oho, tainnu taas hetki mennä viime päivityksestä...
elikkäs tota, tässä on treenit lähikuukausina ollu ihan kokonaan tuolla trikkailussa ja taistelulajeissa. punttia tietysti melkein päivittäin, mutta ei niin massahakuisesti.
niinkun aiemmin tais olla puhettakin, niin tuota toiminnallisuutta painottaen oon treenannu.
paino keikkuu siinä 85 paikkeilla, ja 85-90 kg välillä saa pysyä jatkossakin. lähinnä niin että tiukempaan suuntaan koko ajan, jos ei itekseen tiukkaannu niin en oo vielä miettiny, että rupeanko tarkotuksella sitten diettailemaan vai mitä tässä tehdään. katsoo sitten joskus.
on tässä kyllä opittu taas uutta, ja kehitytty ihan mukavasti. tullu siihen tulokseen, että kannattaa joka punttijannun välillä kokeilla muitakin lajeja sinne sekaan. oon nimittäin löytäny melkosen kasan heikkouksia itestäni treenatessani noita muita juttuja. aika ajoin pysähtynyt ihmettelemään että miten voi ihminen olla näin paskassa kondiksessa.
aika järkyttäviä ahaa-elämyksiä syntyy kun komennat kroppaa toimimaan ihan oikeissa tilanteissa, ja huomaat ettei se oikeasti kyllä tottele. rauta nousee ihan siedettävästi luulisin, mutta tuntuu että ei kyllä paljon ole apua "Voimista" kun vastaan tulee räjähtäviä, kokonaisvaltaista kropan hallintaa vaativia liikkeitä.
ei paljon asiaa auta tuo 30 vuoden ikäkään. kova on ollu työmäärä, ja vielä kovemmaksi se muuttuu jatkossa, mutta tavallaan kyllä paljon palkitsevampaahan tämä on, kun joka päivä oppii uutta.
en sitten tiedä minkälaista päivitystä jatkossa tähän threadiin, kun vasta ensi kesäksi olisi tavoite saada SELVIÄ tuloksia ( lue: että kehtaa ihmisten nähden jotain tehdä )
on kuitenkin sellainen laji esim tuo trikkauskin, että ethän sä nyt vaan mene sinne nurmikolle ja rupea vetämään hirveitä komboja. niitä pitää treenata. paljon. tosi paljon. :D
eli ei tässä nyt muuta ole tehty kun toistettu, toistettu ja toistettu. ja samaa skeidaa läpi syksyn ja talven. kattellaan sitten jossain vaiheesa, että mihin ketjuun kirjotetaan ja mitä.
pietään vaan tääkin ketju hengissä kuiteskin, vaikkei ainekaan mun kohalla enää mistään lihasmuisti-hommista puhutakkaan. ;)