Liian lihaksikas (nainen)

Failure

Banned
Kun tuossa on tuo keskustelu siitä, että mikä on liian lihaksikas mies, niin mikä on mielestänne liian lihaksikas nainen? Tai mikä on pikemminkin optimilihaksikas nainen?

Omasta mielestäni on hienoa kun on olemassa naisiakin jotka haluavat kasvattaa palaa. Valitettavan vähän noita on.

Onko teidän käsitys muuttunut kun olette ruvenneet nostelemaan puntteja? Itselläni ainakin olen huomannut, että kun on itselle tullut lihasta, on alkanut ajatella että fitness-mimmit on itseasiassa aika coolin näköisiä. Ennen sitä vain kohautti olkiaan, tai saattoi jopa ajatella ettei se ole naisellista. Asenteeni on muuttunut aika paljon tuon suhteen.

Kun tuossa on tuo keskustelu siitä, että mikä on liian lihaksikas mies, niin mikä on mielestänne liian lihaksikas nainen? Tai mikä on pikemminkin optimilihaksikas nainen?

Oikeestaan heti, kun naista voi kutsua "lihaksikkaaksi", on nainen jo liian lihaksikas. Siis siinä mielessä, haluaako sen kanssa lisääntyä tahi seurustella. Joku joukkuevoimistelija-tyylinen tyttö vielä menee, eli nimenomaan kiinteä ja hoikka, mutta erottuva lihaksikkuus on kyllä aika lailla samantien turn off. Tämä nyt ei ole pakkiksen punttimimmeiltä pois, makuja on monia ja tää on mun (ja itseasiassa kyllä aika monen mun kaveripiirissä) mielipide. Kuitenkin tavoitteellinen treenaus ja oman vartalon muokkaukseen käytettävä työmäärä on arvostettavaa ja siistiä, mutta "markkina-arvoaan" sillä ei nainen mun silmissä nosta.

Tosin itekki oon aika kynäniska, rakenteeltani ennemmin ehkä taistelulajien harrastaja tahi lätkänpelaaja ku bodari.

Larissa Reis

25876131261702883416329.jpg

chris-z-2-352x528.jpg

larissa_reis_bio.jpg

Täydellinen, kaikki naiset sais näyttää tolta. Siis tuossa minun mielikuva optimi lihois olevasta naisesta.

Lihaksikkuus on aika miehinen piirre ja viimeistään siinä kohtaa kun ei enää tiedä, onko kyseessä muija, vai peruukipäinen mies, niin voi sanoa että muskelia on liikaa. Toi Larissa näyttää jo vähän shemalelta ;)

Voisin melkein sanoa, että saa olla niin isot lihat kuin vaan naturaalina saa itseensä pakattua. Juurikin roinaamisen myötä alkaa sitten muutkin piirteet miehistyä, mutta töitä saa natikkana tehdä että saa itsensä mun silmissä rumaksi bodattua.

Mä voisin sanoa että liian lihaksikasta naista ei ole olemassakaan. Arvostan aina. Ainoa missä tulee miinusta on virilisaatio. Eli mikäli nainen ei enää kasvoistaan ole pätkääkää naisellinen niin sitten ei miellytä, mutta lihaksille annan siltikin rispektit.

Makuja on monia, ja mulle on aivan sama mitä muut ovat mieltä. Kaikkia ei kuitenkaan voisi koskaan miellyttää. Toiselle kun kumartaa niin toiselle pyllistää. Yleisesti voisin todeta huomioni vuosien ajalta pitävän aika hyvin kutinsa: naisten lihaksikkuus ja sen arvostaminen on usein summa summarum miehen lihasten kanssa: Mitä vähemmän lihaksia miehellä, niin sitä vähemmän niitä suodaan naisille. Sitten taas kun on isompi ja kovakuntoinen mies kyseessä, niin sitä enemmän miellyttää myös isot lihat naisilla.

Tässä pari mun mielestä hyvässä lihassa olevaa kokonaispakettia ketkä ei mun silmiin ole tippaakaan miehisiä:

Italialainen naisbodari Mavi Gioia omaa upean kropan ja kauniit kasvot :)

0180-0903-1014-4719_mavi_gioia_07_166.webp
1299920043.webp
1299920066.webp

Fitnesspuolelta Brasilian Larissa Reis iskee muhun aika kympillä! :kuola:

tumblr_llh4aqRgbQ1qk65fgo1_500.webp
435514d1335742775-larissa-reis-5.webp
Larissa_reis_scr9.webp

Mielestäni jo ns. fitness-mallien (tasoa Janni Hussi) fysiikka on jo liian lihaksikas. Normaali hoikka ja urheilullinen kroppa, jonka saavuttamiseen ei tarvita välttämättä lainkaan salitreeniä, on mielestäni parhaan näköinen. Edellä linkitetyt kuvat ovat mielestäni lähinnä vastenmielisiä. Samoin aiemmin keskustelussa mainittu Pajulahti ei aiheuta käden lipeämistä housuihin vaan ehkä ennemmin sormien siirtymisen kurkkuun, jos lievä karrikointi sallitaan. Toisaalta eihän bodylajeissa maailman seksikkäimmän tittelistä kisata, joten lajin ja kisaajan kannalta on täysin epäoleellista kuinka seksikkäänä kisaajaa valtaväestön keskuudessa pidetään.

Mielestäni jo ns. fitness-mallien (tasoa Janni Hussi) fysiikka on jo liian lihaksikas. Normaali hoikka ja urheilullinen kroppa, jonka saavuttamiseen ei tarvita välttämättä lainkaan salitreeniä, on mielestäni parhaan näköinen. Edellä linkitetyt kuvat ovat mielestäni lähinnä vastenmielisiä. Samoin aiemmin keskustelussa mainittu Pajulahti ei aiheuta käden lipeämistä housuihin vaan ehkä ennemmin sormien siirtymisen kurkkuun, jos lievä karrikointi sallitaan. Toisaalta eihän bodylajeissa maailman seksikkäimmän tittelistä kisata, joten lajin ja kisaajan kannalta on täysin epäoleellista kuinka seksikkäänä kisaajaa valtaväestön keskuudessa pidetään.
Ok.
wfc1-11-11-002.jpg

Samoilla linjoilla ollaan. Nämä ketjut tosin menee ihan riitelyksi ja muiden mielipiteiden dissaamiseksi. Toinen puolisko toteaa, että tuolla Irmelillä on ravihevosen perse, ja toinen puolisko vuorostaan väittää kiven kovaa, ettei Pirkko ole kyykännyt tarpeeksi.

Kannattaa muistaa, että posekuvissa yleensä fleksataan täysillä kaikki lihakset. Rentona näyttää ihan erilaiselta. Ja vaikka naisella olis kuinka paljon lihaa tahansa, sen silti tunnistaa naisen fysiikaksi. Niin erilainen se joka tapauksessa on mieheen verrattuna.

Mun mielestä täälläkin voisi keskustella myös siitä, millaisella kropalla saa miehiltä helpoiten :D

Kunhan on normaalissa kunnossa ja naama kondiksessa niin eiköhän aika monelta..

Sitten taas tuohon ihanne kroppaan niin Pajulahti on kyllä täydellinen.

Back
Ylös Bottom