Onko tuo suhteellisesti vai absoluuttisesti? Jos esim. 50kg nainen saa +5kg ja 80 kg mies ja +8kg 3 vuodessa, niin silloinhan kehitys on sama.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pistetääs tähän nainen, joka on lähes täydellinen... ja kuvassa ollaan aika liki kisakuntoa:
Nyt sitten on porukan aika ihmetellä, että kuinka miesmäisistä naisista se tykkää... noh, avatkaas toi toinen thumbnail ja katsotte kuvaa, jossa ei olla 100% pumpissa.
;)
Paskapuhetta, jos naisella on joku 19% niin se ei kärsi mihinkään, kasvot vaan näyttää kauniimmilta kun on hoikassa kunnossa. Nyt ei olekaan kyse, että äärimmäinen treenaamattomuus ja laihuus ois kaunista, ei tietenkään. Se on taas tällänen toinen ääripää. Hoikka, nätti treenattu vartalo ei varmasti pilaa kasvoja mihinkään.enemmän se naama kärsii rasvaprosentin alhaisuudesta, kuin liiasta lihaksesta.
Paskapuhetta, jos naisella on joku 19% niin se ei kärsi mihinkään, kasvot vaan näyttää kauniimmilta kun on hoikassa kunnossa.
Nimenomaan, miks se edes tarvis olla alempi? Ja kyllä on jo ihan hoikka jos 19% rasvaprosentti on. Ei mitenkään voi olla lihava.19% ei ole alhainen rasvaprosentti.
Sellaisia lähestulkoon kisarasvoja tarkoitin. 19 % nyt on normaalirasvaprosentti, ja siitäkin voi vielä alas mennä tapauksesta riippuen jopa 15 % että naama ei näytä kamalalta.
edit: Jos kerran mielestäsi tuo 19 % ei ole alhainen r%, niin miksi sitten vetäisit sen jostain tuohon mun kommenttiin?
Nimenomaan, miks se edes tarvis olla alempi?
Siinäpä se, toihan se pointti olikin.Monissa kilpailuissa saattaa olla menestyksen kannalta hyötyä alemmasta rasvaprosentista. Kuten esimerkiksi nämä keholajit.
Argh. Meinasinkin, että minun mielestäni keveästi treenattu, hoikka vartalo normaaleina säilyvillä kasvoilla on enempi hot, kun yber iso ja treenattu, kireä vartalo lihaksikkaammilla kasvoilla.
Siinäpä se, toihan se pointti olikin.
Argh. Meinasinkin, että minun mielestäni keveästi treenattu, hoikka vartalo normaaleina säilyvillä kasvoilla on enempi hot, kun yber iso ja treenattu, kireä vartalo lihaksikkaammilla kasvoilla.
Siinä onkin sit punnittavaa, menestys "nais"möykkynä vai kasvot. Mä ottaisin kasvot.:piis:
Mä nyt lähinnä tarkoitinkin näitä tälläisiä kehonaisia joita monet täälläkin ihailevat. Ei vain tajua. Ja mitä tohon Better bodiesin malliin tulee, ei sillä nyt niin lihasikkaat kasvot ole. En vain tajua sen hehkutusta, koska aika kovannäköinen se on. Ei siis mikään kaunotar.Yber iso, treenattu ja kireä vartalo on suhteellinen käsite.
Mitä on lihaksikkaammat kasvot? Onko tuolla aikaisemmin olleella better bodiesin mallilla lihaksikkaat kasvot?
Ylläolevassa kuvassa vasemmalla puolella parempi omien tavoitteiden kannalta, tosin vähän turhan tuunattua niin meikillisesti kuin photoshopillakin :D Tiiä sitten miten hyvältä oikeenpuoleinen näyttäs mielestäni, jos ois normaalit rasvat. Varmaan vähän liian skrodelta.
Vaikka olenkin nainen, niin mun mielestä urheilullisen näköset vartalot ovat hot, mut monesti kun on lihasta enemmän, ikävä kyllä alkaa kärsimään myös naama.
Samaa mieltä. Mä siis tarkoitin lähinnä noita kehonaisia että overiks menee, turha sanoa ettei näytä maskuliiniselta.
e: musta tälläinen kroppa on vielä kaunis, mä oon täällä varmaan ainut outo, joka ei tykkää isoista lihaksikkaista naisista. Samahan se on onko läskiä vai lihasta, tosi iso nainen ei musta oo anyway seksikäs. Mutta makujahan löytyy aina erilaisia. Väittäisin vaan että suurin osa kuitenkin miehistä, mukaan laskien treenaamattomat ja eri lajeja treenaavat tykkäisivät eniten siitä keveästi reenatusta hoikasta vartalosta kun bodatusta.