Ljk 2009

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
''pääsykokeet ei oo lähelläkään sitä rankkuusastetta mitä itse koulus on...'' kuulostaa hyvältä;) aika herkullinen se hyppytorni, eiks se oo 20m korkeudella?

Onks nuhat jo tapettu ja lähetty kondiksen kaa uuteen nousuun? Ittellä rupee pikkuhiljaa olee nuha finaalissa onha sitä jo 2viikkoa räitty! Millanen on SPG:n rapakunto?:D Onko tullu reenattua paljo testien jälkee? Ittel kumminki reenit pysyny siin väh. 5 krt viikossa linjalla tietty siitä veke nää kaks viimestä nuhailu viikkoo.. Mut tästä se taas lähtee ilmatieteenlaitos lupailee aurinkoo ja lähes kymmentä astetta! ei muutaku lenkkarii jalkaa ja baanalle! Reeni-iloa kaikille tasapuolisesti!

Ja laitelkaa ihmeessä kirjottaen tänne reeneistänne nii pysyy motivaatiot korkeella;)

vähäse on toi reeni rönsyilly..semmoset 3 krt viikos lenkil ja saman verran punttii, mut täytyy alkaa kiristämään taas:david:

Miten äjjien reenit edenny?Ite en oo paljo muuta reenannu ku juoksua vain ihan perkeleesti.Oon joka viikko ottanu sen yhen 20km lenkin,yhen 13-15km lenkin ja pari 6-8km lenkkiä.Eli vähintään juoksen viikkoon sen 40km.Äsken otin sen 6.66km lenkin mitä aina talvella juoksin niin nyt se meni aikaan 25.38min;)mites muilla juoksu kunto?millasia aikoja ja millasille matkoille?
ite en kyllä uttiin päässy vaan imatralle mutta sama kirjotella tänne ku ei oo sinne rajavartiolaitos immola foorumille tullu paljo tuloksii ikinä kirjoteltua:rolleyes:

herätellääs tätäki henkii...päivät vähenee ja utti lähenee:rock: mitenkäs porukka aikoo viimeset 18 päivää käyttää. jumalatonta treeniä vai kevyttä herkistelyä? itellä viimeset 5 kuukautta on ollu aika lepposaa treenailua. juoksua sellaset 30km viikkoon plus vähä muuta tekemistä siihe kylkeen(ehtiihän sitä sit utissa itteensä rääkkään;))
btw kuinka moni on saanu kutsun ljk-killan info-tilaisuuuteen. itellä se ois tampereella 28päivä ja menossa tietenki ollaan:)

Mullakin on ollu kohtalaisen lepposaa toi reenailu, mut pikku hiljaa oon pistäny taas vauhtia lenkkeihin:kippis1:eipä oo mul ainakaa tullu mitää kutsuu killasta:itku:...hmm oisin kyl ilman muuta kiinnostunut

Sama homma myös täällä eli aika kevyesti oon ottanu. Semmosta 10+ tuntia viikossa. Oon yrittäny aina yhen kovemmanki lenkin tehdä viikossa. Muuten lähinnä uintia, punttia ja juoksua. Reppua en oo selkään laittanu. Eilen meni nilkka paskaks, huomenna lääkäriin kattoo et miten pahasti. Voi olla et utissa joutuu käyttää nilkkatukee tai teippaamaan.
Eipä oo mullekkaan mitään kutsua tullut. Ruotuväki tippu luukusta pari viikkoa sitten, mutta muuta ei oo tullut.

Hajoilen melkee joka päivä ku en tänne päässy. Teil tulee olee iha vitun makee vuos edes ! "Normi-intis" se meno alkaa olee iha älytönt perseilyy, vähä syö miestä tällä hetkellä. Tsemii vaa kaikille lopputreeneihin, älkää rikkoko paikkoja :)

Ohoh! Mitä on tapahtunut, jos saa kysyä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom