Lihaksikas nainen, kamala?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Basin
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
mitä vikaa tossa selässä on? sehän on täydellinen!!!!!!!!

No en minä sanonutkaan että tuossa vikaa olisi, mutta tuommoisen selän omaavaa naista voi ihan hyvällä syyllä sanoa lihaskimpuksi.:jahas:

No pakko se on myöntää et jos nainen olisi vahvempi kuin minä niin se ois kyl sit siinä. Oli miten mukava ja kaunis hyvänsä nii ei pysty,ei kertakaikkiaan.

Töissä tänään eräs vanhempi mies (hintelänoloinen mutta entinen painonnostaja) sanoi ettei mikään ole hienomman näköistä kuin se kun nainen tempaisee. Kun niillä naispainonnostajilla on kuulema niin kaunis vartalokin.. Jotenkin en vaan sen miehen suusta olisi kuvitellut kuulevani, mutta enpä häntä ennestään tuntenutkaan.:rolleyes:

Tottahan se.

Anna.jpg

:*

Kyllä. Aivan hirveä. :urjo:

Rintavat, reitevät ja persekkäät naiset on :kuola: .

Turha puhua mistään miesten huonosta itsetunnosta tai kateellisuudesta. Se on se pieni vähemmistö, joka tykkää lihaksikkaista naisista. Yleensä lihaksikkaista naisista pitävät miehet ovat nimenomaan niitä luikkuja ja huonokuntoisia miehiä, jotka haluavat vain tulla alistetuksi tms. Kaikkien tutkimusten mukaan suurin osa miehistä viehättyy visuaalisesti eniten tietyistä naisellisista ominaisuuksista (lantion kaari, rinnat jne.) ja lihaksikkuus tai isokokoisuus ei todellakaan kuulu niihin. Aivan samoin kuin useimmat naiset pitävät tietynlaisesta ulkonäöstä miehellä. Ero on ainoastaan siinä, että naisilla se saattaa vaihdella kuukautiskierron mukaan. Naiset kokevat esim. ovuloidessa maskuliiniset miehet viehättävimmiksi jne.

Itse olenkin monesti miettinyt mikä on naisten motiivi käydä salilla. Ymmärrän toki kilpailijat, mikä tuo itsessään motiivin, mutta entä normaali nainen, joka käy salilla ilman kilpailutavoitteita. Syy ei voi olla voima, koska salilta saatavasta voimasta on vain haittaa normaalielämässä. Hyvä olo se ei voi olla, koska aerobisesta liikunnasta tulee paljon parempi olo kuin anaerobisesta. Ulkonäkökään se ei voi olla, koska suurin osa miehistä ei tykkää lihaksikkaista naisista (ja turha jauhaa paskaa mistään "teen sen vain itseni takia". Yksikään nainen ei nostelisi puntteja tai ottaisi silikoneja autiolla saarella). Vielä tyhmempää on se, että käydään salilla, mutta ei haluta "isoja lihaksia". Salilla on tarkoitus kehittyä. Kuka on niin tyhmä, että maksaa kalliita kuntosalimaksuja ja kuluttaa aikaansa niin turhaan toimintaan kuin punttien nostoon, jos mitään tuloksia ei tule eikä niitä edes haluta.

Melkoisia aforismeja kirjoittelee paviaani... :rolleyes: Minkäs takia me miehet sitten käydään salilla, kun "salivoimasta" on normaalielämässä vain haittaa, aerobisesta tulee parempi fiilis ja tytötkin tykkää vain hoikista säbäpojista?

En löytänyt järjen hiventäkään koko postauksessasi. Tiesitkö muuten, että lihakset korostavat monia naisellisiksi mainitsemiasi ominaisuuksia?

Muuten minä varmaan olen sitten luikku, huonokuntoinen ja alistuva mies, kun pidän naisten lihaksikkuutta (naturaali) esteettisesti miellyttävänä?

terveisin 184/111

Vapailla painoilla kyykkäävä nainen on niin :kuola:. Totakin yllättävän harvoin näkee, paitsi jossain pumpissa kymmenellä kilolla :rolleyes:.

Itseasiassa just tänään samalla salilla todella sporttisen kaunis nainen (ei tosiaan mikään transun näköinen amatsooni) kyykkäs vapailla painoilla!, kilomääriä en tarkistanu mut ihan oli kohtuukokoset limput tangon päissä :)

Omaa silmää ei kyllä hivele tommoset Sarah Jessica Parkerin (jonka kuva tossa muutama postaus sit oli) tyyppiset naiskropat - mut makuja on monia.

Anna Everi.

Itse olenkin monesti miettinyt mikä on naisten motiivi käydä salilla. Ymmärrän toki kilpailijat, mikä tuo itsessään motiivin, mutta entä normaali nainen, joka käy salilla ilman kilpailutavoitteita. Syy ei voi olla voima, koska salilta saatavasta voimasta on vain haittaa normaalielämässä. Hyvä olo se ei voi olla, koska aerobisesta liikunnasta tulee paljon parempi olo kuin anaerobisesta. Ulkonäkökään se ei voi olla, koska suurin osa miehistä ei tykkää lihaksikkaista naisista (ja turha jauhaa paskaa mistään "teen sen vain itseni takia". Yksikään nainen ei nostelisi puntteja tai ottaisi silikoneja autiolla saarella). Vielä tyhmempää on se, että käydään salilla, mutta ei haluta "isoja lihaksia". Salilla on tarkoitus kehittyä. Kuka on niin tyhmä, että maksaa kalliita kuntosalimaksuja ja kuluttaa aikaansa niin turhaan toimintaan kuin punttien nostoon, jos mitään tuloksia ei tule eikä niitä edes haluta.

Mulla on voima motiivina käydä salilla, ja kyllä siitä on hyötyä ihan arkielämässäkin (enkä ymmärrä miten siitä voisi haittaa olla: karkoittaa miehet joitten mielestä naisen pitää olla heikko?? Liekkö tuokaan sitten haitta, en halua asennevammaista miestä)! Jaksaa kantaa esim. isommatkin kauppakassit, jaksaa yleensäkin tehdä mitä vaan paremmin, kun on jonkin verran sitä voimaa. Eikä edes hajoa paikat niin helposti jne. Se myös on ihan yksilöllistä, että mistä liikunnasta tulee hyvä olo. Itselle aerobinen on aina ollut yhtä tuskaa ja pakkopullaa, punttitreeni taas tuntuu oikein hyvältä. Tuo kans on ihan naurettavaa sanoa, että typerää käydä salilla jos ei halua isoja lihaksia --> kehittyä. Minä en mitään lihaksia halua, mutta voimaa haluan, se on tavoittelemaani kehitystä se.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Itse olenkin monesti miettinyt mikä on naisten motiivi käydä salilla. Ymmärrän toki kilpailijat, mikä tuo itsessään motiivin, mutta entä normaali nainen, joka käy salilla ilman kilpailutavoitteita. Syy ei voi olla voima, koska salilta saatavasta voimasta on vain haittaa normaalielämässä. Hyvä olo se ei voi olla, koska aerobisesta liikunnasta tulee paljon parempi olo kuin anaerobisesta. Ulkonäkökään se ei voi olla, koska suurin osa miehistä ei tykkää lihaksikkaista naisista (ja turha jauhaa paskaa mistään "teen sen vain itseni takia".

Harvinaisen urpo postaus. Miksi paviaani itse käy salilla?

Kuten tossa aiemmin jo sanottiinkin, niin hyväkuntoiset lihakset korostavat mainitsemiasi naisellisia ominaisuuksia, Paviaani.

Syy ei voi olla voima, koska salilta saatavasta voimasta on vain haittaa normaalielämässä.

Kyllä siitä on vaikka miten paljon hyötyä tavallisessa elämässä, että on riittävästi voimaa. Kauppakassien ja lasten kantaminen, isommat puutarhatyöt jne. Hyvin monet asiat on superpaljon helpompia, kun ei tarvitse joka välissä pyytää miestä apuun vaan pystyy tekemään asioita itsekin. Mm. raskaiden huonekalujen siirtämiset jne.

Hyvä olo se ei voi olla, koska aerobisesta liikunnasta tulee paljon parempi olo kuin anaerobisesta.

En tiedä miltä planeetalta tulet, mutta se tuntuma lihaksessa, mikä tulee lihaskuntoharjoittelussa lihaksen väsymisestä, on kyllä hieno tunne. Ja myös kuntosaliharjoituksella voi olla aerobinen vaikutus, kun tekee ripeäasti ja pitää sykkeen koholla. Huippufiilis siis!

Ulkonäkökään se ei voi olla, koska suurin osa miehistä ei tykkää lihaksikkaista naisista (ja turha jauhaa paskaa mistään "teen sen vain itseni takia". Yksikään nainen ei nostelisi puntteja tai ottaisi silikoneja autiolla saarella).

Autiosaari-vertaus on mielestäni tyhmä, koska kukaan meistä ei oo missään autiolla saarella tässä, vaan eletään yhteiskunnassa, jossa populaa riittää. Hyvin suuri osa ihmisen itsetunnosta tulee oman ulkonäkönsä hyväksymisestä, oli sitten autiolla saarella tai ei. Autiolla saarella ollessa ongelma olisi todennäköisesti ihan muu kuin ulkonäkö, esim ruoan hankkiminen tai majan rakentaminen kivikautisilla työkaluilla. Ulkonäkönsä puolesta salitreeniä tekevät tekevät mielestäni järkevämmin kuin pelkän aeroisen tahkoajat, ainakin laihduttamisen näkökulmasta.

Terveysseikat ovat vielä tärkeämmät. Kuntosaliharjoittelu ehkäisee myös osteoporoosia, joka nykyajan naisille on todellinen terveysuhka. Kuntosaliharjoittelu myös ehkäisee lihaskatoa vanhetessa, mistä syystä painonnousun mahdollisuuskin hieman pienenee. Ja onhan näitä syitä enempiki mut pitäs mennä treenailee tästä nii ei kerkee kirjottaa.

Vielä tyhmempää on se, että käydään salilla, mutta ei haluta "isoja lihaksia". Salilla on tarkoitus kehittyä. Kuka on niin tyhmä, että maksaa kalliita kuntosalimaksuja ja kuluttaa aikaansa niin turhaan toimintaan kuin punttien nostoon, jos mitään tuloksia ei tule eikä niitä edes haluta.

Kuinkahan paljon tälläkin foorumilla on parjattu, ettei naisilla ne lihat kasva ihan vahingossa vaikka tekis mitä. Ja sit kehittyä voi myös ilman massan lisäystä. Lukisit vaikka tän foorumin jutut läpi ennen ennenku alat laukoo tommosia paskajuttuja. Ja jos et usko nii osta vaikka pari hyvää asiasta kertovaa kirjaa vielä päälle. Niitä muuten saa kirjastostakin, ei tartte rahaakaan tuhlata.

Huh. Luin ~5 viestiä ja olin jo lukenut koko ketjun. Jutellaanko seuraavaksi vaikka siitä, että onko pitkät hiukset ok? Ainiin, siitä on jo juteltu.

Jutellaan vaikka siitä, minkänäköinen on kaikille hyvä. Kaikki voi huudella sitten sikinsokin paskaa siihen ketjuun ja riidellä ulkonäöstä. Eikun hei jutellaan siitä mikä ylipäätään on "hyvä". Keksitään sellanen vakio "hyvä" ihminen. Se ihminen on hyvännäköinen, hyvänkokokoinen, hyväsitä ja tätä!!11

Annan :david::david::david::david::david:

Nyt kun olen parisen kuukautta salilla kovempaa tehnyt voimaharjoitusta ja tuloksetkin ovat pikkuhiljaa nähtävissä :D, monet tutut miespuoleiset kaverini ovat sanoneet että lopeta! Mikä on salilla käyvässä naisessa niin vastenmielistä, muuta en ole kuullut kuin että nainen ei saa olla vahva.
Kokonsa puolesta erottuvat lihakset ovat miehinen piirre. Miehet haluavat naisen nimenomaan siksi, että nainen ei ole mies. Jos nainen työskentelee kroppansa miehisemmäksi, se viehättää harvempia miehiä yhtä paljon kuin aikaisemmin, ja voipa hyvinkin työntää luotaan sellaisia, jotka aikaisemmin olisivat diggailleet.

Eivät naisetkaan koe sellaisia miehiä, jotka tekevät kovasti töitä näyttääkseen naisellisilta, erityisen viehättävinä.

Ihmisiä on niin pirusti, että joka sortin friikistä varmasti tykkää joku, mutta jos sopivia tarjokkaita ei ole liiaksi ja sellaiselle olisi kysyntää, ei välttämättä ole erityisen fiksua pienentää sitä tarjontaa aktiivisesti.

Lihavoin yleistyksestäni olennaisimman asian, toivottavasti menee perille.

Huh. Luin ~5 viestiä ja olin jo lukenut koko ketjun. Jutellaanko seuraavaksi vaikka siitä, että onko pitkät hiukset ok? Ainiin, siitä on jo juteltu.

Jutellaan vaikka siitä, minkänäköinen on kaikille hyvä. Kaikki voi huudella sitten sikinsokin paskaa siihen ketjuun ja riidellä ulkonäöstä. Eikun hei jutellaan siitä mikä ylipäätään on "hyvä". Keksitään sellanen vakio "hyvä" ihminen. Se ihminen on hyvännäköinen, hyvänkokokoinen, hyväsitä ja tätä!!11

Annan :david::david::david::david::david:
WTF?
Eikös nää foorumit ole yleensä keskustelua varten? Jos kyseinen keskustelu ei kiinnosta niin tarviiko tommosia viisauksia siihen postata? Aika hyvin tämäaihe on ainakin saanut vastauksia/mielipiteitä niin tuski ihan turha on.

Kyllä ne lihakset(sopivassa määrin) naiselle sopii siinä missä miehelle. Se että minkä takia isot + lihaksikkaat naiset ei niin sytytä, johtuu varmaankin siitä että miehet mielletään yleensä isompikokoisiksi kuin naiset. IMO Miehille vaan sopii isommat lihakset paremmin kuin naisille.

Nuo IMO mielipiteet nyt on aina ookoo, mutta sitten alkaa tulla näin KAIKKI MIEHET HALUAA JUURI TÄLLAISEN NAISEN JA PISTE. Muita naisia ei kukaan halua, paitsi jotkut joutuu sellaisiin tyytymään.

Hyvä olo se ei voi olla, koska aerobisesta liikunnasta tulee paljon parempi olo kuin anaerobisesta

Mihinkä tämä muka perustuu.

Itselläni asia on nimenomaan toisinpäin. Kestävyysurheilusta tulee vetelä ja kulunut olo, anaerobisesta särmä ja energinen. Pitemmällä aikavälillä siis.

Yleensä lihaksikkaista naisista pitävät miehet ovat nimenomaan niitä luikkuja ja huonokuntoisia miehiä, jotka haluavat vain tulla alistetuksi tms. Kaikkien tutkimusten mukaan suurin osa miehistä viehättyy visuaalisesti eniten tietyistä naisellisista ominaisuuksista (lantion kaari, rinnat jne.) ja lihaksikkuus tai isokokoisuus ei todellakaan kuulu niihin.

IMO ne miehet, jotka pitää lihaksikkaista naisista on nimenomaan itse hyvissä kunnossa ja ne jotka pitää näistä perusläskeistä on huonossa kunnossa. Suurin osa miehistä pitää treenaamattomista, mutta suurin osa miehistä on itse huonossa kunnossa. Tietysti johonkin se lihaksikkuuden raja menee. Esim. aika harva pitää mistään ammattibodarilookista, mutta silloin jo kasvot on menny todella maskuliiniseksi (yllätys). Yleisurheilu ja fitnesstytöt on vaan hotteja :kuola:(jos on tiukssa kunnossa ja salilla käyty). IMO kyllä naisellakin pitää näkyy sixpäkki. 10x:kuola:

Mitä merkitystä sillä on mitä miehet sanovat saliharrastuksestasi? Toiset tykkäävät luikusta naisista, yksi tukevasta ja kolmas lihaksikkaasta jne. Ihan jokaista ei voi miellyttää. Aika kiva olisi jos pystyisi miellyttämään itseään sen oman harrastuksensa kautta. Minulle on ainakin aivan yhdentekevää pitääkö kaikki miehet minun noh ei niin lihaksikkaasta ulkomuodosta (vaikka olen ihan urpona sitä rautaa veivannutkin :rolleyes:). Jotkut kuitenkin tykkäävät ja kivaltahan ne kehut tuntuvat. En minä sinne salille kuitenkaan mene rääkkäämään itseäni joidenkin kollien mielipiteiden vuoksi :). Hyvä olohan siitä rääkistä tulee ja minun silmää miellyttää kovastikin naisen ja (miehen) lihaksikas vartalo. Ei kaikkien tarvitse tykätä. Kuntosaliharjoittelun terveysvaikutuksista on aivan turha lähteä kiistelemään. Se on hyväksi kaikille, naisille, miehille, mummoille ja papoille.

Paviaani, osuva nikki muuten ;), sinä olet kummallinen höpöttäjä.

mutta sitten alkaa tulla näin KAIKKI MIEHET HALUAA JUURI TÄLLAISEN NAISEN JA PISTE. Muita naisia ei kukaan halua, paitsi jotkut joutuu sellaisiin tyytymään.
Onko näitä mielipiteitä tullut kovinkin paljon? Paviaanikin tuossa totesi, että "suurin osa", mikä on melko lailla eri asia kuin "KAIKKI".

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom