Nostellaan tätäkin. Tämähän on pakkis. Pitää nostella jotakin.
Tällä hetkellä teen lähinnä kaljoittelun takia sillä meiningillä että käyn päivittäin lenkillä kerran tai kaksi ja tuolla polun varrella kun on ne pukkisysteemit niin tulee tehtyä 1-2 sarjaa loppuun asti ja useimmiten rest-pausella noin 5 toistoa, joskus enemmänkin. liikkeitä fiiliksen mukaan 2-5. milloin mitenkin.
Kotona on levytanko ja minä, sekä minun oma painoni, joten kotona tosiaan kaikki muu pumppailu, ja päälle pyöräilyä ja sen sellaista heilumista. Metodina ollut lähinnä se, että kropan jos saa edes jollakin tavalla käytyä läpi kerran pari viikossa niin riittää, volyymeilla on mentävä kun ei mulla mitn kyykkytelineitä tai isoja rautoja edes olisikaan.
Mutta tämäpä toimii mulle, teen vaan enemmän ja useammin, vaikka salillahan toki voisi tehdä vähemmän ja isommilla painoilla. Onneksi tavoitteet on samoilla linjoilla näiden olosuhteiden kanssa niin sen saan tehtyä mitä haluan ja koen riittäväksi
Ruokailut on miten sattuu ja kaljaa menee, mutta pattia tuntuu tulevan koko ajan ja rasvatkin on tullut poltettua poies.
Ihan hyvin etenee nyt näinkin, vaikkei meno edes ole mitenkään kurinalaista ja jäykkää. Menevät noi lenkit ja treenit oikeastaan niihin elämän pieniin nautintoihin, "pakkopullafiilis" loistaa poissaolollaan. Aika hyvä kompromissi mun makuun, kaikki omalla tavallaan, dudes! ;) rento meno :D
Safkailut kun menee niin että joskus saattaa tulla jotakuinkin paastopäiviäkin olosuhteiden/kaljoittelun tms vuoksi, niin olen yrittänyt pitää kalorit ja protskut ihan vaan viikkotasolla suht paikoillaan. Nesteet (lue:peilikuva) kyllä heilahtelee mutta kahdessa päivässä helposti saapi tuon asian oman mielen mukaiseksi paikkailtua jos näyttää että vatsapulikat yrittää piiloutua.