Liika läski vyötäröltä pois, neuvoja?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Hei, en tiedä monestiko tämä täällä on kysytty mutta kysyn nyt kuitenkin.. elikkä millä saisin läskit vyötäröltä pois? haluaisin tietää kaiken millä se tapahtuu, mikä olisi oikea ruokavalio tähän? mitä laitteita pyykkilauta vatsaan tarvitaan? haluaisin todella kovasti timmin mahan ja olen valmis työskentelemään sen eteen kovasti! käyn salilla sen 5 kertaa viikossa mut en tiedä mitkä ovat parhaat laitteet vatsan kiinteyttämiseen. oisin kiitollinen jos joku vois neuvoa mua jonkinnäköisen dieetin aloittamiseksi myös. kiitos... :worship:

ps. tahtoo kesäkuntoon

Itseasiassa on. Tuoreessa tutkimuksessa testattiin yhden jalan prässissä pitkän sarjan vaikutuksia, ja lopputulos oli että treenatunn jalan rasvakudos väheni verrattuna toiseen jalkaan. Eli järjetön märä vatsoja ja sit päälle aerobinen että rasva ei uudelleenvarastoidu minnekkään. En ole kyllä itse vielä kokeillut mutta mielessä käynyt vaikka ennen aamuaerobista treenaa vatsat pitkillä sarjamäärillä.

nyt ei saa masentua tästä, kannattaa mieluummin ottaa opiks tänä kesänä niin puolen vuoden päästä tiedät jo mitä tehdä ja milloin...

ei millään pahalla, mutta

1. et voi polttaa pelkästään vyötäröltä läskiä

2. olet vähintään kuukauden myöhässä jos sulla on kerran silminhuomattavasti läskiä vyötäröllä

3. vaikka käyt 10000000000 kertaa viikossa salilla, olet silti jo myöhässä

4. kannattais ettiä threadi nimeltä "ekaa kertaa dieetillä? lue tämä" (tai jotain tuohon suuntaan sen nimi) niin ei tarvitsisi joka kerta aloittaa uutta threadia aiheesta "vatsalihakset" (ja pliis elä aloita seuraavaa threadiasi aiheesta hauikset!:) )

Itseasiassa on. Tuoreessa tutkimuksessa testattiin yhden jalan prässissä pitkän sarjan vaikutuksia, ja lopputulos oli että treenatunn jalan rasvakudos väheni verrattuna toiseen jalkaan. Eli järjetön märä vatsoja ja sit päälle aerobinen että rasva ei uudelleenvarastoidu minnekkään. En ole kyllä itse vielä kokeillut mutta mielessä käynyt vaikka ennen aamuaerobista treenaa vatsat pitkillä sarjamäärillä.

Mä muistelisin, että vastaavanlainen testi on tehty kuntofillarilla ja tulos oli +-0.

rupesin vaan miettimään jalan lihas-rasva -suhteita verrattuna keskikroppaan... ja kuinka paljon rasvakudos väheni...

Täst oli juttua ihan äskettäin, tietenkin testausolosuhteet vaihtelee. Mut johan arskaki aikoinaan uskoi siihen ja olihan se aika tiukka. Teki 2 kertaa päiväs vatsat precontest jos oli kiire..

Sä voit hinkata niitä vattoja vaikka aamusta iltaan ilman tulosta. Kaikki lähtee siitä, että ruokavalio laitetaan kuntoon ja siihen sopivasti liikuntaa päälle. Kyllä se fätti lähtee kun em. hommat on puikoissa ilman sen suurempaa keskittymistä yhteenkään osa-alueeseen kropassa.

Taitaa olla samaa sarjaa tämä fakta, kuin etteivät lihaksetkaan voi supistua kuin kokonaan. Siitäkin tais olla aika äskettäin tutkimusta, jossa kävi ilmi että on ilmeisesti soluja jotka aktivoituu vain tietyssä vaiheessa liikettä. Body-lehdessä olikin taannoin siitä tutkimuksesta joku pieni juttu. Tai saattoipa olla jopa monta tutkimusta.

hmm, kiitos neuvoista... sitä mä lähinnä ajattelinkin että pitää laittaa ruokavalio kuntoon että läskiä lähtee, mut vatsalihas treenillä sitä kai voi nopeuttaa.. mitä tuo 2 kertaa vatsa precontest meinaa? :)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
ei sitä voi ainakaan kovin huomattavasti nopeuttaa...

e: tieten matalalla sykkeellä pitkiä lenkkejä(reilusti yli tunti) siten että ei missään nimessä mene paikat lenkin aikana maitohapoille niin se auttaa eniten asiaa ja kuluttaa rasvaa.

Tällä aikataululla...

... ma, ke, pe uima-altaassa kovatehoisia vetoja.

... ti, to, la kovatehoisia sauvajuoksuvetoja laskettelurinnettä ylös.

... vatsoja kaikkina em. päivinä ja safkat kuntoon (alikalorit). Lihaksia ei voi juurikaan sen enempää menettää kuin saadakaan tällä aikajänteellä.

Meitsin crash course, periaatteella simple is beautiful.

E: paras ois kun vielä pääsisit johonkin stnn raskaaseen fyysiseen työhön , vaikka kivlouhokselle teutaroimaan lekalla aamusta iltaan.

No ei se kroppa luovuta sitä rasvaa ihan mahdottomia päivässä. Järki mukana, menee muuten suotta kroppa täysin jumiin ja sit dokaat ne 2xtakasi :P

miksi ei?

siksi että silloin lihakset ottaa energiansa siitä maitohapon tuottamisketjusta eikä elimistö muutenkaan kerkeä ottamaan energiaa rasvavarastoista vähän tiukempitahtisessa liikunnassa...

Itse ajattelin polttaa tänä kesänä rasvaa ihan vaan juoksemalla puolen tunnin lenkkejä 3-4 kertaa viikossa. Hyvän ruokavalion kanssa pitäisi toimia?

Samaa mieltä että ruokavalio on hyvä rasvanpolttaja, ei kannata liioitella sillä aerobisella.

Suositut

Back
Ylös Bottom