Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Turha puhua mistään miesten huonosta itsetunnosta tai kateellisuudesta. Se on se pieni vähemmistö, joka tykkää lihaksikkaista naisista. Yleensä lihaksikkaista naisista pitävät miehet ovat nimenomaan niitä luikkuja ja huonokuntoisia miehiä, jotka haluavat vain tulla alistetuksi tms.
Kaikkien tutkimusten mukaan suurin osa miehistä viehättyy visuaalisesti eniten tietyistä naisellisista ominaisuuksista (lantion kaari, rinnat jne.) ja lihaksikkuus tai isokokoisuus ei todellakaan kuulu niihin.
Itse olenkin monesti miettinyt mikä on naisten motiivi käydä salilla. Ymmärrän toki kilpailijat, mikä tuo itsessään motiivin, mutta entä normaali nainen, joka käy salilla ilman kilpailutavoitteita.
Syy ei voi olla voima, koska salilta saatavasta voimasta on vain haittaa normaalielämässä. Hyvä olo se ei voi olla, koska aerobisesta liikunnasta tulee paljon parempi olo kuin anaerobisesta. Ulkonäkökään se ei voi olla, koska suurin osa miehistä ei tykkää lihaksikkaista naisista (ja turha jauhaa paskaa mistään "teen sen vain itseni takia". Yksikään nainen ei nostelisi puntteja tai ottaisi silikoneja autiolla saarella).
Lihaksikas nainen, kamala?
Itse olenkin monesti miettinyt mikä on naisten motiivi käydä salilla. Ymmärrän toki kilpailijat, mikä tuo itsessään motiivin, mutta entä normaali nainen, joka käy salilla ilman kilpailutavoitteita. Syy ei voi olla voima, koska salilta saatavasta voimasta on vain haittaa normaalielämässä. Hyvä olo se ei voi olla, koska aerobisesta liikunnasta tulee paljon parempi olo kuin anaerobisesta. Ulkonäkökään se ei voi olla, koska suurin osa miehistä ei tykkää lihaksikkaista naisista (ja turha jauhaa paskaa mistään "teen sen vain itseni takia". Yksikään nainen ei nostelisi puntteja tai ottaisi silikoneja autiolla saarella). Vielä tyhmempää on se, että käydään salilla, mutta ei haluta "isoja lihaksia". Salilla on tarkoitus kehittyä. Kuka on niin tyhmä, että maksaa kalliita kuntosalimaksuja ja kuluttaa aikaansa niin turhaan toimintaan kuin punttien nostoon, jos mitään tuloksia ei tule eikä niitä edes haluta.
Huh. Luin ~5 viestiä ja olin jo lukenut koko ketjun. Jutellaanko seuraavaksi vaikka siitä, että onko pitkät hiukset ok? Ainiin, siitä on jo juteltu.
siis onhan oikeasti lihaksikas nainen ruma, siis sellanen jolla on oikeasti paljon lihasta. suomesta ei tuu äkikseltään ku yks sellainen mieleen . normi ihmiset taas monesti sanovat esim naiselle että älä reenaa liikaa ettei sinusta tule liian iso, myös jotkut miehet saa tällaista kommenttia varmasti kuulla. olkaa huoltei, naturaalina nainen ei KOSKAAN edes pääse oikeasti isoksi. sama koskee miehiä. ylivoimaisesti suurinosa natu naisista pysyy tuiki tavallisen näköisinä reenaamisesta huolimatta.
Sä et nyt selvästikään ymmärrä koko pointtia. Tässä lie naisen ja miehen ero nääs. Kysymys kuului että ovatko lihaksikkaat naiset kamalia. Mutta todellisuudessa uskoisin perimmäisen halun olevan vain kuulla, että kysyjä on lihaksikas. Oikeastaan voisi olla sama jos joku mies posettaisi salilla peilin edessä ja kysyisi että onko bodarit hyvän näköisiä. Siihen kun vastaa, että joo on ne mutta oot säkin ihan ok, niin keskustelu päättyy siihen :D
Kuvat puuttuu edelleen. 2kk treenillä hirveet habat ->
Sori mutta mulle on ainakin ihan sama mistä miehet pitää tai ei pidä. Pyrin kohti omaa naisen vartaloihannettani.
Sori mutta mulle on ainakin ihan sama mistä miehet pitää tai ei pidä. Pyrin kohti omaa naisen vartaloihannettani.
Sillä on helvetin pelottava ilme päällä.Pistetääs tähän nainen, joka on lähes täydellinen... ja kuvassa ollaan aika liki kisakuntoa:
Pistetääs tähän nainen, joka on lähes täydellinen... ja kuvassa ollaan aika liki kisakuntoa:
Nyt sitten on porukan aika ihmetellä, että kuinka miesmäisistä naisista se tykkää... noh, avatkaas toi toinen thumbnail ja katsotte kuvaa, jossa ei olla 100% pumpissa.
;)