Ljk 2009

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oispa itekki päässy uttiin,joka päivä vituttaa vaan enemmän et tuli sählättyä niissä perkeleen psykoissa.Jos ei imatran meininki nappaa tarpeeksi niin pitää antaa siellä parhaani mukaan kaikkensa joka tapaukses ja hakea uttiin tammikuus sitten vielä uudestaan.Mutta voihan se olla että on siinä vaiheessa jo runnottu miehestä niin mehut poissa että ei utti käy mielessäkään enään tammikuussa.Joka tapaukses odottavaisilla mielillä lähetään imatralle ja toivottavasti se on sitä mitä oottaa(elikkä HELVETIN RASKASTA ja SAATANALLISTA RÄÄKKIÄ).

Imatran Immola on ihan jees paikka. Faijan paras kaveri oli siellä sissikomppaniassa joskus vuonna miekka & kilpi, mutta tuskin meno siitä on oleellisesti muuttunut. Metsässä vietätte runsaasti laatuaikaa ja syötte käpyjä. Mikäs sen nautinnollisempaa?

Tulen pasilasta 8.06 junalla intercity 71. kouvolassa oon klo 9.43 sitte bussilla klo 11.10 uttiin, jos ei intin järjestämää kuljetusta lähde aikasemmin. jääpähän ainakin tarpeeksi aikaa varusteiden sovitukseen ym. säätöön.
Oon myös kuullu että meillä palvelusaika olisi pitempi kuin aikaisemmilla kursseilla ;) ja koulutus paljon paljon kovempaa

Suht aikasin äijä lähössä liikenteeseen :D tuu ihmees samaa junaa ku minä ja pari muuta sankaria! Mennää näillä näkymin sillä 11.(jotain) lähteväl junalla, joka on perillä 12.43! Toho samasee junaa liittyy lauma tamperelaisia Riihimäeltä(toivottavasti)! MIkäli nappaa nii viritä herätyskelloa vähä myöhäsemmälle! Viim Utissa sitte, jos ei seura maistu ;)

pahus sentään, seura kyllä maistuis, mutta oon jo ehtiny hankkimaan lipun ja sopinu parin vekaralle menevän kaverin kanssa et mennään tolla 8.06 junalla, vaikka vähän aikanenhan se kyllä on. no utissa sitten. eiköhän naamat tuu 12 kk:n aikana ihan riittävän tutuksi.

nonni tähä sitä o tultu:dance: huomen 11.07 lähtee juna kohti kouvolaa...sit nähään pojat:rock: on muute melkoseti kulunu aikaa siitä ku ekaa kertaa täältä lueskeli laskuvarjojääkäriksi threadia ja nyt sit ite on menos sinne:) ei muutaku tsemppiä ja toivottavsti paikat kestää kaikilla:whip:

Jea! Onnea vaan kaikille varusmiespalveluksensa aloittavilla, myös Uttilaisille. Hajotkaa aamuihin! Ja muistakaa, että K46 on kaikkien aikojen paras kurssi... :dance2: (K47 inside-läppä)

Tällänen kysymys, ajattelin hakea erikoisraja jääkäriksi 2010 saapumiserään. (Tiedän tämä on ljk ketju mutta, testit ovat samat.) Treenaamista en ole vielä aloittanut niin kysymys kuuluu että onko enää mahdollista saada riittävää kuntoa? Ymmärtääkseni erikoisrajajääkäreillä vaatimustaso ei ole niin korkea kuin ljk? Nykyinen kunto on se että lihaskunnosta uskoisin saavani täydet pisteet kaikista mutta aerobinen on nyt vuoden aikana jäänyt aika vähälle kun olen käynyt vain salilla, juoksin keväällä kouluntesteissä cooperissa 2600m. Eli onko liian myöhäistä saavuttaa riittävää kuntoa? Siis lähinnä juoksu askarruttaa, ja jos on niin miten siihen kannattaisi treenata?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom