Lihasten ylläpito

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ei mullakaan ole mitään ihan älyvapaita tavoitteita (hope so)...

Nyt ollaan 190/95 about 15% rasvoilla, ja kyllä nyt tuntuis siltä että 190/100 10% rasvoilla riittää. Sen jälkeen enää jotain hienosäätöä pohkeiden ja olkapäiden kanssa (+ylläpito, tietty). Luulisin, että parissa vuodessa tohon vois päästä?

Ei sen väliä, ei tässä ole mihinkään kiire. Menkööt sitten vaikka neljä vuotta.

Edit: Ja olen kuitenkin nostanut painoani (syksyn 2005) 80 kilosta nykyiseen 95 kiloon siis vajaassa kahdessa vuodessa. Nyt samat 15 kiloa lisää, ja ylimääräiset pois. Mutta kuten jo sanoin, ei tässä mitään kiirettä sinänsä ole.

10% rasvat on kyllä kireempi mitä jengi yleensä luulee.

joo, toi on imo jo tosi hyvä kondis tavalliselle tallaajalle, eikä välttämättä tuota alemmas kannattais mennä jos ei lavalle tähyä

180/90 8% rasvoilla on myös semmosen työn takana, ettei ole pelkoa että vuosiin siihen pääsisit. :)

Mulla itselläni on tuo sama 183/90kg tiukkana tavoite, se ois aivan riittävä kunto. Arvioin kyllä että tohon tavotteeseen pääsemiseen meneen ainakin neljä vuotta olettaen että paikat kestää yms. Oon 183/84kg tällä hetkellä. Vuosi sitten painoin kymmenen kiloa enemmän, mutta tuhdissa kunnossa. Nyt kiristelyt alkaa olla loppusuoralla. Lopullinen paino jäänee 80:neen kiloon tai vähän yli. Piinaavan hidasta puuhaa.

Toi tavoite nyt on enempi sellaista mutuilua, voipi olla että ei tartte edes kymppiin päästä -- kisaamaan en missään nimessä lähde, ei ole siihen minkäänlaista intressiä (eli natuna tietenkin myös mennään).

Mulle on impedanssimittaukset näyttäneet kaikkea mahdollista 12 ja 18 prossan välillä, ja vaimon tekemä pihtimittaus antoi 15 prossan tuloksen (ei siis mikään ammattilainen, ihan nettiohjeiden perusteella useammasta pisteestä mitattu).

En näistä tavoitteista mitään sen ihmeempää stressiä ota, sata nyt pitää miehen painaa, ja toi 5 cm mikä on vyötärölle ilmaantunut pitää saada pois. Siinäpä se.

Suositut

Back
Ylös Bottom