Lihaksikas nainen, kamala?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Basin
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Onko tuo suhteellisesti vai absoluuttisesti? Jos esim. 50kg nainen saa +5kg ja 80 kg mies ja +8kg 3 vuodessa, niin silloinhan kehitys on sama.

No jos otetaan 70 kg mies ja 70 kg nainen. Samanlaista kovaa treeniä kolme vuotta, mies on taatusti saanut sinä aikana enemmän lihasta kuin nainen.

Pistetääs tähän nainen, joka on lähes täydellinen... ja kuvassa ollaan aika liki kisakuntoa:

attachment.php

Nyt sitten on porukan aika ihmetellä, että kuinka miesmäisistä naisista se tykkää... noh, avatkaas toi toinen thumbnail ja katsotte kuvaa, jossa ei olla 100% pumpissa.

;)

Ei se kroppa teekään miesmäistä, vaan ne kasvot. Kyllä mää sata kertaa mieluummin näyttäsin tältä mun liitteessä, joka ois normikroppanen hoikka, kun todella treenattu kisakuntoinen ja naamakin ois sen jälkeen reenattu. Vaikka olenkin nainen, niin mun mielestä urheilullisen näköset vartalot ovat hot, mut monesti kun on lihasta enemmän, ikävä kyllä alkaa kärsimään myös naama.

e: eli eihän siin mitään jos ois tollanen kroppa ja enkelin kasvot, ei se miesmäiseltä näyttäskään. Monet just jenkkimimmit alkavat näyttää suoraan sanoen siltä naamasta, että ois tehneet sukupuolenvaihdosleikkauksen:D

Ja mitä tohon sun toiseen thumbmailiin tulee ni se ei oo seksikkyyttä nähnytkään:rolleyes:

Liitteet

• LaetitiaCasta_2.webp
    LaetitiaCasta_2.webp
    19,3 KB · Katsottu: 1 538
enemmän se naama kärsii rasvaprosentin alhaisuudesta, kuin liiasta lihaksesta. Natureenillä ainakaan ei naamaan saa mitään epämääräisiä muutoksia aikaiseksi. Kisakunnossa sitten näyttää mattieskohytöseltä, kun rasvat alhaalla, mutta rasvaisemmassa kunnossa sitten sievältä.

enemmän se naama kärsii rasvaprosentin alhaisuudesta, kuin liiasta lihaksesta.
Paskapuhetta, jos naisella on joku 19% niin se ei kärsi mihinkään, kasvot vaan näyttää kauniimmilta kun on hoikassa kunnossa. Nyt ei olekaan kyse, että äärimmäinen treenaamattomuus ja laihuus ois kaunista, ei tietenkään. Se on taas tällänen toinen ääripää. Hoikka, nätti treenattu vartalo ei varmasti pilaa kasvoja mihinkään.

Kun on sitä sun mainitsemaa "liikaa lihasta" niin sitä on monesti sitten jo sielä leukaperissäkin;)

Sellaisia lähestulkoon kisarasvoja tarkoitin. 19 % nyt on normaalirasvaprosentti, ja siitäkin voi vielä alas mennä tapauksesta riippuen jopa 15 % että naama ei näytä kamalalta.

edit: Jos kerran mielestäsi tuo 19 % ei ole alhainen r%, niin miksi sitten vetäisit sen jostain tuohon mun kommenttiin?

19% ei ole alhainen rasvaprosentti.
Nimenomaan, miks se edes tarvis olla alempi? Ja kyllä on jo ihan hoikka jos 19% rasvaprosentti on. Ei mitenkään voi olla lihava.

Sellaisia lähestulkoon kisarasvoja tarkoitin. 19 % nyt on normaalirasvaprosentti, ja siitäkin voi vielä alas mennä tapauksesta riippuen jopa 15 % että naama ei näytä kamalalta.

edit: Jos kerran mielestäsi tuo 19 % ei ole alhainen r%, niin miksi sitten vetäisit sen jostain tuohon mun kommenttiin?

Koska ns. ne erittäin treenatut naiset jotka ovat isossa kunnossa(siis ei natutreenaajat) ja alhaiset rasvat ovatkin ääripäitä. Mä tarkoitin, että jos on normaalissa hoikassa kunnossa niin naama ei kärsi mihinkään. 19% ei ole alhainen(lue:laiha) mutta kyllä se on jo hoikka.

Eli siis kun puhuin liiasta lihaksesta, en puhunut natutreenistä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Monissa kilpailuissa saattaa olla menestyksen kannalta hyötyä alemmasta rasvaprosentista. Kuten esimerkiksi nämä keholajit.
Siinäpä se, toihan se pointti olikin.

Argh. Meinasinkin, että minun mielestäni keveästi treenattu, hoikka vartalo normaaleina säilyvillä kasvoilla on enempi hot, kun yber iso ja treenattu, kireä vartalo lihaksikkaammilla kasvoilla.

Siinä onkin sit punnittavaa, menestys "nais"möykkynä vai kasvot. Mä ottaisin kasvot.:piis:

Argh. Meinasinkin, että minun mielestäni keveästi treenattu, hoikka vartalo normaaleina säilyvillä kasvoilla on enempi hot, kun yber iso ja treenattu, kireä vartalo lihaksikkaammilla kasvoilla.

Yber iso, treenattu ja kireä vartalo on suhteellinen käsite.

Mitä on lihaksikkaammat kasvot? Onko tuolla aikaisemmin olleella better bodiesin mallilla lihaksikkaat kasvot?

Tossa on aika hyvä vertailukuva kyl. Luulenpa, että valtaosa miehistä pitää vasemmanpuoleisen kuvan eukkojen vartaloita seksikkäämpinä. Pakkiksella varmaankin vallitsee erilainen mielipide. Mun mielestä tossa on kolme hottista ja yks ällötys. Ei oikein ole naisellista, että lihakset erottuu liian selvästi.

Siinäpä se, toihan se pointti olikin.

Siinä onkin sit punnittavaa, menestys "nais"möykkynä vai kasvot. Mä ottaisin kasvot.:piis:

välimuotojakin toki on. Kovaa voi treenata ja lihaksia olla rankemminkin, ilman että näyttää möykyltä. Siinä vaan on se riskinä, että jos vetää rasvat alas, ei näytäkään enää "hyvältä". Mielestäni myös enemmänkin lihaksia, normaaleilla rasvoilla näyttää paremmalta kuin "kevyesti treenattu".

Ja tämä taas minun mielipide, joka en halua että mussa näkyy luuta, rasvaa tai lihaksia.

Ylläolevassa kuvassa vasemmalla puolella parempi omien tavoitteiden kannalta, tosin vähän turhan tuunattua niin meikillisesti kuin photoshopillakin :D Tiiä sitten miten hyvältä oikeenpuoleinen näyttäs mielestäni, jos ois normaalit rasvat. Varmaan vähän liian skrodelta.

Yber iso, treenattu ja kireä vartalo on suhteellinen käsite.

Mitä on lihaksikkaammat kasvot? Onko tuolla aikaisemmin olleella better bodiesin mallilla lihaksikkaat kasvot?
Mä nyt lähinnä tarkoitinkin näitä tälläisiä kehonaisia joita monet täälläkin ihailevat. Ei vain tajua. Ja mitä tohon Better bodiesin malliin tulee, ei sillä nyt niin lihasikkaat kasvot ole. En vain tajua sen hehkutusta, koska aika kovannäköinen se on. Ei siis mikään kaunotar.

Mutta näiden tytsyjen kohdalla tekis mieli sanoa niinkuin pappani aina kun järkyttyy, "voi pyhä sylvi" :D

Noista ei enään oikeasti vois olla 100% varma kumpaa sukupuolta edustavat.

Liitteet

• DSC_4102.webp
    DSC_4102.webp
    46,7 KB · Katsottu: 303
  • IMG_0036.webp
    IMG_0036.webp
    54,5 KB · Katsottu: 288
  • bg8.webp
    bg8.webp
    37,1 KB · Katsottu: 286
  • post-18-1161953639.webp
    post-18-1161953639.webp
    35,4 KB · Katsottu: 2 311
  • 1401.webp
    1401.webp
    90,2 KB · Katsottu: 255
Ylläolevassa kuvassa vasemmalla puolella parempi omien tavoitteiden kannalta, tosin vähän turhan tuunattua niin meikillisesti kuin photoshopillakin :D Tiiä sitten miten hyvältä oikeenpuoleinen näyttäs mielestäni, jos ois normaalit rasvat. Varmaan vähän liian skrodelta.

Samaa mieltä. Mä siis tarkoitin lähinnä noita kehonaisia että overiks menee, turha sanoa ettei näytä maskuliiniselta.:)

e: musta tälläinen kroppa on vielä kaunis, mä oon täällä varmaan ainut outo, joka ei tykkää isoista lihaksikkaista naisista. Samahan se on onko läskiä vai lihasta, tosi iso nainen ei musta oo anyway seksikäs. Mutta makujahan löytyy aina erilaisia. Väittäisin vaan että suurin osa kuitenkin miehistä, mukaan laskien treenaamattomat ja eri lajeja treenaavat tykkäisivät eniten siitä keveästi reenatusta hoikasta vartalosta kun bodatusta. :)

Liitteet

• 007_7.webp
    007_7.webp
    15,9 KB · Katsottu: 263
  • 008_8.webp
    008_8.webp
    16,7 KB · Katsottu: 304
Vaikka olenkin nainen, niin mun mielestä urheilullisen näköset vartalot ovat hot, mut monesti kun on lihasta enemmän, ikävä kyllä alkaa kärsimään myös naama.

Mä oon samaa mieltä siinä, että monella lihaksikkaalla naisella on jotenkin "kovan" ja "karskin" näköiset kasvot ja jopa maskuliiniset. Ja kyllä itsekin pidän mieluummin naiselliset kasvoni, kuin treenaisin (ja roinaisin) itsestäni sellaisen "yber ison lihamöykyn", jolla kasvotkin olis "yber isot ja miehekkäät" - tosin en haluais muutenkaan olla mikään älytön lihaskimppu. Mutta tossa mentiinkin ihan ääripäähän! Kyllä mun mielestä esim. figurea edustava naisvartalo kantaa vielä ihan täysin kauniita ja naisellisia kasvoja, tästä esimerkkinä Mari Tirroniemi, Katarina Tunturi, Linda Fodor ja sadat muut bf-kilpailijat. Eli ei voi sanoa, että yleisesti lihaksikkaalla ja kireällä naisella olisi rumat tai "lihaksikkaat" kasvot. Mielestäni tämä pätee vain joihinkin ääripään naiskehonrakentajiin. Tosin tiedän myös naiskehonrakentajia, jotka ovat säilyttäneet naiselliset kasvonsa :)

Esim. tämä

BrittMiller3.jpg

Toisin kuin tämä :D

user756_1153371840.jpg

Samaa mieltä. Mä siis tarkoitin lähinnä noita kehonaisia että overiks menee, turha sanoa ettei näytä maskuliiniselta.:)
attachment.php

e: musta tälläinen kroppa on vielä kaunis, mä oon täällä varmaan ainut outo, joka ei tykkää isoista lihaksikkaista naisista. Samahan se on onko läskiä vai lihasta, tosi iso nainen ei musta oo anyway seksikäs. Mutta makujahan löytyy aina erilaisia. Väittäisin vaan että suurin osa kuitenkin miehistä, mukaan laskien treenaamattomat ja eri lajeja treenaavat tykkäisivät eniten siitä keveästi reenatusta hoikasta vartalosta kun bodatusta. :)

tuohon vähä fläsää päälle, niin ois just sellainen miltä mie haluisin näyttää. Sitten kun lisäksi olisin TOSI vahva, niin oisin tyytyväinen :) Paits vyötärö sais olla kapeempi.

Mut kyllä mää ihan kernaasti huolisin tälläsen "treenaamattoman" kropan!:kuola:

e: onkohan tol pakaraimplantit? *heti epäilee*

Liitteet

• 1200944546_ass_01.webp
    1200944546_ass_01.webp
    63,1 KB · Katsottu: 370
  • 1200944546_ass_02.webp
    1200944546_ass_02.webp
    63,6 KB · Katsottu: 463
Edelleenkään tässä inttämisessä ei ole hitustakaan järkeä. Ei eri ihmisten kauneusihanteista voi väitellä. Omia ajatuksiaan ja mieltymyksiäänhän voi tuoda ihan vapaasti esille, mutta turha sitä on kyseenalaistaa toisia.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom