Liian lihaksikas (mies)

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
No niinhän siinä lukeekin.. :jahas:

Cristiano-Ronaldo-Flat-Washboard-6-Pack-Abs.jpg

2459907485_1.jpg

Pauly-D-Pic1.jpg

Siinä on kroppia, josta naiset tykkää. Fitnesnaisille noi on turhan siimoja.

Bodybuilder-725996.jpg

arnold-schwarzenegger2574.jpg

Siinä on kroppia, jota hyvännäköiset naiset karttaa. Lähinnä fitnesnaisia kiinnostaa.
Sellaisen jutun olen huomannut, että pubiruusut tykkää lihaksikkaista miehistä. Eivät kaikki, mutta erityisen suuri osa.

Ja Archeyn pointti siitä, miten lähes kaikki haluisivat sen tumman kaverin kropan, jos eivät joutuisi näkemään vaivaa sen eteen...hevonpaskaa. Itse en mistään hinnasta ottaisi sellaista vartaloa, eikä ottaisi moni muukaan.

Hei zei zei, minulla on sinulle uutinen. Ylivoimaisesti suurin osa naisista pitäisi tuota alinta kuvaa vähiten esteettisesti miellyttävänä. Kahden ylimmän kuvan kohdalla syntyisi tiukempi kilpailu, mutta tuolla alimmalla mörssärillä ei olisi mitään jakoa noita kahta muuta vastaan.

Älä käsitä väärin, kyllä tuolle alimmankin kuvan kropalle löytyy oma ihailijakuntansa. Se on vain hyvin pieni osa kaikista naisista.
Väitettiinkö viestissä muuta? Itsekin ihmettelisin jos joku ottaisi tuosta davidin kropan ennen ylimmäistä.

Beckhamilla on kyllä heiveröinen yläkroppa. Mutta jaloissa on voimaa.

Naisten saamisessa liiallinen lihaksikkuus ei kyllä tuo optimaalista tulosta. Joku Ryan Reynoldsin kunto on varsin riittävä, jos se tosiaan on päätavoite että lämpsää tulee.

ryan_reynolds_01.jpg

Ja Archeyn pointti siitä, miten lähes kaikki haluisivat sen tumman kaverin kropan, jos eivät joutuisi näkemään vaivaa sen eteen...hevonpaskaa. Itse en mistään hinnasta ottaisi sellaista vartaloa, eikä ottaisi moni muukaan.

Meikä ottais.

Ja heti vähän löysäilisin siitä sellaisen rennomman. Painoa alaspäin ja pientä rasvakerrosta piälle. Sehän olisi ihan unelmaa; mässyjä naamaan ja kokoajan olisin lähempänä unelmakroppaa.

Väitettiinkö viestissä muuta? Itsekin ihmettelisin jos joku ottaisi tuosta davidin kropan ennen ylimmäistä.

"Eli jos naisen pitäisi tuosta valita yksi niin tuskin kukaan tuota luikuria ottaisi? Okei, alin saattaa olla jollekkin liikaa, mutta ei varmasti kukaan valitse keskimmäistä ylimmäisen sijaan?"

En tiedä sinusta, mutta kyllä minä ainakin ymmärsin tuon niin, että keskimmäistä luikuria tuskin ottaisi kukaan naisista, kun taas alin mörssäri on "jollekin liikaa", eli useampi ottaisi mörssärin kuin luikurin.

kyllähän toi tumman miehen kroppa on se jonka itsellekkin haluaisi. Kysyin kans puolisolta että kenellä on paras kroppa ja piti eniten tummaihoisen bodysta

Mä en käsitä miks täällä jauhetaan vain siitä kuinka muijat tykkää mistäkin kropasta? ei helvetti...

Must tuntuu että joidenkin naisten itsetunto ongelmat estävät heitä valitsemasta "parempi" kroppaista kaveria. (Jos tuota natu bodaaja vs beckhamia mietitään.)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Siinä näkyy taas hyvin, kuinka vääristynyt kuva on treenaamattomasta kropasta. Beckham ei ole erityisen lihaksikkaan tai timmin näkönen, mutta näkeehän tuosta nyt sokea reettakin kuuluisalla ruskealla silmällään eron, jos viereen pistetään samalla rasvaprosentilla varustettu sohvaperuna. Se, että ei ole kovassa kunnossa (ulkoisessa mielessä, eli lihaksikas + timmi) ei tarkoita, että on paskassa kunnossa. Ei tarvitse paljoa treenata, että ilman paitaa liikkumista karttavasta erottuu sohvaperunasta, ja Beckham on kuitenkin ammattiurheilija.

Onpas mielenkiintoinen ketju. Reilut kolme vuosikymmentä kamppailulajien ja sivupunttailun harrastajana olleena, täytyy heittää muutama kommentti tähän ulkonäköasiaan.

Ekana tulee aina mieleen, että nykyisin julkistettavat kuvat ovat aina kisakunnosta tai ainakin hyvin läheltä sitä. Jotkut ottaa sen niin, että tuossa on se kondis, jossa pitäisi olla. Se tuhoaa nopeasti koko touhun, jos ei tajua, ettei ne huiputkaan siinä kunnosa ole kuin muutaman viikon vuodessa. Aikanaan näin samalla salilla mm. Jari Leinon ja Esa Hangasmaan, jotka olivat aika masssiivisia ukkoja ja ei ne kovin kireitä ympäri vuoden olleet, vaikkeivat läskejäkään.

Massaa voi helposti olla liikaa, jos ei ole vakavasti bodaava. Olen nähnyt salilla kymmeniä keissejä, joissa iso lihaksikas kaveri sammuu jo yhdessä erässä aivan täysin. Ne ei kuitenkaan ole mitään kilpabodareita, vaan vetäneet harrastusmielessä massaa helvetisti huolehtimatta mistään muusta. Ja aineita käytetään ainakin pk-seudulla aika paljon ihan harrastustoiminnassa. Paljon massaa, sileä kunto ja vaatteet päällä on helposti läskin näköinen -> ei saa tussua helposti.

Kisakireä iso bodari on jo monelle täysi kauhistus, mutta ei niitä näe pillua vonkaamassa baareissa, tai sitten ne eivät ole kireitä. Minusta tuntuu, ettei se ulkonäkö siinä pahinta ole vaan se henkinen tila, joka pitää olla saadakseen itsensä sellaiseen trimmiin.

Itse en tajua ison massan hankintaa, jos ei meinaa lavalle mennä. On siitä niin paljon haittaa muussa touhussa.

Mielestäni hyvännäköinen kroppa meinaa muutakin kuin mahdollisimman isoja lihaksia, kohtuus kaikessa. Sopusuhtainen, natubodaaja on useimmiten naistenkin mieleen enemmän kuin joku hirveä lihavuori.

. Paljon massaa, sileä kunto ja vaatteet päällä on helposti läskin näköinen -> ei saa tussua helposti.

Kisakireä iso bodari on jo monelle täysi kauhistus, mutta ei niitä näe pillua vonkaamassa baareissa, tai sitten ne eivät ole kireitä. Minusta tuntuu, ettei se ulkonäkö siinä pahinta ole vaan se henkinen tila, joka pitää olla saadakseen itsensä sellaiseen trimmiin.

Itse en tajua ison massan hankintaa, jos ei meinaa lavalle mennä. On siitä niin paljon haittaa muussa touhussa.

Yleensä "hyvässä" kunnossa olevat näyttävät normaaleissa vaatteissa suht normaalille, mutta kun laitetaan ilman paitaa vierekkäin jonkun ei treenavan kaverin kanssa niin ero on kuin yöllä ja päivällä. Massamonsterit erikseen mitkä eivät tosiaan yleensä siinä kisakireydessä ole.

Mitä tuohon pillun saantiin tulee niin kyllä kaikennäköisille vartaloille on markkinoita. Olen nähnyt hyvännäköisiä naisia kaikennäköisten kanssa eikä aina ole ollut kyse rahasta. Treenattu vartalo ei tarkoita välttämättä enemmän pillua kuin perus penalla

Tuli mieleen tälläinen hauska juttu tähän liian isot lihakset kohtaan:

commit.jpg

Tossa läskissä kunnossa kukaan ei kai tulisi sanomaan, että on liian lihaksikas, mutta sitten tuo kisakunto on taas monen tavallisen tallaajan ja ehkäpä monen pakkislaisenkin mielestä liian lihaksikas. Silti kisakunnossa on vähemmän lihasta kuin tuossa läskissä olettaen, että dietatessa lähtee myös lihaa. Eli mitä tästä opimme: Täytyy olla rasvaa niin saa olla niin iso kuin haluaa, mutta jos on tikissä ja isot lihakset niin on liian lihaksikas vaikka lihasmassaltaan olisi pienempi.

Minustakaan suurin ei ole paras

Nykyajan bodari kasvuhormooneilla ja insuliinilla paisutettuna
ronnie-coleman.jpg

80-luvun huippubodari
images
556529_341889799227494_392636248_n.jpg

voisi verrata siihen että joku harrastaa painia 5 päivänä viikossa, muttei kuitenkaan koskaan halua olympialaisiin, koska se olisi jo liian korkea taso..

Häh? Vertaat siis tosiaan kuntosalilla käymistä judon harrastamiseen siten, että kuntosaliharrastajan "huippu" olisi mr. Olympia-kisat siinä missä judokalle se olisi olympiakutsu?

En voi uskoo tätä. Miten ÄIJÄT voi miettii noin paljon tällästä ja kun kuulee tarinoita raavaista erämiehistä yms puhuttavan. T. 17v "nykyajan nuori"...

Mä en käsitä miks täällä jauhetaan vain siitä kuinka muijat tykkää mistäkin kropasta? ei helvetti...

No eikös melkein kaikki treenaa vain naisten toivossa?

Itsekkin uskon myös että naiset valitsisivat JayJayn kuvista ylimmän miehen. Eräällä kuolleella "roinaajapellellä" on myös melkein samanlainen kroppa, ja hänellä on youtubessakin videoita missä menee vain seisomaan katulampun alle ilman paitaa ja kyllä se naisia kivasti houkuttelee luokseen. Hänellä muutenkin näytti olevan paljon vientiä.

No eikös melkein kaikki treenaa vain naisten toivossa?

Itsekkin uskon myös että naiset valitsisivat JayJayn kuvista ylimmän miehen. Eräällä kuolleella "roinaajapellellä" on myös melkein samanlainen kroppa, ja hänellä on youtubessakin videoita missä menee vain seisomaan katulampun alle ilman paitaa ja kyllä se naisia kivasti houkuttelee luokseen. Hänellä muutenkin näytti olevan paljon vientiä.
Ne henkilöt jotka treenaa vaan pillun toivossa erottaa salilla jo kaukaa. Aina dieetillä, painoa korkeintaan 65-70kg, joka kerta penkkiä ja hauista, liian suuret painot ja liian pienet paidat.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom