli uinti mm. 500 metriä yms. Taitaa olla hevonpaskaa, mutta kysynkin, että mainittiinko ylipäänsä minkään asteen testailusta kurssin alkutaipaleella?

Ei ole lähtötestit kuulemma kovinkaan kummoset. Cooperissa yli 3000m ja jotain pientä. Ja niitä ei tarvitse edes päästä ekalla kerralla läpi, on joku tietty aika jossa ne tulee kuitenkin käydä tekemässä.

En päässy sisään :/ nyt harmittaa, mut hyvä puoli on se et kuitenki oon utissa sitte spollena et siel nähää kuitenkii:)) onnee kaikille päässeille!

muutama äijä joutu vetää lähtötasotestin uusiks, ku oli rinkasta puuttunu yks nahkaremmi, eli suosittelen olemaan huolellinen..:D onnittelut sisäänpäässeille ja kyllä se sisäänpääsy tulee vituttamaan vielä monta kertaa.. TARKASTUSRIVISTÖÖN MARS!!!

Etkös sinä muuten contender1 ollut lätkän pelaaja? kuinkas ajattelit vetää 6krt viikossa lenkkiä vai onko teillä nyt reenejä?

Etkös sinä muuten contender1 ollut lätkän pelaaja? kuinkas ajattelit vetää 6krt viikossa lenkkiä vai onko teillä nyt reenejä?

joo oon.. rupee olee kausi kato pulkassa parit reenit enää viikkoo tonne toukokuulle asti nii kerkee hyvin sykkii;) MIten sulla reeni kulkenu? ootko testejä-silmälläpitäen nyt reenaillu?

juu no kyllä se silmäleikkaus on pyörinyt muutenkin kun vaan tän ljk tai erikoisrajajääkäri homman vuoksi mielessä, että nyt voisi olla hyvä hetki käydä siellä... Hiihdettyä on tullut nyt kohtalaisen paljon eilen ja tänään esimerkiksi 20km eli jotain lähemmäs 100km viikossa. kunto on kyllä muutenkin kohdallansa. Nyt pari punttia ollut ja voisi vähän niitäkin tässä reenailla kunhan hiihtokelit ovat lopullisesti ohitse. kerran viikkoon käynyt uimassa. repun kanssa voisi lähteä koittamaan juoksua. koska sää contender1 kävit ekan kerran repun kanssa? paljon sulla nousi kunto kun reenasit testeihin? koskas kirjoitukset on ohi?

juu no kyllä se silmäleikkaus on pyörinyt muutenkin kun vaan tän ljk tai erikoisrajajääkäri homman vuoksi mielessä, että nyt voisi olla hyvä hetki käydä siellä... Hiihdettyä on tullut nyt kohtalaisen paljon eilen ja tänään esimerkiksi 20km eli jotain lähemmäs 100km viikossa. kunto on kyllä muutenkin kohdallansa. Nyt pari punttia ollut ja voisi vähän niitäkin tässä reenailla kunhan hiihtokelit ovat lopullisesti ohitse. kerran viikkoon käynyt uimassa. repun kanssa voisi lähteä koittamaan juoksua. koska sää contender1 kävit ekan kerran repun kanssa? paljon sulla nousi kunto kun reenasit testeihin? koskas kirjoitukset on ohi?

ihan hyvin oot hiihdelly! ootko pertsaa vai luisteluu vedelly? Mä rupesin rykii sen repun kaa semmonen 8kk enne testejä, aluks sillee et 8 kilon kanssa 10km settejä ja sittä syksyllä ja talvella lisäilin repun painoo aina sinne 16+kiloon. Toi lisäily toimi tollee tosi hyvin. Vedin kyl suht pitkii lenkkejä noide reppujen kanssa, semmonen 40-60min on varmaa lähellä keskiarvoo. Alotin periaattees tos 9-luokalla reenaa sillee ''oikee kunnolla'' ja testejä silmälläpitäen joku n. 2 vuotta. Lukion alussa päätin et LJK ois se mesta mihi haluis ja sit alko reeni sitä varte. Kunto noussu 2 vuode aikana ihan kivasti, tuli tossa lukion tokalla vaa aika kovaa takapakkia ku tuli pusutauti ja oli 6kk urheilukieltoo eikä periaattees saanu ees hengästyy. Eiks sullaki ollu aika kova cooperi kunto?

Kirjotukset loppuu perjantaina, onneks:D

Olen kyllä sulle hieman kateellinen. Miehellä loppuu lukio ja päässyt ljk:hon sisään. No ei vaan kyllä se munkin vuoroni koittaa sitten joskus ehkä. Nyt vaan enkun ainetta väkerrän huomiseksi.. äääh.

Juu hiihdin sen Pirkan hiihdon nytten 6h 29min. Cooperista en osaa sanoa oikein mitään, mutta uskon vahvasti, että 3400 olisi pelkkää paperia jos lähtisin koittamaan, mutta sitten kun käyn koittamassa niin laitan tänne.

E: Ja itse kanssa tottunut heittämään pitkiä yli tunnin kestäviä lenkkejä. Hiihtäessä menee parikin tuntia helposti. Luistelua nyt tässä, mutta perinteistäkin on tullut heitettyä useampikin lenkki.

Olen kyllä sulle hieman kateellinen. Miehellä loppuu lukio ja päässyt ljk:hon sisään. No ei vaan kyllä se munkin vuoroni koittaa sitten joskus ehkä. Nyt vaan enkun ainetta väkerrän huomiseksi.. äääh.

Juu hiihdin sen Pirkan hiihdon nytten 6h 29min. Cooperista en osaa sanoa oikein mitään, mutta uskon vahvasti, että 3400 olisi pelkkää paperia jos lähtisin koittamaan, mutta sitten kun käyn koittamassa niin laitan tänne.

E: Ja itse kanssa tottunut heittämään pitkiä yli tunnin kestäviä lenkkejä. Hiihtäessä menee parikin tuntia helposti. Luistelua nyt tässä, mutta perinteistäkin on tullut heitettyä useampikin lenkki.

Nyt ku pääsis viel kauppiksee nii ois setti aika hyvi hanskassa:D

paljo pirkassa tulee kilsoja? joo ittellä cooper pyörii tossa samassa, tietty nyt talvel ei tietenkää tullu juostuu nii paljo ku kesäl mut kyl se sielt taas kuha jäät lähtee;)

Contenderi ihan hyvin täs reenit sujui ennen viime keskiviikkoa, tuli pikkunen työtapaturma :D Jäin puristuksiin henkilönostimen ohjaimien ja kattopalkin väliin, eli tehtiin katto hommia ja olin semmoses koppi nosturis, piti sit kurottaa et olisin saanut kattopalkin viereen asennettavaks, mut osu sitten maha ohjaimiin ja ohjas koko paskan suoraan ylös ja taaksepäin ja jäin sit siihen väliin, 2-3min olin siin välissä ennenkuin työkaveri pääs apuun. olis henki lähtenyt jos olis ollut vahvempi nosturi :D Selvisin pelkillä ruhjeilla, lonkkaluu ja selkäranka ei antanut periks ;) Pillit päällä sairaalaan ja 5 naispuolista lekuria sit leikkas vaatteet pois, jonkin näköinen ennätys sekin :D Jännää ainetta toi morfffffiini

Ens lauantaina alkaa taas sykkiminen!

A-J91 nostan hattuu kaverin reeni motivaatiolle o/

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom