Liian lihaksikas (mies)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
^tuon nyt voisi yhtälailla vaan todeta niin, että tuskinpa koskaan on siinä kunnossa (natuna tai ei), että olisi tyytyväinen ja voisi tyytyä vain ylläpitämään ilman enempiä tavoitteita voimien tai fysiikan suhteen.

mutta se on kuulemma ruman näköistä jos on liian alhaalla rasvat. Ja tää on siis ihan naisen mielipide. Ite oon samoilla linjoilla, voi näyttää hyvältä vaikkei ne kaikki säikeet näykkään. Voipi se mielipide olla naisnäkökulmasta välillä toinenkin. :)

Mitä nyt olen huomannut niin aika moni nainen on tuota mieltä. Miehillä on joku ihmeen vahvasti iskostunut luulo siitä, että mitä alhaisempi rasvaprosentti niin sitä paremman näköinen on naisten mielestä.

Kyl täs aika hyvin on saanu huomiota naisilta kun on kasvanu, eikä ne rasvat ny mitenkää kisarasvois o. :)
Tietty suurin osa miehistä on velttoja, huonoryhtisiä kaljamahoja. Joten ehkä sitä vaan erottuu joukosta ku seisoo suorana ja omistaa perseen joka pitää housutki ylhäällä. ;)

Ainakin oma puoliso tykkää isoista miehistä, siis että on kunnolla lihaksia, mutta se on kuulemma ruman näköistä jos on liian alhaalla rasvat. Ja tää on siis ihan naisen mielipide. Ite oon samoilla linjoilla, voi näyttää hyvältä vaikkei ne kaikki säikeet näykkään. Voipi se mielipide olla naisnäkökulmasta välillä toinenkin. :)

Ylläri ylläri, mun mielestä liian lihaksikasta miestä ei ole olemassakaan, ja oma maku kulkee siellä kehonrakennuksen (mieluiten raskaan sarjan) tienoilla aina IFBB Pro asti, myöskin isokokoiset ja lihaiset vapaaottelijat ja voimailijat huomioiden.

Mitä tulee tuohon quoteen niin noi on aika makuasioita tosiaan. Joskus ala-asteella ostin ensimmäisen FLEXin ja jonkun muun bodauslehden Jenkeistä ja olin ihan innoissani kuinka "hurjilta" ukot niissä näytti. Sittemmin oltuani vuosia parisuhteessa isokokoisen voimailijan/"bodarin" kanssa, ei rasvat olleet alussa niin justiinsa ja tykkäsin vaan siitä että on todella iso (parhaimmillaan 180cm ja 118.5kg). Vaan annappas olla kun diettasi palat näkyviin ja painoa oli silti se 100kg niin alkoi kireyskin miellyttämään silmää.

Selkeästä lihaserottovuudesta joudun kyllä antamaan plussaa, mitä enemmän sitä on ja suonta pinnassa, sitä parempi. Myöhemmin toisen kehonrakentajan kanssa seurustelun aloitettua miellyin hyvin paljon myös ihan siihen kisakireyteen kun lavalle kivutaan, näyttää mielestäni erittäin hotilta vaikkei semmoisessa voi olla kuin hetken (toisaalta kasvot oli kuin räntäsateessa piiskatulla ajokoiralla kun posket niin kuopalla, joka ei enää ollut niin komeaa). Alhaiset rasvat isoilla massoilla on vaan todella näyttävän näköistä!

Mitä tulee "tavisnaisten" mielipiteisiin niin 90% kavereistani ja läheisistä ystävistäni on ihan normaaleja naisia, jotka seurustelevat normaalien urheilullisten miesten kanssa, ja jotkut aikamoisten kyniksienkin seurassa tuntuvat viihtyvän. He ovat aikoinaan kauhistelleet elämänkumppaneideni kokoa, ja joskus kommentoineetkin että "sun mies on ihan tajuttoman kokoinen, menee jo yli toi, ihan liian lihaksikas", mutta samalla olen huomannut heidän olevan hyvin kiinnostuneita siitä millaista elämä on huomattavan lihaksikkaan kehoilijan/voimailijan kanssa. Heidän oma makunsa ei kovinkaan paljon lihaksikkaita miehiä ole puoltanut, mutta sitten se sellainen naisten hihittely, seksiasioista utelu jne on ollut paljon näkyvämpää kun on ollut isompi mies kyseessä.

En usko että suurinta osaa naisista bodarit miellyttää ja sellaisten kanssa haluaisivat elää (onkin varmaan liian raskasta ja erilaista se elämä), mutta uteliaisuudesta lähes kaikki kaverit ovat halunneet puristella mun elämänkumppanien hauiksia, nähdä posetuksia, udella voimista jne. Vähintäänkin humalapäissään on alkanut se lihaksista vouhotus ja taivastelu. Isot lihat ovat ainakin jonkinlaisen uteliaisuuden kohteena, vaikkeivat varsinaisesti vetoaisi naiseen niin että sellaista miestä itselleen haluaisivat, useimmiten kuitenkin tykkäävät katsella. Tietty, onhan se varmaan aika erilaista jos oman miehen reisi on ollut samaa luokkaa kun mun miehen hauis. Kaipa sitä haluaa kokeilla kun ei ole sellaista koskaan nähnyt kuin kuvissa :D

Ylläri ylläri, mun mielestä liian lihaksikasta miestä ei ole olemassakaan, ja oma maku kulkee siellä kehonrakennuksen (mieluiten raskaan sarjan) tienoilla aina IFBB Pro asti, myöskin isokokoiset ja lihaiset vapaaottelijat ja voimailijat huomioiden.

juu piti just tulla kommentoimaan ettei liian lihaksikasta miestä olekaan :kuola:

Selkeästä lihaserottovuudesta joudun kyllä antamaan plussaa, mitä enemmän sitä on ja suonta pinnassa, sitä parempi. Myöhemmin toisen kehonrakentajan kanssa seurustelun aloitettua miellyin hyvin paljon myös ihan siihen kisakireyteen kun lavalle kivutaan,

:kuola: luulin olevani ainoo joka pitää hottina kisakireydessä olevaa miestä.

juu piti just tulla kommentoimaan ettei liian lihaksikasta miestä olekaan :kuola:

:kuola: luulin olevani ainoo joka pitää hottina kisakireydessä olevaa miestä.

Juu et ole. Se tunne kun miehessä on muitakin kivikovia, isoja ja suonikkaita paikkoja kuin dikki on suht hienoa :D

Lähes kaikki miehet ottaisivat tuollaisen kropan jos saisivat ilman vaivaa.

Suurin osa naisista haluaisi myös sellaisen miehen, naiset kieltavät sen muutamasta syystä, a) eivät halua pahoittaa mieltäsi, b) eivät usko pystyisivät pitämään pitempään itsellään tuossa kunnossa olevaa miestä, c) näyttäisivät miehen rinnalla epäsopusuhtaiselta.

tää on kyllä ihan totta :D

Huhhuh ku melkein luin koko ketjun mut ei pystyny :D Muutama sivua sitten ainaki väittely oli tasoltaa samaa kuin verrattaisiin munan mittaa.
"Kyllä nainen mielummin isoa ottaa ku pientä"
"No ei kai kukaan nainen mitään reiden kokosta halua
"No ei kai kukaan nainen mitään pikkurillin kokosta halua"

Ei toimi toi ääripäiden vertailu koskaan ja sitten ku se ei toimi niin vertaillaanki jo luolamiehiä, sit ku seki menee vituiks niin avataan lompakko. Siitä eteenpäin ei tähän aikaan yöstä jaksanukkaa lukea enää :D

Itse aina halunnut olla kireännäköinen, enkä mikään järin iso. Olen kuitenkin 186 pitkä. Painoa ilman suuria läskejä olisi kiva olla n.90 tai vähän yli. Se on minun maksimi. En halua olla järkyttävän iso. Se on mielestäni ruman näköistä. Voimaa sitten vaan, kun koko on sopiva.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse aina halunnut olla kireännäköinen, enkä mikään järin iso. Olen kuitenkin 186 pitkä. Painoa ilman suuria läskejä olisi kiva olla n.90 tai vähän yli. Se on minun maksimi. En halua olla järkyttävän iso. Se on mielestäni ruman näköistä. Voimaa sitten vaan, kun koko on sopiva.

Aika varmast ku oot tossa pisteessä niin oot sitä mieltä, että oot vielki aikas pulkannaru. Ite voin sanoo, et suunnillee oon tommoses kunnos oon vaa vähä lyhkäsempi ja ei sitä oikeastaa huomaa, että o käynny salil ellei oo ilman paitaa.....

Aika varmast ku oot tossa pisteessä niin oot sitä mieltä, että oot vielki aikas pulkannaru. Ite voin sanoo, et suunnillee oon tommoses kunnos oon vaa vähä lyhkäsempi ja ei sitä oikeastaa huomaa, että o käynny salil ellei oo ilman paitaa.....

No enpä tiedä. Itsellä nuo jalat melko riu-ut, että hieman jotain erottuukin.

Olenko minä ainoa jonka mielestä tämä triidi on tällä kyseisellä foorumilla kutakuinkin yhtä hölmö kuin jos kysyisi anorektikolta että milloin olet mielestäsi liian laiha?

Olenko minä ainoa jonka mielestä tämä triidi on tällä kyseisellä foorumilla kutakuinkin yhtä hölmö kuin jos kysyisi anorektikolta että milloin olet mielestäsi liian laiha?

Täähän on taattua pakkkista eli loistavaa luettavaa!

Suositut

Back
Ylös Bottom