Ljk 2009

sisäänpäässeet millasia olitte haastatteluissa? positiviisiä/neutraaleja puheliaita itsevarmoja jne? mietin et olin varmaan liian kiltin olonen itse että soveltuisin niiden kovanaamojen joukkoon =D tai kerroitteko että teillä on tyttöystävää? itse asian mainitsin niin haastattelija esitti epäileviä kysymyksiä että mitäköhän tyttö on mieltä kun vuoden täällä viettäisit jne..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
sisäänpäässeet millasia olitte haastatteluissa? positiviisiä/neutraaleja puheliaita itsevarmoja jne? mietin et olin varmaan liian kiltin olonen itse että soveltuisin niiden kovanaamojen joukkoon =D tai kerroitteko että teillä on tyttöystävää? itse asian mainitsin niin haastattelija esitti epäileviä kysymyksiä että mitäköhän tyttö on mieltä kun vuoden täällä viettäisit jne..

Olin mielestäni positiivinen...ehkä jopa hieman sekava. Sen lisäksi olin välillä aika jäinen...ei meinannu löytyy vastausta kaikkeen :D No, ainakin yritin vastata mahdollisimman rehellisesti. :)

On vaa oma ittensä. Kuuntelee mut osaa ottaa kantaa, ei puhu päälle eikä hirveesti keskeyttele toista puhujaa.. Mä ainaki kerroin tyttöystävästä yms..

aika perstuntumalla vedettiin noi haastattelut... täytyy kyl sanoo et olin aika valmistautunu hylsyyn, oli hapenpuute aivoissa sen verran kova siinä piirrustustehtävässä, että tuli väännettyy aika outoo schaissee siihen, mut näköjään kelpas.... kiinnostais itekki vähä tietää, että millasen analyysin ne vetää niille psykotesteille

Ei helvetti ku voi olla katkeraa luettavaa...
Mutta paljon onnee kaikille sisäänpäässeille !

btw Jokeri o eri kaveri ko se Sakke kenestä tomu sano et pääs sisälle :D Jokeri = Sakari ellen väärin muista (ei tietoo pääsikö) ja sit tää toine on Saku.

edit. 33p fyysisistä, ei mahdu päähän miksen päässy.

Voisko joku selostaa mahdollisimman tarkasti että mitä helkkaria niissä psykoissa sitten todellisuudessa tehdään? On vähä jäänyt se auki kun puhutte vaan ostain piirtelystä ja haastattelusta.

Yks sakari oli täältä Kouvolasta ainakin mukana mut ei tainnu päästä.. Tullaan kyllä joka tapauksessa sinne Uttii mutta spolleiksi. Se on sitte kissa ja hiiri leikkiä ja ompahan meistä sitte teille vastusta jos kuntoa jaksaa pitää yllä ;) Onnea hyväksytyille!

Spolle- koulutus on kuulemma aika kova kanssa. Onks ljk:n sälleil sit kumminki alokasaika teijän kaa yhessä? Noi mettä hommat ja ammunnat yms? eiks ne oo?:D

Spolle- koulutus on kuulemma aika kova kanssa. Onks ljk:n sälleil sit kumminki alokasaika teijän kaa yhessä? Noi mettä hommat ja ammunnat yms? eiks ne oo?:D
Tukikomppania ja ljk koulutetaan erikseen, koska ljk:n peruskoulutuskausihan sisältää hyppykoulusta yms.

Onnea valituille! :kippis1:
Pitää toivoa ettei firmalla oo rahat lopussa ja että pääsette hyppäämään ihan omilla varjoilla, ettekä niin kuin standeri maintsi :D hahah

Asia selviö! ootko käyny ljk red28?
En, pyrin viime kesänä alkaneelle kurssille ja multa hajos jalat reppujuoksussa niin pahasti että vieläkin oon toipilaana. En oo niiden testien jälkeen pystyny juoksemaan metriäkään, saattaa olla ettei jalkoja saa enää edes palveluskelpoisuusluokka A:n kondikseen, uttiin ei enää mitään asiaa...:(

Joku tuos jo viime sivulla esittikin tän kysymyksen, mutta kukaa ei sitä pahemmin noteerannu, joten voisko joku kertoo et mitä niis psykologisissa testeissä tarkalleenottaen piti tehdä?

jotenkin kun niitä "kansiota" availi ja luki niiden etukannet niin ei huvita kertoa niiden sisältöä... ainakin itse koin asian niin että ei niistä testeistä ole tarvetta yksityiskohtaisesti puhua, valitan :)

No nyt noi kirjotukset vähä jarrutellu, tullu vedettyy enemmä punttia.. Viime viikko esim, 2 lenkkia 10 ja 15km sit 3 punttii ja yks uinti.. Nytte ens pe jälkee loppuu kirjotukset ja sit alkaa taas kovat ajat;) tarkotus 6-7kert/viikkoon lenkkii, uintii ja salia(+lihaskunnot).. Mites sulla?:P

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom