Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mutta se on kuulemma ruman näköistä jos on liian alhaalla rasvat. Ja tää on siis ihan naisen mielipide. Ite oon samoilla linjoilla, voi näyttää hyvältä vaikkei ne kaikki säikeet näykkään. Voipi se mielipide olla naisnäkökulmasta välillä toinenkin.
Ainakin oma puoliso tykkää isoista miehistä, siis että on kunnolla lihaksia, mutta se on kuulemma ruman näköistä jos on liian alhaalla rasvat. Ja tää on siis ihan naisen mielipide. Ite oon samoilla linjoilla, voi näyttää hyvältä vaikkei ne kaikki säikeet näykkään. Voipi se mielipide olla naisnäkökulmasta välillä toinenkin.
Ylläri ylläri, mun mielestä liian lihaksikasta miestä ei ole olemassakaan, ja oma maku kulkee siellä kehonrakennuksen (mieluiten raskaan sarjan) tienoilla aina IFBB Pro asti, myöskin isokokoiset ja lihaiset vapaaottelijat ja voimailijat huomioiden.
Selkeästä lihaserottovuudesta joudun kyllä antamaan plussaa, mitä enemmän sitä on ja suonta pinnassa, sitä parempi. Myöhemmin toisen kehonrakentajan kanssa seurustelun aloitettua miellyin hyvin paljon myös ihan siihen kisakireyteen kun lavalle kivutaan,
juu piti just tulla kommentoimaan ettei liian lihaksikasta miestä olekaan
luulin olevani ainoo joka pitää hottina kisakireydessä olevaa miestä.
Lähes kaikki miehet ottaisivat tuollaisen kropan jos saisivat ilman vaivaa.
Suurin osa naisista haluaisi myös sellaisen miehen, naiset kieltavät sen muutamasta syystä, a) eivät halua pahoittaa mieltäsi, b) eivät usko pystyisivät pitämään pitempään itsellään tuossa kunnossa olevaa miestä, c) näyttäisivät miehen rinnalla epäsopusuhtaiselta.
tää on kyllä ihan totta :D
Itse aina halunnut olla kireännäköinen, enkä mikään järin iso. Olen kuitenkin 186 pitkä. Painoa ilman suuria läskejä olisi kiva olla n.90 tai vähän yli. Se on minun maksimi. En halua olla järkyttävän iso. Se on mielestäni ruman näköistä. Voimaa sitten vaan, kun koko on sopiva.
Aika varmast ku oot tossa pisteessä niin oot sitä mieltä, että oot vielki aikas pulkannaru. Ite voin sanoo, et suunnillee oon tommoses kunnos oon vaa vähä lyhkäsempi ja ei sitä oikeastaa huomaa, että o käynny salil ellei oo ilman paitaa.....
Olenko minä ainoa jonka mielestä tämä triidi on tällä kyseisellä foorumilla kutakuinkin yhtä hölmö kuin jos kysyisi anorektikolta että milloin olet mielestäsi liian laiha?