En pidä itseäni Gekken2 erikoisen vahvana, ulkomailla training campeillä laajeni näkökulma tohon mikä on vahva ku väänsi jenkkien kanssa. Yhdyn vähän tohon Shagrathin mielipiteeseen että diettaa turhat painot pois, tunnet sen jälkeen itsesi varmasti vahvemmaksi ja terveeksi.
Joku on parempi penkissä, toinen pankissa ja kolmas tekee kyykkyä paremmin kuin se neljäs.
Olin 4 vuotta sitten jonkun mielestä helvetin hyvässä kunnossa ja
olin juuri dieetin vetänyt 100 kiloisesta 80 kiloiseksi? Olin heittänyt lähes kaiken turhan lisälastin pois syömällä 2000kcal päivittäin, välillä vain 600 kcal nutrilettiä hyväksikäyttäen, sekä hölkkäämällä ja kaikki tämä ilman ketään sivulla neuvomassa. Oma-aloitteisuus palkittiin siis kohdallani.
En ollut puntteihin koskenut enää aikoihin tuona aikana, tavoitteeni oli jatkaa fillarointia.
Sitten iski yhtäkkiä rautakärpänen muutaman vuoden tauon jälkeen uudelleen. Olin juuri muuttanut uuteen talouteen ja sitten se iski juuri kun olin muuttunut laihaksi kaveriksi jolla ei vatsa roikkunut. Penkistä nousi ehkä juuri ja juuri 100 kiloa, mutta olin ketterä kuin kissa ja nopea kuin nuoli ( kröhöm ).
Ja tunsinko itseni vahvemmaksi ja terveeksi? Tunsin itseni normaaliksi, en sen kummempaa.
Sitten aloitin taas punttisalin ja aloin käyttämään aineitakin. Bulkkasin raakoja kananmunia, lisäravinteita, perussafkaa, ihan kaikkea. Paino nousi ensin parissa kuukaudessa 110-120kilon kieppeille ja siitä samoin rutiinein jatkaen 135 kiloon vuodessa. Penkkasin alle vuodessa 200kiloa penkiltä vaikka olkapää oli kipeänä, mutta pystyin tekemään vinopenkkiä. Voimat nousi todella nopeasti. Käytin paljon erilaisia steroideja ja toki paskaakin mahtui mukaan tai alitehoista.
Innostus sai aikaan tämän.
Homma tosin hiljeni ajan kanssa, eli bulkkaus jäi ja söin normisti , silti täyttäen sen tarpeen minkä kroppa vaati kaloreita. Ei paino laskenutkaan paitsi kuurien välillä hävisi voimia, ja painoa muutama kilo joka aina palasi takaisin kun aloitti kuurittelut. Penkki saattoi heitellä jopa 120kilosta -200kiloon parissa kuukaudessa. Niin paskaan kuntoon meni kun ei ottanut palauttavia.
ja voin kertoa että tunnen itseni vahvemmaksi kuin mitä olin hoikkana normaalipainoisena. En silti terveemmäksi kuitenkaan.
ja tarinan opetus on se, että vaikka sulla on vatsaa ja fläsää kertynyt, niin tunnen todellakin itseni vahvemmaksi ja vihaisemmaksi kuin ikinä ennen ja sitä kyllä olenkin.
vaatisi aika paljon että laihtuisin vahingossa samoihin mittoihin menettäen kaiken minkä olen
saanut. Toisaalta vituttaa ettei kädet kasva enää mitään.