Ljk 2009

Meinaakko että tohon lappuu ei laitetakkaa näit ljk:ta ja immolaa sun muita :eek:

Ei. Ite olin kyl rustaillu jotain uttiin viittaavaa ykköseks, mut ei ne mitää siit kysyny tai siihen viitannu, eikä niit kiinnostanukkaa niiku dp123 jo totes. Santiksen määräyksen jälkee kysyin sit et mites ku Uttiin ois tarkotus pyrkii, ni ne vaa totes et haet sinne sit iha oma-alotteisesti. :)

Edit: Cooper-tulos varmaa sidonnainen toho 6.12.2008 millon ne hakupaperit pitää olla viimestää perillä. Eli vissii tasan 2kk pääst voidaa alkaa juoksee cooppereit niin et ne tulokset on käypiä :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
no tulipahan selväks. kiitoksii paljon =) ite oon vaa kussu ton kutsuntalapun jo heti kättelys ku ekana on ljk ja tokana immola :D kolmantena utin sotapoliisikoulu. pitääkös sinnekkii hakee eriksee? eikai!!

Tota tota... ei todellakaa kannata laittaa noit erikoisjoukkoi näkyvii kutsuntalappuihin, eikä kannata mainita kutsunnoissa, että niihin on hakemassa... Itse kun kutsunnoissa mainitsin hakevani Uttiin, niin ne sano, että sitten ei oo muuta vaihtoehtoo ku pistää meikäläinen vekaralle... Meinas vissii, että jos pistää jonnekki panssariprikaatii mihin ei muutenkaan kaikki halukkaat pääse, ja sit sattusinkin pääsemään Uttiin, niin sitten olis turhaa pitäny mulle paikkaa sinne parolaan.....

no voi vitalis.. tosiaan ku lukee molemmat erikoisjoukot :D noh.. sanon et saatana ja lyön nyrkkii pöytää ni kyl ne tottelee :D

onko kellään mitään hajua mahtaako olkapääleikkaus vaikuttaa mitenkää sisäänpääsyasioihin? Tänään lipsautin vahingossa miettimättä sen terveydenhoitajalle ja perjantai on lääkärintarkastus, se tais se terkkari kirjata sen johonki lappuseen. Leikkaus ei sinäänsä enään vaivaa millään tavalla ja olis aika nihkeet jos jäis tommosesta kiinni...

onko kellään mitään hajua mahtaako olkapääleikkaus vaikuttaa mitenkää sisäänpääsyasioihin? Tänään lipsautin vahingossa miettimättä sen terveydenhoitajalle ja perjantai on lääkärintarkastus, se tais se terkkari kirjata sen johonki lappuseen. Leikkaus ei sinäänsä enään vaivaa millään tavalla ja olis aika nihkeet jos jäis tommosesta kiinni...
ei välttämättä suorananinen este, mutta niinku siel sanotaa netin ohjeissa nii vaikeat nivelvammat on este.

Sana "leikkaus" kuulostaa pahalta.. Ilmeisesti alle vuoden vanhoja leikkauksia ei oikeen katsella hyvällä. Itselläni polvi joskus 4-5 vuotta sitten oli tulehtunut ja siitäkin kyseltiin jo aivan kauheasti.. :/

Itsekkin olisi tarkoituksena tuonna uttiin ljk:hon pyrkiä, niin osaako porukka sanoa kuinka suuri prosentti kaikista hakijoista läpäisee fyysiset testit, mutta eivät pääse sisään?

Tai no siis öö... kuinka moni ylipäätään näistä n.400 hakijasta saa tarvittavat 29p joka on minimi? veikkaisin että näitä jotka 29p saa on rutkasti enemmän kuin 80 henkilöä jota sinne värvätään.

P.S ja hienoa että näemmä enemmänkin kamppailu-urheilijoita on hakemassa tuonne!!

Itsekkin olisi tarkoituksena tuonna uttiin ljk:hon pyrkiä, niin osaako porukka sanoa kuinka suuri prosentti kaikista hakijoista läpäisee fyysiset testit, mutta eivät pääse sisään?

Tai no siis öö... kuinka moni ylipäätään näistä n.400 hakijasta saa tarvittavat 29p joka on minimi? veikkaisin että näitä jotka 29p saa on rutkasti enemmän kuin 80 henkilöä jota sinne värvätään.

P.S ja hienoa että näemmä enemmänkin kamppailu-urheilijoita on hakemassa tuonne!!
Tänä vuonna testeihin kutsuttiin 333 valintakokelasta, joista noin puolet selvitti fyysisen osuuden. Ja jos noin 80 valitaan niin karkeasti heittäen puolet fyysisest läpäisseistä jää rannalle. Ja toi minimi oli tänä vuonna ja vissiin edellisenäki vuonna 31 pojoa, koska taso oli niin kova.

Jepulis ja tattis infosta. Mikähän mahtaa sitten olla sisäänpäässeiden keskimääräinen pistemäärä, sillä eikös niitä aleta parhaasta päästä ottamaan? Vai onko psyykkiset niin vaikeat että lähemmäs puolet tästä jo puoleen tippuneesta hakijamäärästä tipahtavat niiden takia, sillä siitähän se n.80 tulisi hienosti?

Jos on noiden fyysisten testien läpäisseiden joukossa, niin kyllä se aika paljolti on sitten psykotesteistä kiinni, että pääseekö sisään. Itse sain 34 pistettä ja pääsin sisään. Tiedän kuitenkin ainakin muutaman korkeamman pistemäärän saanutta, jotka eivät sisään päässeet.

Nuo testithän on siis kiinni vaan siitä pääkopasta, että ne psykologiset ratkasee oikeasti sen, ketkä sinne pääsee ja ketkä ei. Vähän niinku missä tahansa lajissa, fyysiset testit vastaa runkosarjaa, ja sen läpäisseet pääsee psykologisiin(eli pudotuspeleihin), jossa ratkastaan sitten kenelle paikka aukeaa. (Joo katoin lätkämatsin illalla) :)

Kuinkas porukka reenaa nuita hiihtotestejä varten seuraavat puolivuotta, sillä se itse hiihtäminen ei taida juurikaan onnistua ilman lunta? :)

Kuinkas porukka reenaa nuita hiihtotestejä varten seuraavat puolivuotta, sillä se itse hiihtäminen ei taida juurikaan onnistua ilman lunta? :)
Asiaan vaikuttaa aika paljon se, että kuinka paljon olet vuosien varrella hiihtänyt. Meillä on koulussa ollut aina hiihtoa, ennen testejä kävin kaksi kertaa ladulla ja Utissa meni sitten ihan vanhasta muistista. Jos sitä testien räpiköimistä nyt voi hiihdoksi kutsua.

Itelläkin olis tarkoituksena paperit lähettää utin suuntaan. Katsoin yhdestä threadista tuosta navy seals ohjelmasta ja aloin sitten miettimään että minkälaiset lisäravinteet tämän ohjelman kanssa sopisi? Tyhmä kysymys mutta esitän sen silti:D

Itelläkin olis tarkoituksena paperit lähettää utin suuntaan. Katsoin yhdestä threadista tuosta navy seals ohjelmasta ja aloin sitten miettimään että minkälaiset lisäravinteet tämän ohjelman kanssa sopisi? Tyhmä kysymys mutta esitän sen silti:D
Itse en ottaisi muuta kuin palkkarin ma,ke ja pe milloin ohjelman mukaan on lihaskunto ja juoksu samana päivänä. Jos vaan ruokavalio on monipuolinen, niin tarvitseeko pääasiassa aerobista treeniä sisältävän ohjelman kanssa mitään lisäravinteita?

Siellä kutsunnoissa pitää olla vaan kovana. Mulle annettiin 3 vaihtoehtoo: vekara, vekara ja vekara ja ajankohdat 2008, 2008 ja 2008. Sanoin myös että haen LJK:hon. Lopulta kun tinkasin nii paikka oli hennala 2007 heinäkuu. Pitää vaan asiallinen ja määrätietonen..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom