No niinhän siinä lukeekin.. :jahas:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Väitettiinkö viestissä muuta? Itsekin ihmettelisin jos joku ottaisi tuosta davidin kropan ennen ylimmäistä.Hei zei zei, minulla on sinulle uutinen. Ylivoimaisesti suurin osa naisista pitäisi tuota alinta kuvaa vähiten esteettisesti miellyttävänä. Kahden ylimmän kuvan kohdalla syntyisi tiukempi kilpailu, mutta tuolla alimmalla mörssärillä ei olisi mitään jakoa noita kahta muuta vastaan.
Älä käsitä väärin, kyllä tuolle alimmankin kuvan kropalle löytyy oma ihailijakuntansa. Se on vain hyvin pieni osa kaikista naisista.
Ja Archeyn pointti siitä, miten lähes kaikki haluisivat sen tumman kaverin kropan, jos eivät joutuisi näkemään vaivaa sen eteen...hevonpaskaa. Itse en mistään hinnasta ottaisi sellaista vartaloa, eikä ottaisi moni muukaan.
Väitettiinkö viestissä muuta? Itsekin ihmettelisin jos joku ottaisi tuosta davidin kropan ennen ylimmäistä.
Meikä ottais.
Ja heti vähän löysäilisin siitä sellaisen rennomman. Painoa alaspäin ja pientä rasvakerrosta piälle. Sehän olisi ihan unelmaa; mässyjä naamaan ja kokoajan olisin lähempänä unelmakroppaa.
. Paljon massaa, sileä kunto ja vaatteet päällä on helposti läskin näköinen -> ei saa tussua helposti.
Kisakireä iso bodari on jo monelle täysi kauhistus, mutta ei niitä näe pillua vonkaamassa baareissa, tai sitten ne eivät ole kireitä. Minusta tuntuu, ettei se ulkonäkö siinä pahinta ole vaan se henkinen tila, joka pitää olla saadakseen itsensä sellaiseen trimmiin.
Itse en tajua ison massan hankintaa, jos ei meinaa lavalle mennä. On siitä niin paljon haittaa muussa touhussa.
voisi verrata siihen että joku harrastaa painia 5 päivänä viikossa, muttei kuitenkaan koskaan halua olympialaisiin, koska se olisi jo liian korkea taso..
Mä en käsitä miks täällä jauhetaan vain siitä kuinka muijat tykkää mistäkin kropasta? ei helvetti...
Ne henkilöt jotka treenaa vaan pillun toivossa erottaa salilla jo kaukaa. Aina dieetillä, painoa korkeintaan 65-70kg, joka kerta penkkiä ja hauista, liian suuret painot ja liian pienet paidat.No eikös melkein kaikki treenaa vain naisten toivossa?
Itsekkin uskon myös että naiset valitsisivat JayJayn kuvista ylimmän miehen. Eräällä kuolleella "roinaajapellellä" on myös melkein samanlainen kroppa, ja hänellä on youtubessakin videoita missä menee vain seisomaan katulampun alle ilman paitaa ja kyllä se naisia kivasti houkuttelee luokseen. Hänellä muutenkin näytti olevan paljon vientiä.