Ljk 2009

Kotona ollaan, 31 tai 32 p irtos eli jatkoon mentiin (29 raja).

15/16 lihaskunto
14/20 reppujuoksu
2/3 uinti
0-1 hiihto

Reppujuoksu oli yllättävän kevyt, hiihto taas täysin perseestä. Kaaduin 5 tai 6 kertaa :hyvä:
Psykoista on vaikea sanoa mitään...ihan mukavilta ne tuntu :D Oli meillä Jewskin kanssa ihan rakentava keskustelu jos ei muuta :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nonii kotona ja testit läpäisseenä.

Vatsat: 60
Selät: 80
Punnerrukset: 55
Leuat: 17
Pituus 2.37
15/16pts
Juoksu: 18pts
Uinti: 2pts
Hiihto hikiset 2pt :D Yht. 37pt

Lihaskunnon tiesinkin jo että menee aika helposti vaikka olikin koko ajan semmonen löysä ja voimaton olo koko ajan. Juoksun vedin aivan liian kovaa, ei meinannu jalat enää kannattaa koko miestä juoksun jälkee, onneks reppua oli sentää mukava kantaa vaikka heiluki miten sattu selässä :D Uinnissa sai vähän palauteltua ja sääteltyä voimia hiihtoon. Hiihto menikin sitten ihan päin persettä. Side lähti 2x lämmittelyssä ja kerran itse kisassa, tämän takia piti lähtee aika viimisten joukossa ja siltakohdissa porukka kasaantu siihen ja piti odotella et etummaiset pääsee yli ja hitaammat pääsis ees eteenpäi eestä, no kyllähän sieltä sitten tultiin veri suussa loppuun + tuntu ettei se saatanan suksi luistanu ei sitte yhtää.. Ei kyl tunnistanu ketää pakkislaisia. Ite olin se 2 päivän lyhin ja kevyin kaveri :D Noh tulipahan kirjoteltua..

tosta rakentavasta keskustelusta ei voi juoruta mitään vai? :itku: hah jätkät on päässeet jo täällä pakkiksella lätisemään :D

Ja Patu_ :lle viel sen verran, et olin siis se kaveri kenel oli käsivarressa tatuointi. :D
Juu taisin just olla sun parina siin uinnis. Mul lähti eka se side helvetin monta kertaa irti ja sit sain sen pysyy ku se yks jääkäri kiristi sen mulle mut siin vaihees oli kyl aikalail kaikki motivaatio menny ku joutu lähtee suoraa siihen kisaa. Olin kuitenki ihan siin vikan jäbän hännil siin kisan tokal kieroksel ja sit pannutin ja se metalli biitti väänty niin pahasti et en saanu enää takas sitä siihen suksee kiinni:) oli kyl aika kyseenalanen hiihtotaito et ei kai siin mitää, mut luulen et se 0 pistettä ois kuitenki pitäny irrota. Pikkasen hatuttaa mut ei se mitää, ehkä jos illal kiskoo tarpeeks juotavaa naamarii ni se siitä :)

Heh olinkos minä ainut keskiviikon pakkislaisista joka tippui jo juoksusssa prkl. Lihaskunnot meni odotetusti 15/16 mutta juoksu painoi jo niin perkeleesti että kuolemankierroksilla ei vauhti riittänyt joten ohjaus ulos prkl. Se reppu kyllä yllätti keveydellään ja selkään sopivuudellaan mutta muuten ei kyllä juoksu kulkenut. Oli kyllä testien raskain suoritus ottaa se numeropaita pois päältä hylkäyksen jälkeen. Elikkä siis Niinisaloon 2/09 v***u. Ensi vuonna testeihin meneville vinkiksi: panostakaa edellisten öiden nukkumiseen ennen testejä mahdollisimman paljon. Korvatulpat ja tyyny mukaan ja vaikka unilääkettä naamariin jos siltä vaan tuntuu.
Paska reissu mutta tulipahan tehtyä. Onnea ja menestystä vaan kaikille jatkoon päässeille:worship:

ps. Olikos tomu se porukan isoin ja levein lähes kalju jätkä?

Heh olinkos minä ainut keskiviikon pakkislaisista joka tippui jo juoksusssa prkl. Lihaskunnot meni odotetusti 15/16 mutta juoksu painoi jo niin perkeleesti että kuolemankierroksilla ei vauhti riittänyt joten ohjaus ulos prkl. Se reppu kyllä yllätti keveydellään ja selkään sopivuudellaan mutta muuten ei kyllä juoksu kulkenut. Oli kyllä testien raskain suoritus ottaa se numeropaita pois päältä hylkäyksen jälkeen. Elikkä siis Niinisaloon 2/09 v***u. Ensi vuonna testeihin meneville vinkiksi: panostakaa edellisten öiden nukkumiseen ennen testejä mahdollisimman paljon. Korvatulpat ja tyyny mukaan ja vaikka unilääkettä naamariin jos siltä vaan tuntuu.
Paska reissu mutta tulipahan tehtyä. Onnea ja menestystä vaan kaikille jatkoon päässeille:worship:

ps. Olikos tomu se porukan isoin ja levein lähes kalju jätkä?

Mä tipuin kans juoksussa keskiviikkona, ei vaan vauhti riittäny ja muistaakseni neljännellä kierroksella joutu keskeyttää. Harmittaa aika paljon tollanen, mutta ajattelin ens vuonna vielä kokeilla paljon kovemman reenin jälkeen. Lihaskunnot meni ihan hyvin pituushyppyä lukuunottamatta. Ja siihen nukkumiseen tosiaan kannattaa panostaa, mun vieressä nukku joku kaveri joka valitti aamulla ettei ollu nukkunu ku pieniä pätkiä koko yön aikana. Mutta onnea vaan kaikkille jotka pääs hyväksytysti läpi, ei ollu mitkään ihan kevyet testit. Ihan hyvä reissu muuten, porukka oli tosi mukavaa ja rentoa

meit jäi tiistaina 28 eli yhteensä 62 jatkossa tällä hetkellä siis... jännäks menee, odotellaan vielä torstain jatkoon päässeitä niin saadaan lopullinen luku :)

terveisiä perjantailta. Pääsin ku pääsinki testeihin :D kusetin eka veksis et oon kunnos, sit viel testeis lupailin et ei hätää. Testit oli hieno kokemus, vaik keuhkoputkentulehdukses joutu sykkii. Juoksuun jäi, ei vaa pystyny. Onnee kaikille läpässeille, tänää ljk tyyppejä max 5 läpi lisää, ei ollu meit ku joku 10. Eli aika varma sisäänpääsy kaikkille jotka pääs fyysiset läpi. Kumarran teille :)

lähitsää (:david:) keuhkoputkentulehduksessa testeihin?
ei ehkä ihan niin vakava asia saisi tuo olla että pitää alkaa oman hengen kanssa leikkimään..vaikka kuinka ois hyvä kuntonen jne. normaalisti ja omais terveelliset elämäntavat niin tollanen tauti + hullu sykkiminen = pahimmassa tapauksessa hengen lähtö.

ei tää pakosti sellane iha oo mut kuumet kuitenki. Ei se flunssassa urheilukaa terveellist oo. Kyl se sydänlihaksen tulehdus aika hyvin mieles oli, siks ei annettukkaa 100%. Mut tulipaha kokeiltua. Tänää oli jo tosi hyvä fiilis, mut kyl huomaa et suorituskyky laskee aika paljo. 5 tippu juoksus ja kaikki oli kipeinä.. Maanantaina meni cooper 2780, norm 3050.. Mut hyvä kokemus oli, ei kuoltu ni ollaa tyytyväisii :)

terve jerppu

terve jerppu! taisin olla sun vieres siin ekan illan ku juteltiin siin jutuist. Ois tosiaan kiva tietää miten jengi tippus muista ryhmist jos meit jäi vaa 28. Viimenen tunnistus viel et oliks sul ne nutcase hanskat

No mitenkä meni psykologiset testit niiltä, jotka fyysiset läpäisi? Saitteko tietää pisteitä heti jälkeen vai onko teillä jotain mutua miten pärjäsitte?

voivoivoi nyt ketuttaa se 7 sekunttia mikä uinnissa tuli ryssittyä :D About varma nakki kaikille sisään ketkä läpäisi fyysiset :)
Onnea kaikille läpäisseille!

Testithän oli ihan kiva kokemus joo. Tosin juoksusta tippumisen jälkeen ei ollu enää niin hauskaa.
Lihaskunto 14/16. Juoksussa sitten pysyin lämmittelyssä hyvin vauhdissa ja 4 ekaa kieppiä ajanoton kanssa mutta sitten tuli seinä ihan yhtäkkiä vastaan joskus 4 kiepin jälkeen. Tänään v*****aa jo vähän enemmän kuin eilen.

Ennen testejä nukuin siellä salissa n. <2h. Olinpahan sentään hereillä jus ennen ku musa alko soimaan.
Pari viikkoa jo ollut univaikeuksia :(

Olikohan se joku pakkislaisista joka torstaina veti sen juoksun kovinta vauhtia. Viimesen kierroksen vauhdilla olis menny satanen varmaan aikaan 11,63 :wtf:

1/10 sit palvelukseen. Kyllä tässä vielä johonkin pitää koittaa päästä. Ens vuonna ehkä uudestaan testeihin. Ehkä joku RUK vois olla kans... Joka tapauksessa nyt alkaa vaan kovempi kuntoilu.

PS. Kuinka moni feilas ensimmäisen testin... Siis ei koordinaatio, vaan se ensimmäinen...

eli ekalta päivältä pääs 27 ja toiselta 34 ja vikalta n.35 eli yhteensä jotain 96...ei paljoo:) itellä testit meni melko hyvin... yhteensä 41 pojoo sain kerättyä paras veti meijän ryhmästä muistaakseni 44p

Meidän ryhmän paras veti 49p :worship:

Ihan ymmärrettävää hengn et juoksu tyssäs ku sitä terveetkää jaksaneet vetää loppuun :/ Ei noita kyl kipeenä ois ollu mitää mahiksia läpästä. Surkee tsäkä sulla :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom