Liian lihaksikas (mies)

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Lähes kaikki miehet ottaisivat tuollaisen kropan jos saisivat ilman vaivaa.

Suurin osa naisista haluaisi myös sellaisen miehen, naiset kieltavät sen muutamasta syystä, a) eivät halua pahoittaa mieltäsi, b) eivät usko pystyisivät pitämään pitempään itsellään tuossa kunnossa olevaa miestä, c) näyttäisivät miehen rinnalla epäsopusuhtaiselta.

Jep. Juuri tuonnäköisiä miehiähän nuo 'maailman seksikkäin mies -listat' suorastaan pursuavat.. :D

http://www.iltalehti.fi/viihde/2012013115148697_vi.shtml

Eiköhän se oo ihan yksilöllistä naisilla, minkälaista kroppaa he pitävät "liian" lihaksikkaana. Varmasti monet naiset ketä harrastavat kehonrakennusta/urheilua, pitävät miehistä jotka ovat heitä isompia ja paljon lihaksikkaampia. Kun taas naiset jotka eivät harrasta urheilua, pitävät miehistä joilla on edes jonkinlaiset lihakset luiden ympärillä. Näin ainakin nopeasti luulisi..

Itse sanoisin, että liian lihaksikkaaksi on hyvin vaikea tai oikeastaan mahdoton päästä ilman laittomia aineita. Tietenkin kauneus on ihmisen silmässä ja samoin estetiikalle on annettu niin monia määritelmiä, että niistä on paha alkaa kiistelemään. Voin laittaa tänne parit kuvat selventämään omia käsityksiäni tämän topicin aiheista.

Tämä on normaaleille tallaajille ehkä se hieman liian lihaksikas tai sitten se naisten kuolaama vartalo

taylor_lautner.jpg

Itse en pidä kyseistä henkilö erityisen lihaksikkaana tai esteettisesti mielyttävänä. Seuraava kuva on omasta mielestäni se kaikkien aikojen hienoin vartalo (no homo).

9sglouuh9da3d93u.jpg

Ja tämän luen jo liian suureksi

jay-cutler-ripped.jpg

En osaa sanoa, missä se hiuksen hieno raja menee esteettisyyden ja tuon liian suuren välillä, mutta kuvien avulla sitä nyt on vähän helpompi selvittää. Ja tuo Archeyn kommentti naisten mielipiteistä on asiallinen.

Jep. Juuri tuonnäköisiä miehiähän nuo 'maailman seksikkäin mies -listat' suorastaan pursuavat.. :D

http://www.iltalehti.fi/viihde/2012013115148697_vi.shtml

Tiedät varmaan itsekkin että noissa vetää se kuuluisuus, vartalon malli on sivuseikka, monet haluttavimmat miehet eivät ole koskaan poseraneet ilman pukua ja silti pelkän nimen perusteella voivat olla palkintosijoilla.

Kuitenkin kun biologit ovat tutkineet naisten käyttäytymistä, niin leveät hartiat kapea vyötärö ja esim. näyttävät käsivarret ovat miellyttäneet ja vetäneet naisen katseita, ne kun kertovat terveydestä, voimasta ja sukupuolisesta kyvykkyydestä, samoin kuin vastaavat piirteet naisellisuudessa miehiä.

Taitaa Hardy tippua tuolta listalta, kun on paisunut Batmania varten :D Reynolds oli jossain vaiheessa ihan suht hyvässä tikissä (Blade III), mutta en tiedä nykyistä kuntoa. Muut ovat sitten vain rikkaita...

E: Siis hyvässä tikissä ei bodybuilding mielessä nyt

Tiedät varmaan itsekkin että noissa vetää se kuuluisuus, vartalon malli on sivuseikka, monet haluttavimmat miehet eivät ole koskaan poseraneet ilman pukua ja silti pelkän nimen perusteella voivat olla palkintosijoilla.
Nojoo, mutta meneppä näyttämään 100 random naiselle vaikka Sergen kuvaa niin varmasti 95% sanoo ettei pidä, ihan rehellisesti. Aika marginaaliosuus naisista oikeasti pitää noinkin lihaksikasta miestä erityisen seksikkäänä vartalonsa puolesta. Itsekin tälläisenä vinkuheinänä saa kuulla naisilta sitä perus "et kai sä ny enää halua kasvaa? Miksi? Hyi"

Nojoo, mutta meneppä näyttämään 100 random naiselle vaikka Sergen kuvaa niin varmasti 95% sanoo ettei pidä, ihan rehellisesti. Aika marginaaliosuus naisista oikeasti pitää noinkin lihaksikasta miestä erityisen seksikkäänä vartalonsa puolesta. Itsekin tälläisenä vinkuheinänä saa kuulla naisilta sitä perus "et kai sä ny enää halua kasvaa? Miksi? Hyi"

On tullu monta kertaa mieleen mennä jonnekkin keskustaan pyörimään kaikkien Greenpeacejen joukkoon ja häiritä tavallisia shoppailijoita näyttämällä muutamaa kuvaa ja kysymällä mielipidettä. Saisi sitten oikean tuloksen siitä, millaisista kehoista ihmiset oikeasti tykkäävät. Itsellä nyt on niin vääristynyt ihmisihanne, että voivoi. Ja tyttöystäväkin tykkää kyllä vähän tosta samasta, minkä laitoin ylemmäs... Liian suuret jalat kuitenkin kuulemma :wtf:

No eiköhän ne silti kuvaa todellisuutta paremmin kuin oma 'valintasi'

Jostain kumman syystä itse kuitenkin pyörit jatkuvasti täällä, suomen suurimassa "body saitissa". ;)

Vetelet treeniboostereita ja toivot epätoivoisesti kasvavasi...

Mun täytyy sanoo, että on helvetin mielenkiintonen threadi. Eikä siis oikeesti oo sarkasmia. Varmaan pitää laittaa hymiöitä perään.... eiku... siis jättää laittamatta että se EI oo sarkasmia... no vittu. Siis oikeesti tässä on hauska seurata millasii mielipiteitä ihmisillä on :D Hyvä ketju! (Y)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jostain kumman syystä itse kuitenkin pyörit jatkuvasti täällä, suomen suurimassa "body saitissa". ;)

No kai täällä olla saa, vaikka homoeroottiset fantasiasi 80-luvulta eivät miellyttäisikään. :D

Jokainen tavoitelkoon itseään miellyttävää kroppaa. Mulle kun on riittävästi haastetta tuollaisessa Ryan Reynolds -kunnossakin..

Ps.en vetele treenibuustereita.. :)

Jonka yleinen osio taitaa olla kuitenkin se suosituin. Onhan täällä omat osiot aerobiselle ja kamppailulajeillekin. Kyllä nuo ravintopuolen jututkin kiinnostavat monenlaista liikkujaa. Aika hölmöä olisi ajatella, että kaikki täällä kirjoittelevat ovat kiinnostuneet bodailusta tai edes salitreenistä.

Treenaan itselleni - en muille. Mulle on yksi haile mikä on muille liian lihaksikas ja mikä ei, tärkeintä että itse tietää mitä tavoittelee ja mihin tyytyy.

Haluan otta atleettisen näköinen suurella lihasmassalla kuin mahdollista. Mun pitää pystyä myös juoksemaan ja olla ketterä, voimaa unohtamatta. Vielä kroppa ei mielytä tarpeeksi ja tuskimpa se koskaan tulee omaan silmään näyttämään täydellisestä, joten työtä on paljon edessä. :D

Offtopic. Eiköhän naiset ihaile sellaisia miehiä joilla on nätti naama ja joilla vaatteet istuvat hyvin päälle. Jos miehet näyttävät hyvältä ilman vaatteita, se on vain plussaa suurimmalle osalle.

Mun mielest on nuo Cutlerit, Colemanit aivan helvetin törkeen näkösiä ja enkä tiedä onko se kovin kivaa jos ei jaksa sitten muuta tehdä kuin bodailla ja joutuu syömään aivan helvetisti.

gsp-training.jpg

Esim. GSP on aika sopivassa lihasmassassa ja on vielä kuntopuoli tajuttoman hyvä. Eli joku tommone roppa vois olla jees ni pystyy hyvin harrastamaan muutaki mukavaa liikuntaa ja on siis kovassa kunnossa ihan oikeasti eikä vain ulkonäöllisesti.

Siinä mun mielipide ja se on jokaisen oma asia kuinka paljon sitä lihasta haluaa takoa.

Niin, puhuttiinko nyt tässä raskaansarjan kehareista..

ihan helvetin kevyt :offtopic: tähän väliin, mutta tuleeko kenellekään muulle sanasta 'kehari' ensimmäisenä mieleen kehitysvammainen? no mulla tulee. piti sitten ihan alkaa miettimään että mitä tarvitsee tullakseen aivan raskaan sarjan kehariksi. pitääkö vanhempien ja isovanhempienkin olla kehareita hyvien geenien takaamiseksi, vai riittääkö pelkkä luja keharijuttujen treenaaminen ja usko siihen omaan juttuun? klassikkikeharit on sitte tietenki asia erikseen, mutta kai siihenkin täytyy vähän treenata.

Valitettavasti sun vastauksissa ei ole mitään sisältöä, huusit vain tuon 95% vihaa vitun rumia kehareita ja sen jälkeen sinulle on ihan sama mitä yrittää perustella kantaasi vastaan tai sen kumotakseen.

kylmää.

Aika hölmöä olisi ajatella, että kaikki täällä kirjoittelevat ovat kiinnostuneet bodailusta tai edes salitreenistä.

Itseasiassa EI olisi. Liityin itse tänne koska luulin, että tämä on sali foorumi..

Mun mielest on nuo Cutlerit, Colemanit aivan helvetin törkeen näkösiä ja enkä tiedä onko se kovin kivaa jos ei jaksa sitten muuta tehdä kuin bodailla ja joutuu syömään aivan helvetisti.

Eiköhän ne tykkää siitä jos sinne asti on muutenkin bodaillut..

Mutta itse asiaan:

Terve.webp

Hei.webp

Moi.webp

Siinä 3 miestä, kaikki samalla viivalla, kukaan ei oo kuuluisa, kaikki random tyyppejä. Jos tuosta katsoo kroppia niin, OHOPS keskimmäinen onkin joku perus luikuri, mun mielestä tuo on täysin treenaamaton normi ihmisen kroppa.

Eli jos naisen pitäisi tuosta valita yksi niin tuskin kukaan tuota luikuria ottaisi? Okei, alin saattaa olla jollekkin liikaa, mutta ei varmasti kukaan valitse keskimmäistä ylimmäisen sijaan?

Ja tuli vaan mieleen, että jos pitää sen takia treenata, että saa pillua, niin on kyllä heikoilla jäillä. :D

ihan helvetin kevyt :offtopic: tähän väliin, mutta tuleeko kenellekään muulle sanasta 'kehari' ensimmäisenä mieleen kehitysvammainen? no mulla tulee. piti sitten ihan alkaa miettimään että mitä tarvitsee tullakseen aivan raskaan sarjan kehariksi. pitääkö vanhempien ja isovanhempienkin olla kehareita hyvien geenien takaamiseksi, vai riittääkö pelkkä luja keharijuttujen treenaaminen ja usko siihen omaan juttuun? klassikkikeharit on sitte tietenki asia erikseen, mutta kai siihenkin täytyy vähän treenata.

Klassikkikeharit:)ei sais syödä lääkkeitä.

Siinä 3 miestä, kaikki samalla viivalla, kukaan ei oo kuuluisa, kaikki random tyyppejä. Jos tuosta katsoo kroppia niin, OHOPS keskimmäinen onkin joku perus luikuri, mun mielestä tuo on täysin treenaamaton normi ihmisen kroppa.

Eli jos naisen pitäisi tuosta valita yksi niin tuskin kukaan tuota luikuria ottaisi? Okei, alin saattaa olla jollekkin liikaa, mutta ei varmasti kukaan valitse keskimmäistä ylimmäisen sijaan?

Hei zei zei, minulla on sinulle uutinen. Ylivoimaisesti suurin osa naisista pitäisi tuota alinta kuvaa vähiten esteettisesti miellyttävänä. Kahden ylimmän kuvan kohdalla syntyisi tiukempi kilpailu, mutta tuolla alimmalla mörssärillä ei olisi mitään jakoa noita kahta muuta vastaan.

Älä käsitä väärin, kyllä tuolle alimmankin kuvan kropalle löytyy oma ihailijakuntansa. Se on vain hyvin pieni osa kaikista naisista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom