Lihaksikas nainen, kamala?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Basin
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Mä oon tuota Madonnan kroppaa kyllä aina ihastellu. Emäntä täyttää viiskymmentä jo tänä vuonna ja tuossa kunnossa. Huhhuh. Respect :rock:.

Ja lääketiedettä Madonna ei varmastikaan ole käyttänyt apuna:rolleyes:

Punttimimmien kuvaosiolta löytyy kyllä vielä komeemmassa kondiksessa oleva +40 nainen, ja sitä tuskin edes lääketieteellä paranneltu. Jokainen vippi kyllä tietää ketä tarkoitan :) (ja jos ei tiiä, voi käydä tarkistaa)

No jepjep taas :rolleyes:. Käyttänyt tai ei, on tuon eteen töitäkin tehty ihan varmasti. Harva nainen tai edes mies on tuossa kondiksessa tuossa iässä kuitenkaan.

Punttimimmien kuvaosiolta löytyy kyllä vielä komeemmassa kondiksessa oleva +40 nainen, ja sitä tuskin edes lääketieteellä paranneltu. Jokainen vippi kyllä tietää ketä tarkoitan :) (ja jos ei tiiä, voi käydä tarkistaa)

Hmm...täytyypi hankkia vippi:D

Luultavasti viittaat kirurgiseen lääketieteeseen, etkä farmakologiseen? ;) Pakkiksella tuo jälkimmäinen tuntuu tulevan heti ensimmäisenä mieleen :D

No jepjep taas :rolleyes:. Käyttänyt tai ei, on tuon eteen töitäkin tehty ihan varmasti. Harva nainen tai edes mies on tuossa kondiksessa tuossa iässä kuitenkaan.

Totta. Olisi toisaalta mielenkiintoista nähdä miltä esim juuri Madonnan kaltainen, nuoresta asti hyväkroppainen ja kaunis ihminen näyttäisi 50+ ihan puhtaasti ilman kirurgiaa.

Totta. Olisi toisaalta mielenkiintoista nähdä miltä esim juuri Madonnan kaltainen, nuoresta asti hyväkroppainen ja kaunis ihminen näyttäisi 50+ ihan puhtaasti ilman kirurgiaa.

En usko, että tuohon välttämättä tarvitsee yhtään mitään kirurgiaa, etenkään kroppaan. Kasvotkin saadaan kuosiin meikillä ja kyllä Madonnasta minusta paistaa kasvoista jo selvästi ikääntymisen merkit, vaikka ero peruspubiruusuun onkin valtava. Ruokavalio, liikunta, tupakka, alkoholi yms. jutut kun vaikuttavat niin älyttömästi siihen miltä kukakin tulee näyttämään vanhempana. Harva vaan viitsii panostaa nykyään enää noihin kahteen ensinmainittuun ja keskittyy sen sijaan jälkimmäisiin. Onhan esimerkiksi noita vanhempia fitness-naisia paljonkin ja en usko, että tuolla on paljon veitsiä nähty.

Veikkaan että Madonnalle on korkeintaan jotain ihon kiristyksiä tehty(sun muita silotuksia), muttei mitään sen radikaalimpaa. Noihan on tuolla ameriikoissa varakkailla ihmisillä enemmän sääntö kuin poikkeus, eikä moisia pitäis mun mielestä edes laskea. Eri juttu sitten jotku kunnon kauneusleikkaukset.

Ja oon sitä mieltä, että jos on "rajattomasti" rahaa niin itsensä pitäminen täydellisessä kunnossa on helvetin helppoa. Jos sun vartaloon keskittyy kymmenen fitnessgurua ja toiset mokomat ravintoterapeutteja sun muita eri alojen taitajia niin saa kyllä näyttääkkin hyvältä.(tosin en tiedä onko näin madonnan tapauksessa :P)

No joo, tietysti raha auttaa mutta ei ne fitnessgurut kyllä käy Madonnankaan puolesta salilla (tai joogassa....?).

Joo kyllä vaan munkin silmään pisti sarah jessica parkerin alhainen rasvaprosentti :urjo:
Ei niissä lihaksissa mitään vikaa, mutta ois ees vähän rasvaa päällä..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Minä olen kyllä jo ihan sinut sen seikan kanssa, että kammotan tietyntyyppisiä kavereita, lähinnä salilla olen tehnyt näitä havaintoja. En todellakaan ole mikään lihaskimppu ja nekin vähät lihakset on huolella piilossa läskin alla, mutta ihan vaan kova treenikin näyttäisi toimivan karkottimena. :) Ja se on kyllä ihan ok, ymmärrän sen täysin, kaikkien miesten mielestä nainen ei ole viehättävimmillään sata kiloa rautaa niskassa. Mutta onneksi kuitenkin löytyy niitäkin jotka tykkää.:)

Minä olen kyllä jo ihan sinut sen seikan kanssa, että kammotan tietyntyyppisiä kavereita, lähinnä salilla olen tehnyt näitä havaintoja. En todellakaan ole mikään lihaskimppu ja nekin vähät lihakset on huolella piilossa läskin alla, mutta ihan vaan kova treenikin näyttäisi toimivan karkottimena. :) Ja se on kyllä ihan ok, ymmärrän sen täysin, kaikkien miesten mielestä nainen ei ole viehättävimmillään sata kiloa rautaa niskassa. Mutta onneksi kuitenkin löytyy niitäkin jotka tykkää.:)
Vapailla painoilla kyykkäävä nainen on niin :kuola:. Totakin yllättävän harvoin näkee, paitsi jossain pumpissa kymmenellä kilolla :rolleyes:.

Just. Jos kerta et ole lihaskimppu ni kenenkäs selästä olet näppässy tuon kuvan tuohon avatariis;)
Ja jos nyt sanot, että poikaystäväs, ni minä kuolen häpeään:hyper:

Se mitään kammottavaa ole:D

Ja Sarah Jessica Parker:

article-1020704-014F86EE00000578-507_468x415.jpg

http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-1020704/Sarah-Jessica-Parker-gives-bulging-biceps-workout-Paris-perfume-launch.html

Kyllä mulle kelpaa Nainen lihaksilla. Sen verran tullut lajiin jo tutustuttua ( ja naisiin :D), että tietää tuon kireän kisakunnon olevan vain se jäävuoren huippu. Mutta silti...:kuola:

dianadennisfitnessbeautyz4.jpg

Kyllähän lihakset joitain naisia pukee, mutta meikäläisen naismaku sijoittuu lähinnä tuonne fitness-yleisurheilu-katalogimalli-linjalle. Ei naisilta puntin nostelua saisi kukaan kieltää edes ideatasolla, mutta joku raja sentään. Sitten kun tissit jää rinta-ja hartialihasten varjoon, iskee mulla turn-offit päälle. Uskaltaisin väittää, että monella ei-bodaavalla äijällä sama mielipide kuin mulla, luonnollisesti.

Mutta makuasioista on huono lähteä juttua vääntääs...

Just. Jos kerta et ole lihaskimppu ni kenenkäs selästä olet näppässy tuon kuvan tuohon avatariis;)
Ja jos nyt sanot, että poikaystäväs, ni minä kuolen häpeään:hyper:

mitä vikaa tossa selässä on? sehän on täydellinen!!!!!!!!

Minkä takia tämmösestäkin aiheesta pitää vääntää melkein kahdenkymmenen sivun verran? On täysin selvää, että eri miehillä on erilainen naismaku. Jotkut ei tykkää lihaksikkaista, jotkut ei tykkää lihaksettomista, jotkut ei tykkää kenestäkään ja jotkut tykkää kaikista :D.

Niin, ja aina löytyisi tyyppi joka ottaa Ford Mondeon Ferrarin sijaan jos ilmaiseksi saisi. Totuus on kuitenkin, että ylivoimaisesti suurin osa miehistä ei pidä lihaksikkaita naisia seksikkäinä. Uskaltaisin väittää, että näin on myös salilla käyvien miesten keskuudessa.

^uskon myös asian olevan näin ainakin siinä vaiheessa kun puhutaan SELVÄSTI lihaksikkaista naisista. komppati komppati.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom