Ljk 2009

erikoisrajajääkärit on eri kuin erikoisjääkärit mikäli joku on sattunut sekoittamaan. erikoisrajajääkäreitä on varmasti tarkoitettu. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä tossa erikoisjääkäreitä meinattiin:D Ei sulla tarvii olla varusmiespalvelusta suoritettu jos rajalle hakee:D eikä reservin upseeri- tai aliupseerikoulutusta. Palkka 2000€/kk, noi on iha sopimus-sotilaita ;)

Kyllä tossa erikoisjääkäreitä meinattiin:D Ei sulla tarvii olla varusmiespalvelusta suoritettu jos rajalle hakee:D eikä reservin upseeri- tai aliupseerikoulutusta. Palkka 2000€/kk, noi on iha sopimus-sotilaita ;)
aa ajattelin tositepäin. itse olen kumminkin tosta selvillä että erikoisjääkäreillä sellainen 5v:n mukavan pituinen pesti.:D

aa ajattelin tositepäin. itse olen kumminkin tosta selvillä että erikoisjääkäreillä sellainen 5v:n mukavan pituinen pesti.:D

Eikä ole. Lue tarkemmin.

Juu tais mennä noi kaks sekaisin, ite ymmärsin että puhuttiin erikoisjääkäreistä, eikä raja ;)
Ei tuolla missään mainita että tulis "pestiä"? kai sitä vois ton vuoden koulutuksen jälkeen iskeä kamat pussiin ja lähteä helvettiin :D Afghanistaan noitahan lähtee kohta 200kpl^^

Noilla ranskan muukalaislegijonalaisilla on se 5v. pesti ;):D Hieman menee offtopiciks

Contenderi pidän tänään vapaapäivän ja käyn ostamassa palautusjuomaa+yms.^^
Ei vissiin jännitä yhtään? ;)

No siis selvennämpä nyt kumminkin.. :D en siis tarkoittanut, että contender tai kjukkelberg olisivat sekoittaneet vaan joku jollakin edellisellä sivulla erikoisrajajääkärit ja erikoisjääkärit keskenään.

Siis tarkoitatteko nyt Utin erkkareita (erikoisjääkäreitä)? Näin minä olen ainakin asian käsittänyt, korjatkaa jos olen väärässä:

Varusmiespalvelus täytyy olla suoritettu, vähintään AUKin tai RUKin käynyt.. väliä ei ole missä varusmiespalveluksen on suorittanut, mutta varmasti plussaa on jos sen on käynyt LJK:ssa, toinen hyvä paikka, mistä on varmasti myös plussaa on Immolan Erikoisrajajääkärit (joka ei siis ole sama asia kuin Utin Erikoisjääkärit). Mutta siis muissakin paikoissa varusmiespalveluksen suorittaneita otetaan sisälle (ei montaa, mutta otetaan kumminkin), esimerkiksi tällä hetkellä siellä on yksi Tukikomppaniassa/sotilaspoliisina varusmiespalveluksen suorittanut mukana.

(Utin) Erikoisjääkäreillä koulutus kestää 14 kk, jonka jälkeen on mahdollista jäädä ns. sopimussotilaaksi, sopimusta on mahdollista uusia 5 vuoden välein.

Itsellä jäi testit suureksi pettymykseksi. Viikon verran sitkeä flunssa tehnyt tuhojaan ja kunto oli aika heikko aamulla ku heräsin sieltä lattialta. Aamupalan jälkeen kun seisottiin siinä ja täytettiin sitä lappua niin laittoivat mut menemään lääkärille tarkastuttamaan kuntoni. Noh, kuumetta ei ollut ja osallistumiseni sallittiin. Kuitenkin jo lihaskuntojen kohdalla aloin ruveta hyytymään, mutta ne läpäisin puhtaasti. Ennen juoksua kävin kerran oksetamassa. Lämittelyn viimeinen kierros päättyi mun osalta roskikseen oksentamiseen. Kyllä vituttaa ja armottomasti. Melkein vuoden ollut sairastelematta ja nyt iskee flunssa! Over and out! Lyöty mies! Todellakin isopeukku niille, jotka jatkoon pääsivät!

Eii! Onko meillä kuinka monta tällä hetkellä päässyt psykoihin asti ja odottamassa lappua postiin kevään mittaan ?

Harmi kun nyt näin, mutta ehkä vielä saadaan sisälle ihmisiä :)

Minne porukat muuten menossa, aikovatko hakea uudestaan?

Noniin, kotiin päästy ja saunottu. :)
Läpi meni ja lopullista kutsua odotellaan.
Hiihto tuotti vaikeuksia mut eipä mitään kun hyväksytysti meni ja juoksusta oli täydet avittamassa.
Ja Patu_ oot ilmeisesti se kaveri kenen parina olin siin uinnissa. Oliko se nii, että suksista väänty se side,vai? Tosi paska homma kyllä.

Tomu07:n kans mietittiin , et kuka mahtaa olla kukaki pakkislainen, muttei muita selvinny ko tuo Haebae. (terveiset :D)

Noniin erinomaista jewski! Piisis pääasia, että yritit. Millaset ne sukset siellä on? Tämä on nyt luokkaa todella tyhmä kysymys ja itse vastaisin joku joku muu tälläistä kysyisi, että mitä luulet, mutta kysynpä kuitenkin. Eli saako noita suksia tuolla testeissä voidella itse?

Piisis otan osaa ;( vedit sentään sisulla loppuun asti!
Anti Laama kannattaa ottaa, ei maksa kun jotain alle 10e, ennen kun alkaa tulemaan pakkasia niin käy ottamassa tohon olkapäähän pistos(kyllä ne pistää pyllyynkin sen jos haluaa:D) Piti mulla ainakin pari kk flunssan ihan hyvin poissa, mutta pääs kumminkin yllättämään ennen testejä ;(

edit. A-J91 tuskin :D

Jewski paljos tuli pojoja?:) onneks olkoon^^

Kiitoksia. :) omie laskuje mukaa 33 ja hiihto tais jäädä nollille.
Saatiin se lappu katottavaks, et mistä näkee pisteet. Olin vaa viimises ryhmäs, ni jouduttii suihkuu, enkä ehtiny kattelemaa pisteitä. Mutta eipä mitää, jatkoon joka tapaukses :D

Onnea Jewski!

Itse pääsin kanssa tiistaina jatkoon :). Oli kiva katsella tyrristä teitä kun lähditte hiihteleen =D. Pojoja tais tulla 37. Ainoa mikä tuotti ongelmia oli uinti.. aikani oli 4:29 ja 4:30 oli se hylätyn raja ;).

Tuloksia odotellessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom