Liian lihaksikas (mies)

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Samalla voisi todeta, että kehonrakentajilla on ihan paska kunto kun eivät maratonia jaksa juosta. :rolleyes:

Serge Nubret josta postasin kuvan jo aikaisemmin juoksi useita maratooneja ihan kohtuu hyviin aikoihin.
Kaveri oli jotakuinkin 180cm pituinen ja kilpailu paino noin 91kg, offilla josta tuo kuvakin tietysti hiukan painavampi, mutta piti itsensä ympäri vuoden kunnossa ja on esteettisesti lähes jokaisen ihmisen mielestä täydellisen kropan malli.

Maraton juoksu on lähes pahinta mitä ihminen voi itselleen tehdä, varsinkin nykyisin kun juostaan pelkästään asvaltilla se rikkoo polvet ja lonkat vähitellen.
Huippuluokan maratonjuoksijat muistuttavat keskitysleirin asukkaita.

Millä tapaa bodauksessa pyritään olemaan mahdollisimman kauniita??

Jokainen itse määritelköön oman kauneusihanteensa. Jos minä näyttäisin tuolta pyöräilijältä, en varmaan kehtaisi ulos kotoa astua. Toisaalta toisen kuvan mies on jo liian isoissa massoissa omaksi ihannevartaloksi.

Veikkaan, että molempien kuvien miehet saa ihan hyvin pimperoa, vaikkei ne ehkä mitään keskimääräistä ihannekroppaa naisten mielestä edusta kumpikaan.

Tässä ketjussa on potentiaalia..

*rousks, rousks..

Jotenki musta tuntuu, että aloituksella haettiin enemmän sitä, kuinka "Pakkislaisen ihannekroppa" on tavallisen kaduntallaajan mielestä "liian lihaksikas". Tietyllä tapaa on huvittavaa, kuinka pakkiksella ihmiset tituleeraa itseään kynäniskaksi tai narukädeksi, jos on vaikkapa 180/85 (rasvat lähempänä kymmentä) tai vielä isompi. En tarkoita, että noissa massoissa ihminen olisi iso, vaan sitä, että valtaosa väestöstä saavuttaa tuollaisen painon vasta, kun rasvaprosentti alkaa mennä yli 30:n. Tämähän tietty kaikki johtuu vain siitä, että tavoitteellinen urheilu on melko harvinaista väestön keskuudessa, varsinkaan voimaharjoittelu. Asia ei sinällään ole kovin ihmeellistä, koska ihminen vertaa itseään aina "kaltaisiinsa". Ja voisin väittää, että jos 1 % suomalaisista käy salilla, niin pakkislaiset edustavat salilla käyvästä porukasta 1 %:a. Ei ole tarkoitus arvostella, kunhan herättää keskustelua.

Esimerkkinä yleensä "tavallisilla" kuntosaleilla erittäin harva nostaa vaikkapa 100 kiloa penkistä, jota ei täällä pidetä kummoisena meriittinä. Ja kun vastakkaisen sukupuolen ihanteetkin vedettiin mukaan, niin ei-voimailufoorumeilla jos lähdetään kysymään ihanteita, niin yleinen konsensus on lähempänä sitä, että Brad Pitt (kynäniska, lol ;) ) alkaa olemaan liian lihaksikkaan rajoilla. Lihaksikkuus on katsojan silmässä ja niin edespäin.

Arvostan kyllä sitä työmäärää ja kurinalaisuutta mitä bodarit noudattaa, joskaan en ymmärrä niin kurinalaista elämää ja itsekriittisyyttä.

Ja onhan se nyt vähän epäilyttävää, jos tavote on päästä pienissä kalsareissa pullistelemaan ihmisille ihan öljyttynä jossain lavalla.

No, jokanen tavallaa, kunhan ette heitä hukkaa mahollisuuksia nauttia elämästä. Mitä se nyt itse kullekin sitte on.

Enpä ole kyllä ikinä ihannoinut ammattilaisbodarien kroppaa. Itse tykkään kropasta joka on ns. "vahvan näköinen". Vaikkapa tietyt painonnostajat, jotka on onnistuneet pysymään kohtuu kireässä kunnossa.

En kyllä todellakaan dissaa bodausta, järkyttävän rankka laji.

Serge Nubret josta postasin kuvan jo aikaisemmin juoksi useita maratooneja ihan kohtuu hyviin aikoihin.
Kaveri oli jotakuinkin 180cm pituinen ja kilpailu paino noin 91kg, offilla josta tuo kuvakin tietysti hiukan painavampi, mutta piti itsensä ympäri vuoden kunnossa ja on esteettisesti lähes jokaisen ihmisen mielestä täydellisen kropan malli.

95% ihmisistä (minä mukaanlukien) pitää tuollaista kroppaa kyllä helvetin kaukana täydellisestä

Ilman steroideja on mahdotonta olla liian lihaksikas. Itse olen hyvin kaukana jostakin Utti Hietalan kunnosta, mutta ei hän mielestäni ole liian lihaksikas. Jotkut naiset varmaankin nyrpistävät jo nenää, toisaalta sitten ne sporttisemmat naiset varmasti arvostavat. Arnold Schwarzeneggerkään ei ollut liian lihaksikas. Nämä Cutlerit ja Colemanit alkaa jo olla. Itsehän olen kireässä kunnosa vain 180/80 joten ei se omasta koostakaan ole kiinni. Olen aina ihaillut Iso Arskan ulkonäköä, jo silloin kun olin 180/70.

Huonokuntoiset ihmiset aina uikuttavat liioista lihaksista, samoin lihavat ja yleensäkin rankkaa fyysistä rasitusta kammoksuvat olmit. Joidenkin naisten mielestä jo sixpack on miehellä "inhottavan näköinen". Antaa ihmisten pitää mielipiteensä, kuitenkaan kukaan ei pysty miellyttämään kuin pientä osaa ihmisistä kerrallaan. Itse ainakin pyrin miellyttämään sitä timmiä osuutta, ei kiinnosta mitä huonokuntoiset ajattelevat.

Myöskään kehonrakennuksessa ei ole kyse pelkästään ulkonäöstä. Onhan suurissa lihaksissa nyt helvetti sentään voimaakin? Vaikka ehkä tavoitellaan jotakin tiettyä ulkonäköihannetta, kyllä osatavoitteena monella on myös voima.

Esimerkkinä yleensä "tavallisilla" kuntosaleilla erittäin harva nostaa vaikkapa 100 kiloa penkistä, jota ei täällä pidetä kummoisena meriittinä.

Vähän OT, mutta oman kokemuksen perusteella 100kg penkki on aika pikkujuttu melkein millä vaan salilla, mutta kunnolla suoritettu 100kg kyykky taas on harvinaisuus. :D

Tää mun vastaus tähän ketjuun ym. jatkona menee jo ohi aiheen, mutta...

Kyllähän noissa kisakuvissa ja kisakunnoissa on se ongelma, että ei se ole kenellekään normaalitila olla niin kuiva ja rasvaton, kuin kehonrakentajat on lavalla. Kuvatkin otetaan usein kisakunnossa. Salijannu voi alkaa pyrkiä samaan tulokseen ja ns. "normaalitila" näyttää vetiseltä laihaläskiltä. Kai tuokin on joku häiriö niinkuin anoreksiakin. Kun kattelee noita unelmakroppakuvia, niin sitä alkaa tuntea itsensä lihavaksi jo ns. "normaalirasvamäärällä".

Jos pystyisi pitämään samanlaista kuntoa kuin Serge Nubret ympäri vuoden niin olisihan se ihanaa. Ei vaan oikein löydy noita mustan miehen geenejä tästä kropasta.

Vastaus kysymykseen: Ihailen noita kehonrakentajia kroppia, eikä kokoa voi olla liikaa... joku symmetrisyys kuitenki.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Valitsitpa kumman tahansa, niin 95% vihaa sinua. Tough choice.

Jotenkin tässä lauseessa ei ole mitään järkeä tai niissä sinun 95% mielipiteissä.
Ja se että haluaa erottautua nykyajan läski/normikansasta, ei tule ikinä tapahtumaan... kai tajuat että et ole sen erityisempi kuin se läski kiroaa sinunlaisia ihmisiä?

Mielestäni Serge Nubret,Thierry Pastel,Milos Sarcev ja Ernie Taylor omasivat kropan joilta itsekin voisi kuvitella näyttävänsä.Nasser el Sonbaty IMO ehkä ainoa tosi iso pro joka näyttää jotenkin luonnolliselta vaikka on älytön lihasmassa.

95% ihmisistä (minä mukaanlukien) pitää tuollaista kroppaa kyllä helvetin kaukana täydellisestä

Lähes kaikki miehet ottaisivat tuollaisen kropan jos saisivat ilman vaivaa.

Suurin osa naisista haluaisi myös sellaisen miehen, naiset kieltavät sen muutamasta syystä, a) eivät halua pahoittaa mieltäsi, b) eivät usko pystyisivät pitämään pitempään itsellään tuossa kunnossa olevaa miestä, c) näyttäisivät miehen rinnalla epäsopusuhtaiselta.

serge_nubret_18.jpg

Jouni Virtamo Pro bodyn toimittaja, kertoi että kun oli tuonut 80-luvulla sen aikaisia pro-ammattilaisia suomeen olivat naiset helsinkiläisissä yökerhoissa roikkuneet näissä sälleissä jatkuvasti. Hotellihuoneissakin vienti oli ollut kova, hotellien henkilökunta oli kilpaillut kuka sai viedä seuraavaksi ruokaa tms. tarvikkeita ja vähän väliä oli "jumppa" käynnissä.

Mielestäni Serge Nubret,Thierry Pastel,Milos Sarcev ja Ernie Taylor omasivat kropan joilta itsekin voisi kuvitella näyttävänsä.Nasser el Sonbaty IMO ehkä ainoa tosi iso pro joka näyttää jotenkin luonnolliselta vaikka on älytön lihasmassa.

Älä unohda Frank Zanea

FrankZane.jpg

Suurin osa naisista haluaisi myös sellaisen miehen, naiset kieltavät sen muutamasta syystä, a) eivät halua pahoittaa mieltäsi, b) eivät usko pystyisivät pitämään pitempään itsellään tuossa kunnossa olevaa miestä, c) näyttäisivät miehen rinnalla epäsopusuhtaiselta.

Sulta unohtui d) pitävät todellisuudessa tuollaista vartaloa miehellä ällöttävänä.

Ohi aiheesta, mutta pitää aivan saatanan hyvin paikkansa!

303402_331124096962258_684069035_n.webp

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom