Ljk 2009

tulin tääl santikses kipeeks. 2pv sairaslomaa, en pääse uttiin. Soitin tänää ja peruin tulon. Myönnän, itkin.
UUF! FAK! Voi vittu! Itsellä jyllää pienoinen flunssa, ei mitään ihmeellistä vähän räkä valuu! Vituttaa kyllä äijän puolesta! Voihan nyt perse!
ps. viime yönä tuli nukuttua korkeintaan tunti ja nyt on hieman zippi olo. Tänään pakko käydä vähän jaloittelees

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Suoraan hallille joo, siel ilmottaudutaan ja täytetää parit laput. Siis menin lääkintäupseereiden puheille, ku oli nii kipee olo ne mittas kuumeen ja oli 35,1 astetta eli alilämpöö ja sit ne pisti mut sivuu eikä antanu jatkaa, määräs uuden päivän. Herätys oli aika mielenkiintonen, jtn kunno räminä musaa ja 5min aikaa kamat pakattuna jonossa ulkokamat päällä ja siitä se alko:D Koordinaatiotesti oli heti ekana, kantsii lämmitellä kunnol menee muute jalat iha vitu kipsii sen jälkee. Ittel tais olla koordinaation aika joku 1.15-1.20min! Nyt pitää vaa parannella, et to ollaa kunnos.

Noniin just pääsin himaan utista ja ei kunto riittänyt!
Fyysiset 14/16 pojoa
Juoksu 15/20 pojoa
Uinti 0/3 pojoa, aikaa meni 4.37, jossain vaihees olin varmaan hukkumassakin :D oli jalat vähän tönköt sen juoksun jälkeen, mut ei voi mitään, oli kyllä helvetin hyvä kokemus!:) Ne pisti aamulla soimaan james bondia ;) ja vähän kurkkuakin aukas.

edit. se rinkka tuntuu kevyemmältä kun 10kg ;)

tulin tääl santikses kipeeks. 2pv sairaslomaa, en pääse uttiin. Soitin tänää ja peruin tulon. Myönnän, itkin.

Eikös niissä lapuissa sanota että jos tulee kipeeks niin vaan sovitaan uus aika?

Meinaan jos näin ei ole niin sitten todella pelottaa. Tulin nimittäin tänään kipeeks mut en osaa sanoo vielä pääsenkö lähtee.

Ite oon huomenna lähdössä ja nyt jo vähän meinaa jänskättää. Ihme että vielä terveenä ollaan kun tavallisesti tähän aikaan vuodesta aina kipeänä (*Koputtaa puuta*). Kohta vois lähetellä kaverille viestiä että kuinka se siellä veti.
Tota koordinaatiotestiä minäkin vähän pelkään että kuinka sen jälkeen juostaan...
Lauantaina kävin uimassa ja silloin meni ainakin alle 4 minuutin, mutta hapoilla oli kyllä jalat :S

Tsemppiä vaan muillekin, mut ei niin paljon ku mulle ;)
Ja tosiaan, en sitten kertaakaan harjotellu sitä lenkkiä repun kanssa. Saapa nähdä...

Noniin just pääsin himaan utista ja ei kunto riittänyt!
Fyysiset 14/16 pojoa
Juoksu 15/20 pojoa
Uinti 0/3 pojoa, aikaa meni 4.37, jossain vaihees olin varmaan hukkumassakin :D oli jalat vähän tönköt sen juoksun jälkeen, mut ei voi mitään, oli kyllä helvetin hyvä kokemus!:) Ne pisti aamulla soimaan james bondia ;) ja vähän kurkkuakin aukas.

edit. se rinkka tuntuu kevyemmältä kun 10kg ;)
Oikea asenne parhaasi yritit ainakin, eikä tuosta hyvästä kunnosta ole varmaan haittaakaan. Ja todella hyvinhän toi meni. Ihme kun kaikki pakkislaiset tulevat juuri nyt kipeiksi :D.

Kjukkelberg on kova äijä se pitää sanoo;) Se näytti semmosille sinteillekki närhen munat siin koordinaatiossa ;P Harmi ku piti lopettaa leikki keske, ton äijä kaa ois ollu helmee jatkaa! JA se sai sitäpaitsi hyvät pojot, harmi vaa toi uinti!

Saat kjukkelberg heittää mulle viel vinkkii siihe juoksuu ja uintii;) Oliks altaassa muuten ahdasta? Mite juoksuradalla?

Contender kuin myös ;) Jätkä veti vaatimattomat 81 selkää kipeänä^^
Altaassa ei ollut ahdasta ainakaan mun ryhmällä, tosin tulin siell loppu pääs :D hahah. Mä en voi uintiin antaa mitään vinkkejä;) oon susi uimaan:D Uinnissa kiivettiin 5m torniin, hypättiin sieltä alas, mitä kukaan ei voi mokata(ellei sitten tee mahapläiskiä..) sitten uitiin altaan reunalle ja käytiin pohjasta hakemassa 2 rinkulaa(1 riittää kans), tuon jälkeen sitten uimaan.

Juoksemaan kun ootte lähdössä, niin menkäää sen permannon radan "suoran toiseen päähän", se juoksu lähti meillä sieltä liikkeelle, ennen sitä mutkaa mikä kaartaa vasemmalle. Teidän juoksioitten on iha hyvä olla siell kärjessä niin ei tarvii tuhlaa turhaan energiaa ohituksiin ;P
Ite olin siellä suht kärjessä alussa ja tuntui että kaikki meni ohi alussa, mut vedin vaan omaan tahtiin ja tuli ihan hyvät pojot :)
edit. Juoksuradalla on ahdasta, kun käytetään vain "kolmatta" rataa, siis toki suorilla saa ohittaa käyttämällä kaikkia ratoja, mut kaarteissa juostaan "kolmannella" radalla.

Saa nähä miten käy,huomen aamulla 10 aikaan lähtö kohti utia;)kunnon pitäis olla kohillaan ainaki mut saa nähä:rolleyes:tsemppiä jätkille testeihin ja huomenna näkyy utissa:rock:

Näköjään jotkut ovat palanneet.. :( Harmi että näin aikaisin. Mites tarkasti muuten vahtivat lihaskunnossa suoritukset? Ainakin viime vuonna ei haitannut vaikka ei ihan teknillisesti puhtaita kaikki suoritukset olleet :D Nii ja montakos kierrosta se "johdettu alkulämmittely" oli siinä reppujuoksussa, entä ajanottokierrokset? Ei millää muista sitä kierroksen pituutta.. Selvisikö joku hiihtoon asti?

Ne huutaa ne kaikki väliajat ym. siin alussa sitten ;) Tais olla 11 kierrosta @ 1.05min kierros vauhdilla niin saa 20 pistettä juoksusta :P
Lämmitelyä vedettiin 10min, about 2km juostiin, sit otettiin 30sec happea ja lähettiin vetää coopperia^^

Soita ja kysy :D. Itse olen ymmärtänyt, että jos soitat ja sanot ettet olet kipeä niin antavat sulle sen viimeisen ajan kohdan, jolloin on mahdollisuus suorittaa testit

Ne huutaa ne kaikki väliajat ym. siin alussa sitten ;) Tais olla 11 kierrosta @ 1.05min kierros vauhdilla niin saa 20 pistettä juoksusta :P
Lämmitelyä vedettiin 10min, about 2km juostiin, sit otettiin 30sec happea ja lähettiin vetää coopperia^^
ja paljoko sillä juoksu radalla oli mittaa?vähän alle 300m?

Siitä en tiedä, mutta junan pitäis olla perillä kouvolassa siinä 20.35 ja siitä lähtee kuljetus sinne uttiin 21.00 ja enkä tiedä koska se on perillä :D. Mut mise tunnistaa siitä, että roikun sun repussas ;). Vähän kyllä tuli orpo olo kunnei tua Henqn nyt oo messis.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom