Juu, mitä nyt lopusta kerkesi katsomaan. Luulisi hälytyskellojen soivan jo hieman aikaisemmin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No eiköhän tää foorumi ole suurimmalta osalta ihan tavallisia saliilla käyviä tai muuten liikuntaa harrastavia ihmisiä jotka ei ole roinaa nähneetkään.
Taitaapi asia olla juurikin näin!
Tai sitten ei. Roinaaminen on nykyään aika yleistä.
No eiköhän tää foorumi ole suurimmalta osalta ihan tavallisia saliilla käyviä tai muuten liikuntaa harrastavia ihmisiä jotka ei ole roinaa nähneetkään.
Hupaisaa on se, että kehonrakennusfoorumilla ladataan tonnikaupalla paskaa läskien niskaan terveys- kustannus- ja hyvinvointiperustein. Valtaosa kun mollaajista itsestään kantanee hormonilihalla ynnä muulla skeidalla turvotettua epäkäytännöllistä, epätaloudellista, maapallon resursseja kammottavasti haaskaavaa pöhöttynyttä ruumista. Läskien rappiosta olen sinänsä samaa mieltä, mutta eipä liene terveiden ruumiiden frekvenssi kehonrakentajien parissakaan järin tiheä.
yle.fi sanoi:Ylipainoiset lihottavat päästäkseen laihdutusleikkaukseen
julkaistu tänään klo 01:59, päivitetty tänään klo 07:59
Lihavuusleikkauksen painoindeksiraja on aiheuttanut sen, että ylipainoiset lihottavat itseään päästäkseen leikkauspöydälle. Ilmiö on tuttu lihavuustutkijoille ja sairaaloille, kertoo Salon Seudun Sanomat.
Vatsalaukun ohitusleikkaukseen pääsee, jos painoindeksi on 40 tai sen yli. Toimenpide tehtiin viime vuonna 700 suomalaiselle.
Englantilaisen kirurgien ammattijärjestön mukaan jopa maan terveydenhoidon henkilökunta neuvoo lihottamaan, jotta painoindeksiraja ylittyisi ja lupa leikkaukseen liikenisi. Salon Seudun Sanomat haastatteli Suomen Lihavuustutkijoiden puheenjohtajaa Kirsi Pietiläistä sekä Peijaksen sairaalan osastonylilääkäri Marja Leivosta, jotka molemmat ovat törmänneet leikkausta varten lihottaviin suomalaispotilaisiin.
Suomessa hoitohenkilökunta tuskin neuvoo lihottamaan, mutta potilaat ryhtyvät siihen omatoimisesti, sanoo Kirsi Pietiläinen. Hän pitää lihottamista järjettömänä, koska äkillisestä painonnoususta voi tulla ennestään ylipainoiselle terveyshaittoja.
YLE Uutiset
Noniin, roinaajille pitäis suositella kunnon winstrollikuuria, jotta päästäis mahdollisimman nopeaan munuaisen vaihtoon.
En oo varma onko kyse samasta dokumentista, mutta muistan joskus kattoneeni jonkun, jossa oli samantyyppinen tilanne, ja poika sitte oli sairaalassa hoidettavana ja pakkolaihdutuskuurilla, niin äiti salakuljetti sille roskaruokaa. "Ku mä rakastan sitä niin paljon etten kestä nähä kun se kärsii eikä saa syödä mitään mitä haluaa!" On siinäki rakkautta.Näkikö porukka sitä 4D dokumenttia misä se joku alle 20v poju paino jotakin yli 350kg? Äiti se vaan teki ja teki pojulle ruokaa niin kauan että poika voinu ees liikkua
En oo varma onko kyse samasta dokumentista, mutta muistan joskus kattoneeni jonkun, jossa oli samantyyppinen tilanne, ja poika sitte oli sairaalassa hoidettavana ja pakkolaihdutuskuurilla, niin äiti salakuljetti sille roskaruokaa. "Ku mä rakastan sitä niin paljon etten kestä nähä kun se kärsii eikä saa syödä mitään mitä haluaa!" On siinäki rakkautta.
Southwest suosittelee lihavia matkustajia ostamaan oman mukavuutensa takia kaksi lentopaikkaa.
Oman mukavuutensa. Luulisi että suositellaan muiden mukavuuden takia. Lentokoneen sikaosastolla kun tuntuu jo tällä minun mahtavalla 175cm pituudella ja vajaan 80kg:n painolla ahtaalta. Saati sitten jos viereen tulee joku syöttöporsas, niin olo on kuin pikkuporsaalla emakon alle jäätyään(jatketaan tuo alun sikavertaus loppuun saakka)
]{aitsu;2799842 sanoi:Ei tipu myötätuntoa sille, että ihminen menettää kontrollinsa syömisen suhteen.
Ovatko sitten vaikkapa anoreksiasta ja bulimiasta ynnä muista syömishäiriöistä parantuminen kiinni ihan vain omasta tahdosta?
Minun mielestä kyllä! Nimen omaan näin.
Kenenkä muun tahto siinä ratkaisee? Jos ihmisellä on psykologisia/henkisiä ongelmia ruoan kanssa, niin avain "parantumiseen" on ihmisen oma tahto ja sitä kautta saatava muutos. Ei siinä mikään ravintosuositus yms auta. Mä väitän että meistä jokainen pohjimmiltaan tietää millainen on terveellinen ruokavalio noin suunnilleen.