Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Dodii. Täällähän näyttää kunnon bodaukset olevan käynnissä.. Massaa tulee älyttömiä määriä muutamissa viikoissa ja kehitys jotain aivan käsittämätöntä.
Itekkin jos tota massaa sais jotenki päin tulee muutenki, ku makkaroina vyötärölle olisin iloinen :D Pitää nyt vaan alkaa treenaamaan näitä perus pääliikkeitä, eli MaVe, RiVe, penkki, kyykky, pystypunnerrus ja selkä, sekä vähän jotain haukkaria ja dippejä. Ehkä se siitä lähteen nousuun.
Eikös tuo ole ihan normaali vipunosto eteen istuen, sellasella modifikaatiolla vaan että paino nostetaan pään yläpuolelle eikä naaman eteen? Eikäi tuo kyllä takaolkapäihin ota sitten millään.pien päivitys
viikon verran ollu dieetillä, suht kevyttä ollut treenikin sen aikana. tiedä sitten onko dieetin vika vai oliko tämä nyt muutenki ihan oikea aika ottaa se kevyt viikko tohon väliin, kovaa kun on treenattu kuiteski. no, ihan sama. huomenna alkaa taas kovempi treeni.
voimat ei ole hävinnyt, ihan samat tai jopa suuremmat toistomäärät menee näilläkin kaloreilla. lähinnä treenin kokonais-intensiteetti ja yleinen vireystaso aika matalalla.
rasvaa on tippunu pois kyydistä jonkun verran......tai no nestettä tuo taitaa olla, mutta peilissä näkyy jo jotain pientä eroa. viikko vielä, sitten katellaan tarviiko jatkaa vai ei. varmaan tarvii.
OSAAKO JOKU KERTOA, mikä liike tämä on minkä juuri keksin ja otin ohjelmaan mukaan???? :
''''''''' istu haara-asentoon, kaksin käsin käsipainosta kiinni, ja nosto pään yläpuolelle suht suorin käsin.''''''''''
mulla on takaolkapäät pientä petrausta vailla, ja tuon liikkeen sitten keksin pääasiassa noille takaolkapäille. selkään ottaa hieman myös ja kohottajiin, ja olkapäihin hieman eritavalla kui muissa liikeissä, joten lihastasapainolle hartiaseudulla voisi olla erittäin hyvä liike
tällänen pikanen tällä kertaa. ;)
Aa no tietysti se on eriasia jos ollaan etukenossa :Dpirulauta, taasko mä olin epäselvä... :D
juu vähän etukenossa pitää istua, ja alhaalta ihan ylös asti, silleen että tuntuma säilyy. nimeomaa niinkun sanoi että vipari, mutta takaolkapäälle saan ton kohistettua aika jees (tarkotuksella)
ja kylhä se nyt takaolkapäille ottaa jos kerran viiään siitä pään tasolta vielä ylemmäs ;)