Lihasten ylläpito

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Eli nyt kun olen päässyt suunnilleen siihen tavoitteeseen mihin olen pyrkinyt.Eli saanut sopivan urheilullisen/lihaksikkaan kropan.Enkä siis tahdo hirveästi enään lihaksia saada,niin täytyykö minun muuttaa jotain muuta treenissä ja syömisessä kuin se että syön about sen verta kuin kulutan.Eli pitääkö proteiinien määrä pitää samassa kuin ennen.Ja tuo treenaaminen,eli kun tahdon ylläpitää tätä kuntoa niin monesti viikossa kannattaa käydä salilla?Kun nytten olen sen 4-5 kertaa viikossa käynyt.

Treenaat ja safkaat muute iha normaalisti mut rajotat sitä pluskaloreil menemist, yrität pitää +/- pari sataa kalorii ni ei hirveesti pitäs vaikuttaa lihaksies kokoon. Reenii kannattaa varmaa myös muuttaa sit enemmä voimapainotteiseks jos oot bodaustyylillä tähä asti vetäny.

Ajatus siitä että on "riittävän kokoinen" on jollain tavalla niin absurdi että on vaikeata tajuta. Brankku rupee olee varmaan semmonen riittävän lihasmassan omaava :worship: Ite oon varmaan sit 180kg sopivan kokonen.. :D Kannattaa kattoa peilistä et miten kroppa muuttuu milläkin treeni/kalorimäärillä. Ei se samannäköisenä luultavasti tuu pysymään ikuisesti.

Niin, kyllähän ikä muokkaa kroppaa eli tarkkailua vaatii. Mutta takaisin aiheeseen. Lisäproteiineilla kehityt lihakset pitäisi siis säilyä tavallisella kaurapuurolla ja kotiruualla?

Niin, kyllähän ikä muokkaa kroppaa eli tarkkailua vaatii. Mutta takaisin aiheeseen. Lisäproteiineilla kehityt lihakset pitäisi siis säilyä tavallisella kaurapuurolla ja kotiruualla?

Mitäs fiddua? Samahan se on mistä sen proden saa.

Jos mun kommenttiin viittasit tol ni tarkotin että se jatkas syömäl 'normaalisti' niinku on siihe astikki syöny, eli jos käytti lisäravinteit ni sit jatkaa vaa jos tykkää. Mut kattelee vaa niit kalorimäärii sit uusiks.

Mitäs fiddua? Samahan se on mistä sen proden saa.

ei kun protskujauholihakset haihtuu jos lopettaa heran vetämisen suoraan pussista lusikalla suuhun :D

Prodet mukana joka safkalla niin ei lihat karkaa mihkää. Mitää ideaa muutenkaan syödä mitää pullamössö paskaa. Älä vaan sitä prodee liikaa syö, tiä vaikka oot kohta lauteilla :)

pakko kyllä sanoa että aika hienoa että pystyy pääsemään tuollaiseen tavoitteeseen:) todella hienoa...kaikki kun aina vaan haluaa olla lihaksikkaampia ja viellä kerran lihaksikkaampia ja mikään ei riitä. ;)

pakko kyllä sanoa että aika hienoa että pystyy pääsemään tuollaiseen tavoitteeseen todella hienoa...kaikki kun aina vaan haluaa olla lihaksikkaampia ja viellä kerran lihaksikkaampia ja mikään ei riitä.
Itse kuvittelen tuon lähinnä semmoiseksi henkiseksi ajatukseksi ja tämä tavoite on monilla niin erilainen, kun tavoteita on laidasta laitaan ja niin on myös ihmisiäkin. Mutta eikös se niin ole, että syömällä se nälkäkin kasvaa. ;)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Itse kuvittelen tuon lähinnä semmoiseksi henkiseksi ajatukseksi ja tämä tavoite on monilla niin erilainen, kun tavoteita on laidasta laitaan ja niin on myös ihmisiäkin. Mutta eikös se niin ole, että syömällä se nälkäkin kasvaa. ;)

Niinno mutta kaikki kun ei tuota nälkää pysty hallitsemaan ja siitä voi seurata vaikkapa syömishäiriöitä. :)

Vaikea kyllä kuvitella, että mitoissa 169/61 joku Pakkotoiston jäsen olisi saavuttanut haluamansa lihasmassan. Voi olla että se motivaatiokin salilla käymiseen alkaa vähentyä, jos tahallaan tarvitsee keventää treenejä ettei lihaa tule liikaa.

Varsinkin kun natuna treenatessa ei suoranaisesti tarvitse pelätä, että muuttuisi muodottomaksi lihasmöykyksi huomaamattaan.

Nykyinen painoni on 66kg.Mikä ei sekään ole paljoa mutta ei sen omasta mielestäni enempää tarvitse ollakkaan.Ja kun aloitin niin olin alipainoinen keijukainen.58kg.:)

No eipä tässä itelläkään tällä hetkellä ole mitään suurempaa tarvetta kasvaa. Kuhan hiljalleen sais läskiä pois, niin vois ihan pienellä plussalla treenailla jatkossa. Tossa kehittyisi hiljalleen, mutta eipä tarttis päätään vaivata jollain helvetin dieeteillä. Ei tässä ainakaan miekäläinen ole mihinlään lavoille menossa.

maaliskuun alun jälkeen en ole salilla käynyt, muuten liikuntaa kyllä. tuntui ettei lihakset mihinkään häviä, tulee paremmin näkyviin vain, nyt mitat on 184/74, rupeaa olemaan kyllä vähän laiha...(verisuonia erottuu alavatsasta ja hauiksista, läskiä ei kyllä pahemmin ole ja kunto on muuten hyvä)mutta pakko se kai on ruveta taas bodaamaan vähän. ihan varmasti kuitenkin lihakset pysyy hyvin vähemmälläkin vaivalla, kuin millä ne on hankkinut.

Itse en havittele mitään SM-tason bodareitten massoja, alkaa olemaan liian friikin näköstä minun ja suuren yleisön mielestä:D Jokus esim. 180cm/90kg 8% rasvoilla oleva runko kelpais mulle aivan hyvin:D

Ei sinne SM-tasolle välttämättä pääsis vaikka oiskin vuosia aikaa... Tarvis jo lahjojakin ja muutakin kuin palkkaria tai sitten aivan helvetinmoiset geenit:lol2: Mutta itse en aijo koskea roinaan, paitsi joskus omakätiset korvaushoidot, kun olen 50v... Joten toi 180cm/90kg 8% rasvoilla vaatii työtä:D

Ei sinne SM-tasolle välttämättä pääsis vaikka oiskin vuosia aikaa... Tarvis jo lahjojakin ja muutakin kuin palkkaria tai sitten aivan helvetinmoiset geenit:lol2: Mutta itse en aijo koskea roinaan, paitsi joskus omakätiset korvaushoidot, kun olen 50v... Joten toi 180cm/90kg 8% rasvoilla vaatii työtä:D

Eipä se SM-taso taida ihan niin kova olla, että helvetinmoiset geenit tarvisi. Kyllä se ammattilaisuus on ihan eri juttu kuin amatöörien puuhastelu.

180/90 8% rasvoilla on myös semmosen työn takana, ettei ole pelkoa että vuosiin siihen pääsisit. :)

Nykyinen painoni on 66kg.Mikä ei sekään ole paljoa mutta ei sen omasta mielestäni enempää tarvitse ollakkaan.Ja kun aloitin niin olin alipainoinen keijukainen.58kg.:)

Olispa mullakin sun asenne :worship: Tai oikeastaan toivoisin, että pystyisin itseeni tyytyväisenä treenaamaan nousujohteisesti. Usein vain kehitys tuppaa loppumaan tyytyväisyyteen...

Suositut

Back
Ylös Bottom