Ljk 2009

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ajattelin mennä sillä myöhemmällä joka lähtee 18.00 ja perillä 21.40. Ihan turun rautatieasemalta ajattelin lähtee.
Niin huomenna uttiin lähtee pakkislaisista
minä
snippe
tomu
jewski
migos
jäikö joku?

Masterpiece

Tarviikos sinne nyt sitten ottaa oma makuupussi ja tyyny?

edit: mitä sinne yleensä kannattaa mukaan ottaa? :D pitää selailla tuota vanhaa tredia ja kattoa vähä mallia.

Ajattelin mennä sillä myöhemmällä joka lähtee 18.00 ja perillä 21.40. Ihan turun rautatieasemalta ajattelin lähtee.
Niin huomenna uttiin lähtee pakkislaisista
minä
snippe
tomu
jewski
migos
jäikö joku?

Mahtaako kukaa osua samaa junaa? itellä menee "pieni veturi" reittiä Pori-Tampere-Riihimäki-Lahti-Kouvola.

Tänää futistreenien päätteeks 10x800m, KIITOS **TUSTI VALMENTAJA ! :D
Ja tosiaan jos jollakulla on hyviä vinkkejä mitä kannattaa ottaa mukaa,ni kertokaa ihmeessä

Itekki voisin tulla tol 18oo junal ku tulit sanoneeks, saa tunnin kauemmin löhöö himas. Ite tuun kupittaan asemalt.

Hyvä et sanoitte ettei tarvii makuupussia, itellähä se oli ihan repussa jo :rolleyes:

kyllä kävi kyrsimää ku oli futsaltreenit ennen ku teikäläiset marssi sinne punkkaamaa. En tosiaan päässy hakemaa sinne kun kesällä meni poikki. Itte pitäs olla sie nyt nukkumas mut eipä vaan ku koneella istun. Innokkaimmat kokelaat piti häätää hallista poies et päästii treenaamaa :D onnea kaikille ketkä nyt on päässy jo testivaiheesee!

hehe, tän ketjun isä pete on päkkii! Toivottavasti pääsee äijää sit vuoden päästä vähän juoksuttaa siellä! :D. Sun kuntos oli ennen tota jalan poikki menoa aika pelottava :D. Tosiaan, toivottavast ens vuonna nähään ;)

Utista Bäck!
Lääkäri totes kipeeks ja jouduin jättää leikin kesken! Mut ilmaannun uttiin to 22.pv illalla ja pitäis alottaa alusta pe aamulla. Kerkesin vetää : vatsat, selät, punnerrukset, koodinaatiotesti. Onks ketää muit 22.pv lähössä? Hengn, oisit koittanu vaihtaa päivää?huomennako oisit lähteny?

Olen surullinen puolestasi hengn. Sulla oli noi tuloksetkin niin kovasti noussut kun reenasit. Vielähän voit päästä tonne Immolaan? Itse ajattelin, että jos haen molempiin niin menen mielummin Immolaan kuin Uttiin, vaikka molempiin pääsisin 2010.

Nyt alkaa sit olla viimeset pakkaukset pakattu. 19:12 matkaan helsingistä. Toi hengin juttu on kyl tosi harmittava. Onko kukaa tullu miettineeks et pitääkö varuskunnassa käydä eka ilmottautumassa vai kuuluuko vaan suoraan mennä sinne hallille ja ilmoittautua siellä?

Nyt alkaa sit olla viimeset pakkaukset pakattu. 19:12 matkaan helsingistä. Toi hengin juttu on kyl tosi harmittava. Onko kukaa tullu miettineeks et pitääkö varuskunnassa käydä eka ilmottautumassa vai kuuluuko vaan suoraan mennä sinne hallille ja ilmoittautua siellä?

Hyvä kysymys. Ja tosi paska homma kyllä Hengn. :(

Suoraan hallille.. tietääkseni bussi jättää teidät johonkin siihen ABC:n lähelle, siitä vaan mäki alas, hallin pitäisi aika hyvin näkyä ja sinne vaan sitten ilmoittautumaan. Varuskuntaan ei edes pääse kun Tukikomppania vahtii siellä portteja :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom