Mä oon tuota Madonnan kroppaa kyllä aina ihastellu. Emäntä täyttää viiskymmentä jo tänä vuonna ja tuossa kunnossa. Huhhuh. Respect .
Ja lääketiedettä Madonna ei varmastikaan ole käyttänyt apuna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä oon tuota Madonnan kroppaa kyllä aina ihastellu. Emäntä täyttää viiskymmentä jo tänä vuonna ja tuossa kunnossa. Huhhuh. Respect .
No jepjep taas . Käyttänyt tai ei, on tuon eteen töitäkin tehty ihan varmasti. Harva nainen tai edes mies on tuossa kondiksessa tuossa iässä kuitenkaan.Ja lääketiedettä Madonna ei varmastikaan ole käyttänyt apuna
Punttimimmien kuvaosiolta löytyy kyllä vielä komeemmassa kondiksessa oleva +40 nainen, ja sitä tuskin edes lääketieteellä paranneltu. Jokainen vippi kyllä tietää ketä tarkoitan (ja jos ei tiiä, voi käydä tarkistaa)
Ja lääketiedettä Madonna ei varmastikaan ole käyttänyt apuna
No jepjep taas . Käyttänyt tai ei, on tuon eteen töitäkin tehty ihan varmasti. Harva nainen tai edes mies on tuossa kondiksessa tuossa iässä kuitenkaan.
Totta. Olisi toisaalta mielenkiintoista nähdä miltä esim juuri Madonnan kaltainen, nuoresta asti hyväkroppainen ja kaunis ihminen näyttäisi 50+ ihan puhtaasti ilman kirurgiaa.
Vapailla painoilla kyykkäävä nainen on niin . Totakin yllättävän harvoin näkee, paitsi jossain pumpissa kymmenellä kilolla .Minä olen kyllä jo ihan sinut sen seikan kanssa, että kammotan tietyntyyppisiä kavereita, lähinnä salilla olen tehnyt näitä havaintoja. En todellakaan ole mikään lihaskimppu ja nekin vähät lihakset on huolella piilossa läskin alla, mutta ihan vaan kova treenikin näyttäisi toimivan karkottimena. Ja se on kyllä ihan ok, ymmärrän sen täysin, kaikkien miesten mielestä nainen ei ole viehättävimmillään sata kiloa rautaa niskassa. Mutta onneksi kuitenkin löytyy niitäkin jotka tykkää.
Minä olen kyllä jo ihan sinut sen seikan kanssa, että kammotan tietyntyyppisiä kavereita, lähinnä salilla olen tehnyt näitä havaintoja. En todellakaan ole mikään lihaskimppu ja nekin vähät lihakset on huolella piilossa läskin alla, mutta ihan vaan kova treenikin näyttäisi toimivan karkottimena. Ja se on kyllä ihan ok, ymmärrän sen täysin, kaikkien miesten mielestä nainen ei ole viehättävimmillään sata kiloa rautaa niskassa. Mutta onneksi kuitenkin löytyy niitäkin jotka tykkää.
Minä olen kyllä jo ihan sinut sen seikan kanssa, että kammotan tietyntyyppisiä kavereita, lähinnä salilla olen tehnyt näitä havaintoja. En todellakaan ole mikään lihaskimppu ja nekin vähät lihakset on huolella piilossa läskin alla, mutta ihan vaan kova treenikin näyttäisi toimivan karkottimena. Ja se on kyllä ihan ok, ymmärrän sen täysin, kaikkien miesten mielestä nainen ei ole viehättävimmillään sata kiloa rautaa niskassa. Mutta onneksi kuitenkin löytyy niitäkin jotka tykkää.
Just. Jos kerta et ole lihaskimppu ni kenenkäs selästä olet näppässy tuon kuvan tuohon avatariis;)
Ja jos nyt sanot, että poikaystäväs, ni minä kuolen häpeään