Ljk 2009

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tekis kyllä mieli mutta saa nyt nähä, tässä olis helppoa vuoden verran aikaa kehittää reppujuoksua+uintia ja ylläpitää lihaskuntoa.
Tosin oon menossa heinäkuussa santikseen, niin ei sitä pääsis yhtä hyvin reenaamaan noita testejä varten. Ehkä, ehkä en..

Et meinaa lykkäystä pyytää? Saattaisivat jopa antaa ilman kummosia perusteluja. Mä aattelin ainakin ihan senkin takia, jotta menis muutkin (tärkeämmät) suunnitelmat putkeen.

Niin tai kjukkelbergi jatkaa samalla linjalla reeniä, mutta reenaakin vaan tota uintia 4x viikossa ja hakeekin taistelusukeltajaksi syksyllä. Olisi sitten kiva selittää, että et päässyt ljk:hon uinnin takia, mutta taistelusukeltajaksi kyllä. :D

Anteeksi paskat vitsini. Kovia äijiä kaikki, jotka reenaavat tosissaan tonne!

Oon jo vuoden lykkyä saanut ja kyllä mä uskon että sais helposti toisenkin, mutta mulla on ollut vähän tavoitteena hoitaa tää intti pois jaloista 2009-2010. Lykkyä en enää aio anoa, vois siinä vaiheessa vituttaa vähän enemmänkin jos menis testit vituiks toisenkin kerran^^
Menen armeijaan tossa kesällä, kattelen kuntoa, miten saa ylläpidettyä sitä siellä jne. jos kunto vaikuttaa hyvältä niin ehkä testeihinkin vois yrittää

Standeri et varmaan ole hakemassa ens vuoden testeihin?
edit. hahah A-91 sukeltaminen on kyllä paljon helpompaa kun uiminen ;) mut joo ei mua siellä tuu näkemään.. :D

Ja kjukkelberg näithän ainakin toistakin sissiä meinaan tota contenderia. Parhaimmassa tapauksessa sait tällä haullasi edes uuden ystävän. :)

Niin tai kjukkelbergi jatkaa samalla linjalla reeniä, mutta reenaakin vaan tota uintia 4x viikossa ja hakeekin taistelusukeltajaksi syksyllä. Olisi sitten kiva selittää, että et päässyt ljk:hon uinnin takia, mutta taistelusukeltajaksi kyllä. :D

Anteeksi paskat vitsini. Kovia äijiä kaikki, jotka reenaavat tosissaan tonne!

Tuli tästä A-J91:n kommentista mieleen. Vuosia sitten pari kaveriani hakivat laskuvarjojääkäreihin, muttei paukut riittäneet sitten pääsykokeissa. Siitä kiukkuuntuneena treenasivat entistä kovemmin ja pääsivät sukeltajakurssille :) Tosin ei tainnut olla uinti heillä se heikoin lenkki, vaan juoksu ja uinti.

Tunnin päästä olis lähtö. Kamat pakattu ja pieni flunssa vieläkin. Ei kuumetta ja pieni jännitys. Neljä tuntia stogessa ja kauhee into!

Ja kjukkelberg näithän ainakin toistakin sissiä meinaan tota contenderia. Parhaimmassa tapauksessa sait tällä haullasi edes uuden ystävän. :)
Ei tolla reissulla menettetty mitään! Oli mukava käydä kokeilemassa omat rajat ja tutustumassa saman henkisiin ihmisiin ;)
Juoksusta viellä... mun ryhmässä keneltäkään ei lentänyt laatta, taisin olla vissiin ainoa kellä meinas sit jälkeenpäin kokoajan lentää :whip: verta tuli syljettyä sen jälkeen :D
e. oli kyll aikamoinen pingviini syndrooma tänään duunis :D illemmalla nyrkkeilemään ;)

Ei tolla reissulla menettetty mitään! Oli mukava käydä kokeilemassa omat rajat ja tutustumassa saman henkisiin ihmisiin ;)
Juoksusta viellä... mun ryhmässä keneltäkään ei lentänyt laatta, taisin olla vissiin ainoa kellä meinas sit jälkeenpäin kokoajan lentää :whip: verta tuli syljettyä sen jälkeen :D
e. oli kyll aikamoinen pingviini syndrooma tänään duunis :D illemmalla nyrkkeilemään ;)
Pitäisi kohta lähteä itekkin thainyrkkeilemään, mutta vasta toista kertaa tänä vuonna, sillä se olkapää on vaivannut aika pitkään. Ei oikein tiedä jaksaisiko sitä edes mennä toisten muksittavaksi enää vai pitäisikö alkaa vaan noita kestäävyyslajeja ja jotain voimaharjoittelua tehdä ihan kunnolla niin voisi pärjätäkin jossain lajissa ihan kunnolla. Tässä on taas kerran motivaatio aivan hukassa. :jahas:

Ittellä huomenna lähtö!Vielä nuhaa löytyy, ollu kyllä perkeleen sitkeesti jo yli viikon! Vois kyllä koht jo lähtee.. Perjantai aamuna pitäis sitte kaikki ottaa irti mitä irti lähtee, toivotaan et terveemmäs kunnossa ku nytte!

Kjukkelberg, soitan sulle huomenna dösästä( jos en nuku:D) nii saat vähä kertoo viel vähä juoksust ja uinnist;)

Huomenna aamulla niitä odottaa agentti-musa ja hätäne herätys:D

Hyvät pisteet haeba o/ mimmoset oli psyykkiset kokeet?

contenderi aka nr. 50 älä ressaa liikaaa :D voin lyödä vaikka vetoa että saat sen 17-20 pojoa juoksusta! Oot vissiin menossa huomenna 1830 dösällä? Vastaan tietty puhelimeen kuhan en oo reeneissä ;)

A-J91 ota tämmönen treeni motiivi "ei toi mun treeni kaveri tapa mua kumminkaan niin ei tässä mitään hätää oo ;P
Tulin ite just treeneistä ja nyt on kauhea vapina käsis meneillä^^

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom