Ljk 2009

Joo ei pitäis, mut minkäs sille mahtaa:D Mä meen samalla dösällä joo;) Miten lämmi muute oli siel lätkähallissa? Pärjääkö sillä hikipuku t-paita setillä mistä kerroin sulle?:D Vai kannattaako laittaa enemmän päälle?

Ois joo kiva kuulla niist psykoist vähä^^

pistää perkele jännittää sen takii, ku ei oo ihan kunnossa vielä et mite tää kroppa oikee pelittää, viimeks ei pelittäny:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siell hallis oli kyll aika kylmä:jahas: mut kyll siin juostessa ehti tulla vähän lämmin ja hikikin ;):D Ite juoksin verkkareissa ja pitkähihaisella"poolo"paidalla.
e. kai sillä pärjäis, jotkut kyll juoksi sen koko paskan shortseis ja tpaidois :D sisulla vaan sinne testeihin vetämään tappiin ;P

Menee jo vähän juoruiluks 50? :david::D Aika moni juoksi mun ryhmästä ja tais tippua joku 5-10 mut voin veikata ihan päin persettä kun en yhtään seurannut ketä jätti väliin.

Niin menee!:D Asia selvä;) oli vähä koomista siin mun molemmilla puolilla oli pari äijää ketä veti vatsoja joku 25 ja punnerruksia just sen 22:D iha kovassa tikissä:D Sillä munki parilla kädet väpätti 26 toiston jälkee:D

Juuuu noh... joku veti alle 20 punnerrusta siin alussa.. jos huomasit :D mulla iski maitohapot vatsoissa ja punneruksissa ;S mut onneks tuli sentään 2p ja 3p.
e. 200 viesti tuli täyteen Piis

Millasias nuo vartalonhallinta/viivajuoksu, hyppy veteen ja esineitten sukellus on? Onko semmosia ettei pysty munaamaan, kaiken muun saa kyllä treenaamalla kuntoon. Ja olikos siellä lunta, mimmonen se hiihto oli, latuja vai vaan sellanen latu-ura? Millaset ne psykologiset oli, onko mitää mitä niissä kannattais muistaa? Ja kuinkas tarkkaan ne syynäs lääkärintarkastuksessa? 2011 ollaan menossa jos hyvin menee, toivottavasti pysyy siihen asti inspiraatio kohillaan, viimeset puol vuotta ainakin treenattu ankarasti.

Nonii, ja nyt päästiin takasin utista ja ketutus on suuri. Pisteitä tuli 33, mutta etelän mies se ei osaa hiihtää ja siihen se sitten tyssäski.
15/16p. lihaskunto+koordinaatiosta
15/20p. juoksusta: aika 13.05
3/3p. uinnista: aika 3.10

Hiihdosta tulikin sitte hylätty. Side irtos lämmittelyn aikana 7x ja hajosi lopulta varsinaisen kisan vikalla kieroksella. Pisti vähän vituttaa. Armoo ei tullut kun ekan kieroksen aika oli kuulemma niin huono:) Pitäs kai opetella hiihtämään! Kokemus oli ihan hieno sinäällään. Hampaankoloon jäi kuitenki sen verran, että kenties tapaamme sukelluskurssin pääsykokeessa! Onnea niille, jotka selvitti tiensä psykologisiin.

Joo kotiin tultu ja fyysisissä heti kusin. Juoksun keskeytin kun ei vauhti näköjään riittäny. Kaduttaa kyllä nyt, ois pitäny vaan vääntää loppuun asti :)

Eipä tuo nyt maailmaa kaatanut vaikka en sisään päässytkään..näillä näkymin Kajaaniin tiedusteluun menossa tammikuussa 2010

Minäkin miettinyt että voisi ihan kiusallaankin mennä kattomaan noi sukelluskurssintestit syksyllä vaikka erikoisrajajääkäriksi oikeasti meinaan ja tammikuussa 2010 olisi lukiotakin, mutta muuten vaan. En tosin menisi kyllä sinne itseäni munaamaankaan.. :D

Kjukkelberg juu noin se kyllä kuuluskin miettiä. Tuntuu, että tosta voi olla apuakin niin hassulta kuin se saattaa kuulostaakin. Meillä on reeneissä yksi sellanen 24v kaveri, joka ottelee ja ottaa muutenkin aika lujaa ja olen alkanut vähän pelätäkin sparria hänen kanssaan, kun kerran tuli lyöntejä ja potkuja läpi ja sitten pääsi vielä kyynerpäällä tuikkasemaan. No siinä sitten hyvässä koomassa tuli oltua niin eikö sieltä vielä tulekin polvia ym. En muuten mennyt tänään reeneihin vaan hiihtämään 20+km, kun täällä siittä ovat kaikki puhuneet ja ei ole tullut oltua. Ei viitsi reenatakaan paskalla fiiliksellä paljon mukavampaa kun on asenne kohdallaan.

Tänään muuten ohitti ladulla, joku punahiihtotrikoinen mies minut tai päästin ohi, kun sai minut juomatauolla kiinni, niin veti kyllä kovaa kyytiä edellä. Tuli siinä loppuun saakka (jokusia kilometrejä)roikuttua perässä ja sitten tuli vähän vaihdettua pari sanaakin :D.

Niin ja täältä on saanut kyllä hyvin vinkkejä, neuvoja ja tukea moneenkin juttuun. :) Tästä taitaa puuttua enää se, että hankkisitte mulle naisenkin. :kippis1:

Se on sitten vuoden päästä samat testit mulla :)) en tiedä viittiikö sinne ees mennä yrittään kun oikee silmä ei varmaan ole 2.0 :F haitteko erikoisrajajääkäreiksi? ite aattelin sinne ja ljk.

Patu_ tuo on ihan perseestä :s harmi kun kävi tolleen, sull oli muuten komeat pisteet koossa.

A-J91 toi on kans perseestä :D Ite oon sitä mieltä ettei kannata mennä vaan toisen eläväks nyrkkeilysäkiks sinne kehään, voi toki ja pitää sanoa että ottais iisisti, kevyttä sparria, ei mitään kyynerpäitä+polvia viellä jos ei oo kokemusta tarpeeksi.. se ei sitten oo thaiboxingia taas ole.. mutta ei sitä nyt pelkästään turpaan kannata mennä ottamaan.
Ite en kehtaa yrittää hakea tiputuksia jos on heikompi kaveri vastassa^^

Jos tonne erikoisjääkäri kurssin testeihin hakee, niin eikö intti pitäis olla jo valmiiks käytynä?
http://www.mil.fi/maavoimat/joukot/utjr/erikjaakari.dsp
Erikoisjääkäriksi hakeutuvalta edellytetään:
- koulutuksen alkuun mennessä kokonaan suoritettu varusmiespalvelus
- reservin upseeri- tai aliupseerikoulutus

Mun mielestä pitää!! Toi ois kans makeeta:D

Lähtö ois taas kohta edessä, vituttaa ku tää nuha ei nyt perkele millää lähe! Kaikkee on ainaki kokeiltu! Saa nähä miten käy! mihi aikaa kjukkelberg tänää menos reenaa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom