Lihaksikas nainen, kamala?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Basin
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
En tiedä yleisestä mielipiteestä, mutta kyllä mun mielestä nainen kuin nainen hyötyisi 5 kilosta lisää lihasta.
Minut ainakin sytyttää, jos naisella on lihaserottuvuutta, vaikka itse olenkin ihan kynäniska. Varsinkin lihaksikkaampi selkä tekee vaikutuksen.

Turha puhua mistään miesten huonosta itsetunnosta tai kateellisuudesta. Se on se pieni vähemmistö, joka tykkää lihaksikkaista naisista. Yleensä lihaksikkaista naisista pitävät miehet ovat nimenomaan niitä luikkuja ja huonokuntoisia miehiä, jotka haluavat vain tulla alistetuksi tms.

Mielenkiintoinen väite :jahas: Kukaan mun tietämistä miehistä (jotka tykkää treenatun näköisistä naisista) ei todellakaan ole huonokuntoisia tai luikkuja tms. Päinvastoin, he ovat juuri niitä miehiä jotka huolehtivat omasta terveydestään ja ovat itsekin hyvässä kunnossa.

Kaikkien tutkimusten mukaan suurin osa miehistä viehättyy visuaalisesti eniten tietyistä naisellisista ominaisuuksista (lantion kaari, rinnat jne.) ja lihaksikkuus tai isokokoisuus ei todellakaan kuulu niihin.

Mustattu kohta pitää varmasti paikkaansa! Mutta voihan nuo naiselliset ominaisuudet toteutua myös treenaavalla, enemmän lihaksia omaavalla naisella :) Mun mielestä treenaava, off kuntoinen nainen on paljon muodokkaampi ja naisellisempi näky kuin esim. liikuntaa harrastamaton laihaläski. Mutta tää on vaan mun näkemys, enkä tietenkään voi puhua miesten puolesta :)

Itse olenkin monesti miettinyt mikä on naisten motiivi käydä salilla. Ymmärrän toki kilpailijat, mikä tuo itsessään motiivin, mutta entä normaali nainen, joka käy salilla ilman kilpailutavoitteita.

Onko kilpailu tosiaan ainoa järkevä motiivi treenaamiselle :eek:

Syy ei voi olla voima, koska salilta saatavasta voimasta on vain haittaa normaalielämässä. Hyvä olo se ei voi olla, koska aerobisesta liikunnasta tulee paljon parempi olo kuin anaerobisesta. Ulkonäkökään se ei voi olla, koska suurin osa miehistä ei tykkää lihaksikkaista naisista (ja turha jauhaa paskaa mistään "teen sen vain itseni takia". Yksikään nainen ei nostelisi puntteja tai ottaisi silikoneja autiolla saarella).

Salilta saatavasta voimasta haittaa normaalielämässä? En oo vielä törmännyt tällaiseen ilmiöön. Mä yhdyn muutamiin edellisiin kokemuksiin siitä, että mulle saliharjoittelusta tulee ainakin parempi olo kuin kovasta aerobisesta harjoituksesta! Nää on ihan yksilöllisiä asioita. Ja usko pois, ulkonäkö todellakin voi olla aika painava syy naisen treenaamiselle - tykkää siitä kaikki miehet tai ei.

Niin, ja mä ainakin nostelisin kookospähkinöitä autiolla saarella vaikka siellä yksin olisinkin :)

täyttä asiaa angelo! naurettavaa lässytystä toi "en ymmärrä miks NAINEN reenaa jos ei kilpaile"!!! miks mies reenaa jos ei kilpaile. täs maas ois saleilla aika hiljasta jos vaan kilpailijat reenais.ja seulkonäkö vaikuttaa vähä muuhunki ku siihen miltä nainen näyttää miesten mielestä, esim itsetunto! kukaan ei jaksa renata tosissaan jos ainut motiivi on miltä näyttää muiden silmissä. niin ja kyl lihaksikkuus ja reenattu vartalo ainakin mielyttää mun silmää paljon enemmän ku just joku laihaläski tekoblondi jolla on 50kilon painosta huolimatta kauheet jenkkakahvat. ja ei sitä voimaa nyt herranjumala niinpaljon voi kertyä et siitä ois haittaa normaali elämässä, en edes keksi miten siitä vois olla haittaa???:piis:

ja viä se et harvinaise huono vertaus tua autio saari. kuka siä tekis yhtää mitää.. paitsi tietenki paviaani joka olis jollain oksalla vetämäs banaania.:dance2:

Lihaksikas nainen, kamala?

Itse olenkin monesti miettinyt mikä on naisten motiivi käydä salilla. Ymmärrän toki kilpailijat, mikä tuo itsessään motiivin, mutta entä normaali nainen, joka käy salilla ilman kilpailutavoitteita. Syy ei voi olla voima, koska salilta saatavasta voimasta on vain haittaa normaalielämässä. Hyvä olo se ei voi olla, koska aerobisesta liikunnasta tulee paljon parempi olo kuin anaerobisesta. Ulkonäkökään se ei voi olla, koska suurin osa miehistä ei tykkää lihaksikkaista naisista (ja turha jauhaa paskaa mistään "teen sen vain itseni takia". Yksikään nainen ei nostelisi puntteja tai ottaisi silikoneja autiolla saarella). Vielä tyhmempää on se, että käydään salilla, mutta ei haluta "isoja lihaksia". Salilla on tarkoitus kehittyä. Kuka on niin tyhmä, että maksaa kalliita kuntosalimaksuja ja kuluttaa aikaansa niin turhaan toimintaan kuin punttien nostoon, jos mitään tuloksia ei tule eikä niitä edes haluta.

Aikamoista tekstiä paviaanilta :)

Hmm....kyllä mun motivaatio käydä salilla on ensisijaisesti se hyvä olo. Välillisesti kyllä ehdottomasti myös se ulkonäkö, että olis itse tyytyväinen. En nyt sentään jaksaisi jonkun toisen mielipiteiden takia sinne kovin monta kertaa vääntäytyä? Eli sitä tietty tehdään, mikä itseä miellyttää, eikö? Sehän on sitten vaan plussaa jos joku muukin siitä tykkää, mutta ei se (miesten) mielipide todellakaan sitä salilla käyntiä ratkaise.

Se että harrastaako aerobista vai punttia, eiköhän se ole yksilöllistä mikä sen hyvän olon tekee?? Itse olen välillä harrastanut hullun lailla esim. spinningiä, ja silloin siitä tuli ihan mahtava olo. Nyt taas tällä hetkellä ehdottomasti parhaimmat fiilikset tulee siitä salitreenistä. Että eihän sitä voi yleistää että aerobisesta tulee parempi olo.

Sitten on myös näitä 'tylsiä' syitä miksi olen alkanut käymään salilla: ikää tulee väistämättä lisää, en halua olla vanhana huonokuntoinen ja katkoa luita kun liukastun tms....vaan että pysyisi hyvässä fyysisessä kunnossa myös vanhuksena. Ja pysyä muutenkin terveempänä kun että jos vaan makoilisin sohvaperunana. Tällainenkin 'tylsä' syy voi olla lihasten hankkimiseen :)

Sorry vaan että tuli nyt tätä "teen sen vain itseni takia" -paskaa :rolleyes:

Mielummin body muija kun perus suomalainen sohvaperuna nainen :D
Mieluiten kumminkin ihan normaali.

Huh. Luin ~5 viestiä ja olin jo lukenut koko ketjun. Jutellaanko seuraavaksi vaikka siitä, että onko pitkät hiukset ok? Ainiin, siitä on jo juteltu.

Sä et nyt selvästikään ymmärrä koko pointtia. Tässä lie naisen ja miehen ero nääs. Kysymys kuului että ovatko lihaksikkaat naiset kamalia. Mutta todellisuudessa uskoisin perimmäisen halun olevan vain kuulla, että kysyjä on lihaksikas. Oikeastaan voisi olla sama jos joku mies posettaisi salilla peilin edessä ja kysyisi että onko bodarit hyvän näköisiä. Siihen kun vastaa, että joo on ne mutta oot säkin ihan ok, niin keskustelu päättyy siihen :D

Kuvat puuttuu edelleen. 2kk treenillä hirveet habat -> :rolleyes:

siis onhan oikeasti lihaksikas nainen ruma, siis sellanen jolla on oikeasti paljon lihasta. suomesta ei tuu äkikseltään ku yks sellainen mieleen . normi ihmiset taas monesti sanovat esim naiselle että älä reenaa liikaa ettei sinusta tule liian iso, myös jotkut miehet saa tällaista kommenttia varmasti kuulla. olkaa huoltei, naturaalina nainen ei KOSKAAN edes pääse oikeasti isoksi. sama koskee miehiä. ylivoimaisesti suurinosa natu naisista pysyy tuiki tavallisen näköisinä reenaamisesta huolimatta.

Juurikin näin.

Kisakuntoisen naisen kireydestä en pidä, mutta sehän on vain hetkellinen olotila.

Sä et nyt selvästikään ymmärrä koko pointtia. Tässä lie naisen ja miehen ero nääs. Kysymys kuului että ovatko lihaksikkaat naiset kamalia. Mutta todellisuudessa uskoisin perimmäisen halun olevan vain kuulla, että kysyjä on lihaksikas. Oikeastaan voisi olla sama jos joku mies posettaisi salilla peilin edessä ja kysyisi että onko bodarit hyvän näköisiä. Siihen kun vastaa, että joo on ne mutta oot säkin ihan ok, niin keskustelu päättyy siihen :D

Kuvat puuttuu edelleen. 2kk treenillä hirveet habat -> :rolleyes:

Nyt ollaan asian ytimessä. Olihan tässä hiljattain miehinen versio samasta threadista, jossa valiteltiin kuinka perseeseen on tullut ihan liikaa lihaa, kun ympärysmittakin on jo 95 cm. Eikös missien normilukemat oo 90-60-90...

Siis toi Anna Everihän on niin täydellinen mamma kun olla ja voi. No, vähän vanhempi sais olla ku itekki -87.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Pistetääs tähän nainen, joka on lähes täydellinen... ja kuvassa ollaan aika liki kisakuntoa:

attachment.php

Nyt sitten on porukan aika ihmetellä, että kuinka miesmäisistä naisista se tykkää... noh, avatkaas toi toinen thumbnail ja katsotte kuvaa, jossa ei olla 100% pumpissa.

--
-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
;)

Liitteet

• cicci_katalogi.webp
    cicci_katalogi.webp
    105,1 KB · Katsottu: 4 963
  • cicci_kalenteri.webp
    cicci_kalenteri.webp
    34,7 KB · Katsottu: 4 935
Lihaksikkaassa naisessa ei ole mitään pahaa ja salillakäynti tekee ulkonäölle pelkästään hyvää. Hyvät etureidet ja pakarat on kaunista katseltavaa. Maallikoiden pelko naisten salittamista kohtaanhan tulee siitä, että ne luulee naisesta tulevan Iris Kyle parin kuukauden treenillä.
IrisKyle1.JPG

Ja eihän lihakset itsessään naisesta rumaa tee vaan ne kaikki roheiinit ja muut asteroidit joita ne joutuu popsimaan päästäkseen sinne kisalavoille (kehonrakennuksessa siis).
Poikkeuksiakin tosin löytyy esim. Lenda Murray oli hurjasta lihasmassastaan huolimatta ihan nätin näköinen täti.
Lenda_Murray%20(14).jpg

Lenda_Murray%20(39).jpg

Sori mutta mulle on ainakin ihan sama mistä miehet pitää tai ei pidä. Pyrin kohti omaa naisen vartaloihannettani.

Toi Cicci on aivan upea samoin kuin Lenda jos ei niitä aivan lihaisimpia kuntoja oteta huomioon. Musta Lenda on niitä harvoja kehonaisia jotka noilla massoilla pystyy näyttämään myös naisellisilta, varsinkin tuossa ylemmässä kuvassa.

Sori mutta mulle on ainakin ihan sama mistä miehet pitää tai ei pidä. Pyrin kohti omaa naisen vartaloihannettani.

Tosiaankin oikee asenne. :thumbs:

Mutta jos sanon oman mielipiteen, nii omasta mielestä lihaksikas nainen ei oo kamala, päinvastoin. Tietenkin rajansa kaikella(vrt. Iris Kyle), mutta on hyvä että jotkut jaksaa nähä kovaa vaivaa lihasmassan saamiseen, joka ei ole varsinkaa naisella helppoa oo...

Nuori Lenda Murray oli tosi kaunis vaikka omasikin paljon lihaksia naiseksi. Hyvä symmetria, geenit ja todella hyvä iho, varustettuna kauniilla kasvoilla ja naisellisella liikkumisella. Valitettavasti kaikista naisista ei tule tuolla määrällä lihaksia Lenda Murrayta, vaan monesti vähemmän miehiä kiinnostavia tapauksia. Se on tosi asia että kaikille naisille ei sovi kehonrakentajan lihakset, todella lihaksikkaita naisia ei ole maailmassa paljon nähty kuin parin vuosikymmenen ja suhtautuminen sen mukaista vielä, saa nähdä miten muutaman kymmenen vuoden päästä..
Suomessakin lihaksikkaita vartaloita päällänsä kauniisti kantavia naisia löytyy ja taas niitä joille suuret lihakset (naismittakaavassa) eivät sovi löytyy kanssa.
Itse pidän naisista joilla sopivasti treenattu vartalo(monet urheilulajit, fitness,figure jne..) en näe kyllä esteenä että rakastuisin lihaksikkaampaankin naiseen, jos hän vaan osoittatuu kauniiksi sisäisesti ja ulkoisesti, sekä on henkisesti sinut itsensä kanssa ja muutenkin mahtava tapaus.
Itse kyllä ennemmin "ulvon" perään jos nään treenatun kauniin naisen , kuin treenaamattoman sohvaperunan:jahas:

Pistetääs tähän nainen, joka on lähes täydellinen... ja kuvassa ollaan aika liki kisakuntoa:

attachment.php

Nyt sitten on porukan aika ihmetellä, että kuinka miesmäisistä naisista se tykkää... noh, avatkaas toi toinen thumbnail ja katsotte kuvaa, jossa ei olla 100% pumpissa.

;)

tuo nainen on siinä esitteessä...
pisti silloin jo tosi positiivisesti silmään..

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom