Lihasmuistin testaus alkoi, kehitystä seurataan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja juupeli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
ennen kuin laitan kuvia, voin kertoa sen verran että se toimii aivan käsittämättömän hyvin.
tulokset on sitä luokkaa että jos ei tiedä mistä on kyse, ensimmäiset kommentit on "fotoshop" ja "hormoonit" ;)

parasta esimerkkiä löytynee ketjusta "arnold schwarzenegger"

kyllä se näkyy myös tulospuolella.
uskoisitko että ketjun ensimmäisessä kuvassa näkyvä sankari tekisi vipareita takaolkapäille 21 Kg painoilla yhden kuukauden treenauksella..? ;)

Kyllähän niitä voi tehdä vaikk 30kgllä mut tekniikka on sen muikainen. Edes Mentula ei tee vipareita taakse yli 20kgllä :D

Kyllähän niitä voi tehdä vaikk 30kgllä mut tekniikka on sen muikainen. Edes Mentula ei tee vipareita taakse yli 20kgllä :D

joo unohdin mainita että pikkurillit ei ole ylöspäin kuin "pari milliä" :D mutta siis heijaamalla en silti tee, kertoo tuo nyt silti suuntaa-antavasti jotain. kai.. :D

Päivitystä juupeli!

aivan, tämäkin ketju oli olemassa..
no mutta, nythän onkin sopiva aika tälle. paino on ryypätty alas.
toi kuva on tältä aamulta, eilen aloitin jumppailut. tämä viimeinen vuosi tosiaan mennyt ehkä enemmän ryypätessä kuin bodaillessa. pitkä tarina..
voisin tänne päivitellä nyt sen verran usein kun jaksan ja muistan.

mikäs teillä muuten itellään on tilanne nykyään jässit?

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151570301638022&set=a.10151553499878022.1073741827.749538021&type=1&theater

photo.php

- - - Updated - - -

photo.php

ok menköön nyt noin tuo kuva. ei tässä ole niin anonyymisti tullut muutenkaan oltua. miksi tuo kuvalinkki ei toimi oikein fb.n kautta, osaako joku kertoa..?

Viimeksi muokattu:
Nostellaan tätäkin. Tämähän on pakkis. Pitää nostella jotakin.

Tällä hetkellä teen lähinnä kaljoittelun takia sillä meiningillä että käyn päivittäin lenkillä kerran tai kaksi ja tuolla polun varrella kun on ne pukkisysteemit niin tulee tehtyä 1-2 sarjaa loppuun asti ja useimmiten rest-pausella noin 5 toistoa, joskus enemmänkin. liikkeitä fiiliksen mukaan 2-5. milloin mitenkin.

Kotona on levytanko ja minä, sekä minun oma painoni, joten kotona tosiaan kaikki muu pumppailu, ja päälle pyöräilyä ja sen sellaista heilumista. Metodina ollut lähinnä se, että kropan jos saa edes jollakin tavalla käytyä läpi kerran pari viikossa niin riittää, volyymeilla on mentävä kun ei mulla mitn kyykkytelineitä tai isoja rautoja edes olisikaan.

Mutta tämäpä toimii mulle, teen vaan enemmän ja useammin, vaikka salillahan toki voisi tehdä vähemmän ja isommilla painoilla. Onneksi tavoitteet on samoilla linjoilla näiden olosuhteiden kanssa niin sen saan tehtyä mitä haluan ja koen riittäväksi :)

Ruokailut on miten sattuu ja kaljaa menee, mutta pattia tuntuu tulevan koko ajan ja rasvatkin on tullut poltettua poies.

Ihan hyvin etenee nyt näinkin, vaikkei meno edes ole mitenkään kurinalaista ja jäykkää. Menevät noi lenkit ja treenit oikeastaan niihin elämän pieniin nautintoihin, "pakkopullafiilis" loistaa poissaolollaan. Aika hyvä kompromissi mun makuun, kaikki omalla tavallaan, dudes! ;) rento meno :D

Safkailut kun menee niin että joskus saattaa tulla jotakuinkin paastopäiviäkin olosuhteiden/kaljoittelun tms vuoksi, niin olen yrittänyt pitää kalorit ja protskut ihan vaan viikkotasolla suht paikoillaan. Nesteet (lue:peilikuva) kyllä heilahtelee mutta kahdessa päivässä helposti saapi tuon asian oman mielen mukaiseksi paikkailtua jos näyttää että vatsapulikat yrittää piiloutua.

Tuossa vielä ukko ja lonkero. Saa tosiaan mennä mun puolesta tuon faceboogien kautta kun, niinkuin taisin jo sanoakin, en minä ole täällä mikään sala-ihminen ollut koskaan muutenkaan.
Niin ja kuva on mitä on, kamera on bändikaverilla ja tuonkin otin vain ohjelmistokokeilun yhteydessä webcamilla kun en muuta tekemistä keksinyt juopotellessani.

photo.php

https://www.facebook.com/photo.php?....438987448021.229415.749538021&type=1&theater

Viimeksi muokattu:
Taas vaihteeksi lähes vuosi takana taukoa ja pari treeniä vasta.
Yllättävän hyvin on pysynyt voimat, lihat taas hävisi, vaimokin muisti kertoa tämän.

Tuli kevättalvella jatkettua vanhaa taekwondoharrastusta, paino tippui ja aerobinen kunto nousi silmissä.
Kisoissakin kävin, kunnes katkesi käsi, parin kk saikun jälkeen parit treenit, mutta sitten alkoi tympimään tämä luuranko, joka peilistä tuijottaa takaisin, vaatteetkin liian löysiä.

Keväällä tietenkin meni kaikki punttivehkeet myyntiin, josta vaimo oli tyytyväinen, perjantaina raahasin penkin ja hiukan painoja, kommentti oli, että vie takaisin...

Ensi viikolla pitäisi ehkä tulla 120kg sarja, nyt on vajaa 100kg, joten eiköhän tässä hetki pärjätä.

Eka treeni tuntui jo niiiiin mahtavalle, tätä lisää, tänään jopa kyykkääminen maistui makealta.

Palaan asiaan parin kuukauden päästä, josko jotain saisi aikaan...:)

Suositut

Back
Ylös Bottom