Olette nyt jotkut ymmärtäneet koko homman ihan päin persettä :(
En mä sitä tänne tullut sanomaan että "lihavuus on hieno asia" tai että "laihuus on hieno asia". Aivan samantekevää minulle.. voi vittujen kyrvät :D
Mistähän tässä nyt oli kyse? Mä tulin tänne vähän puolustamaan henkilöitä joita haukutaan täällä melko törkeällä tavalla. Mulle itselleni on yksi paskan maku jos sitä fläsää on. Mun mielestä on uskomatonta, että jengiä häiritsee näin paljon se, että jotkut lihottaa itsensä porsaiksi. Kyllä mä tiedän nää jutut, se ei ole tervettä. Ja mun kanssa voi keskustella ihan normaalisti noista asioista, en mä siitä kilahda että jollakulla on mielipide sellainen, että on sairasta syödä itsensä läskiksi. Se onkin sairasta jos sen tahallaan tekee ja on se terveyshaittakin.
Mä yritän vaan sanoa, että on törkeää haukkua ja lyödä maihin näitä henkilöitä jotka nyt on lihavia eikä pysty tai välitä tehdä sille asialle mitään. Ei se kaikkia edes tapa ja osa ei välitä siitä vaikka onkin lihavia, se onkin heidän asiansa. Mulla ei ole mitään pahaa sanottavaa heistä, enkä siksi ymmärrä miksi joitakuita vituttaa niin paljon heidän asemansa.
En mielestäni ole heittänyt ketjua off-topikkiin, vaan yritän pitää tän edelleen tässä lihavuus aiheessa.
Ei lihavilla ole mitään erityisoikeuksia sen enempää mitä muillakaan.
Mulle toi läski mikä itsellenikin on kertynyt niiden lihasten päälle mitä oon saavuttanut, on vain osa tätä mun harrastusta. Se on tietoisesti tullut bulkkauksen kautta ja siksi mä en sitä paheksukaan, se on osa mua ja pidän siitä. Mulle ei siis ole haitta se että mulla on fläsääkin ympärillä.
Itse en jaksa enkä pysty pitämään itteäni täysin timmissä kunnossa ja ei se ole mulla tavoitteenakaan ollut.
Yleensä jos olet tyytyväinen itseesi, et nälvi muitakaan, mutta sanoinkin vaan "yleisesti". On poikkeuksiakin. Sua voi vituttaa että miten toi joku viitsii ahmia itsensä ylipainoiseksi "siaksi" kun sinä itse teet kaikkesi sen eteen että susta on melkein kaikki rasva poissa ja teet kovaa hommaa sen eteen että näytät siltä että olet syönyt raakaa lihaa ja vetänyt kunnon treeniä, eli et todellakaan ole laiskaperse jonka terveys on yhteiskunnan käsissä tuotapikaa ja olet aina rantakunnossa näyttäen terveeltä kaverilta.
Siksi sua ottaa pattiin kun joku tekee kaiken päinvastoin
Tunteeko joku nyt näin?
Mua itseäni ei vituta tällä hetkellä enää oikeastaan mikään muu, kuin se että mikä vittua mua vaivaa kun mä revin itteäni salilla, syön, menetän rahaa kaikkeen tähän harrastukseen ja vitun mittanauha on aina samoissa lukemissa kun sitä lihastaKIN pitäisi saada
En mene puhdasta tietä itsekään, eli jokin asia on päin vittua nyt, enkä tiedä mikä.
Olisikin helvetin hienoa että turpoaisin kuin ilmapallo, saisin 50cm hanskat niin tuntisi taas kerran että on saanut vastinetta rahoilleen ja tekemisilleen.
Paskat minä siitä että "Miksi joku on niin vitun läski ja syö koko ajan piittaamatta siitä miksi me muut ollaan niin vitun atleetteja ja hyväkuntoisia".
Aiheessa kun pysytään, niin herääkin kysymys, että miksi tämä asia kuulutetaan tässäkin foorumissa niin helvetin lapsellisesti esille vaikka oletan, että meistä kukaan ei ole enää teini-ikäinen, vaan aikuinen työssä käyvä ihminen, jolla on sitä omaakin jälkikasvua. Niin miten tällainen kaveri voi noin paljon kiinnittää huomioita toisen ylipainoisuuteen, kun kaverilla on omakin elämä?
Mua vituttaa YKSINKERTAISUUS. Kyseinen sana kalskahtaa ikävästi takaraivoon kun lukee internetin keskustelufoorumeja esim. "miten 140 kiloisella roinarilla voi olla alle 50cm hanska"
Voi vittu :D
Löytyykö tuollaisen kysymyksen esittäjällä mitään muuta loogista syytä tähän "ongelmaan"?
Koska kysymys koskee melkein itseäni, niin esittäisin sen toisin eli " miksi roinaavalla ja bulkkaavalla henkilöllä ei hauis kasva edes kahta senttiä kolmessa vuodessa " ???????
Mahdollisia syitä emme tietystikään aio tässä ketjussa käsitellä vaan toisaalla.
Mutta miksi hyväkroppainen atleetti jaksaa provosoitua lihavasta ihmisestä näin paljon?
Oma kantani, on että mieluummin olisin Tony Halme kropaltani kuin 100 kiloinen huippubodari
parhaassa kunnossaan. Mielipideasia.