Ljk 2009

kato saatiinpa piisiskin härnättyä.. no se oli jatkolla sille sun franzen jutullesi. eli kun katot tarkemmin kuka siinä kuljettajana onkaan. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hehe, katsos vaan :D. Enpäs tunnistanut heti meidän peetteriksi. Val Kilmer kyllä hetken aikaa mielessä pyöri ;). Tässä hiukan pyörii erillaisis pajareissa kun duunaa äikän esseetä :D. Menee pää sekaisin kaikista abstrakteista sanamuodoista ja modulaatioista. Olenhan aikamoinen kynäniekka kutosen äidinkielellä. Köyhän miehen Väinö Linna :D

alkaa pikkuhiljaa masentamaa nää illat ko pitäs nukkua pitkä yö. :D ei tuu mitään.
Ja mites miehet (ja ehkä se yks nainenki) ootte hiihdelly noilla armysuksilla, ite koitin tänää ja 100m sai riittää ko vasen suksi irtos koko aja. Oli siin isonmäen hiihtäjillä ihmettelemistä.

Ai niin ku tänäänhän jotkut lähtee jo :D Itse lähden vasta huomenna. Pikkaisen jo jännittää kieltämättä :D

joo onnea tänään lähteville! :thumbs: itellä kävi tossa hauskasti, luulin lähteväni kans tänää muttaku tarkistelin viel noit papereita nii huomasin et olin muistanu päivämäärän väärin :D eli huomenna siis. Onko ketää lähös junalla stadista?

18.30 dösä lähtee!:D Vähä perhosii vatsassa, mut se vissii kuuluu asiaan. Huomenna vedetää nii paljo ku irtoo hikeä säästelemättä;) Onnee kaikille perässä tuleville tasapuolisesti testeihin!

Hei meeks contender siihen ysin bussii joka lähtee tosta kouvolan assalt? Siinä on kyl varmaan sitte sen verran hermosta porukkaa että osaa mennä oikeesee bussii :D

Jään contenderin kanssa pois utin abc.llä, eli ei mene :P
Viimeset pastat tuli just syötyy ja nyt pitää pakata loputkin kamoista, Onnea kaikille testeihin!

Uu, tästä se lähtee ja parin päivän päästä tiedämme kaikkien pakkislaisten riehumisista utissa! :D

Täältä kun ei lähdetä niin kevyttä treeniä vain ollut, yllättävän irtonaista ollut juosta tuolla lumisateessa/hangessa ^^

Edit: Ja onnea kaikille!

Viimeksi muokattu:
Heh, itse olen viimeks torstaina ollut liikkumassa :(. Pukannut flunssaa kaikilla mahdollisilla keinoilla koittanut sitä estää! :D. Tänään jos hiukan lihaksia herättelis

joo onnea tänään lähteville! :thumbs: itellä kävi tossa hauskasti, luulin lähteväni kans tänää muttaku tarkistelin viel noit papereita nii huomasin et olin muistanu päivämäärän väärin :D eli huomenna siis. Onko ketää lähös junalla stadista?

Morjens, mä lähden huomenissa kl 19.12 Pendolinolla tsadista.

Tänään lähteville: Tehkää vaan parhaanne niin menee varmasti vähintäänkin hyvin :rock:

Jos alkaa puhti loppumaan kesken niin muistakaa tämä: MUN MUTSIKIN JUOKSEE KOVEMPAA KU TE! :D

Melkein sama kuin ajattelee, että täällä ei luusereita ja luovuttajia suvaita :|

Noei, kaikki peliin ja saadaan taas ainakin muutama pakkislainen kertomaan ensivuoden triidiin kokemuksia testeistä noviceille :)

Meetkös nila tolla junalla ku lähtee 17:00 ja peril 20:35? ja milt asemalt tuut messii?

Pitäs nyt mennä uimaa "rennosti" et lihakset heräis täst horroksest mitä ne vietti koko viikonlopun :D

Meetkös nila tolla junalla ku lähtee 17:00 ja peril 20:35? ja milt asemalt tuut messii?

:D

Ajattelin mennä sillä myöhemmällä joka lähtee 18.00 ja perillä 21.40. Ihan turun rautatieasemalta ajattelin lähtee.
Niin huomenna uttiin lähtee pakkislaisista
minä
snippe
tomu
jewski
migos
jäikö joku?

Suositut

Back
Ylös Bottom