Lihaksikas nainen, kamala?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Basin
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Nyt kun olen parisen kuukautta salilla kovempaa tehnyt voimaharjoitusta ja tuloksetkin ovat pikkuhiljaa nähtävissä :D, monet tutut miespuoleiset kaverini ovat sanoneet että lopeta! Mikä on salilla käyvässä naisessa niin vastenmielistä, muuta en ole kuullut kuin että nainen ei saa olla vahva.

Ei ole vastenmielistä, jatka vain.

Lihaksikas nainen, ihana.

ne miehet jotka sanovat noin ovat yleensä lihavia sohvaperunoita... Saa nainen olla vahva ne pelkäävät että olet kohta voimakkaampi kuin he

ne miehet jotka sanovat noin ovat yleensä lihavia sohvaperunoita... Saa nainen olla vahva ne pelkäävät että olet kohta voimakkaampi kuin he

Varmasti useissa tapauksissa pitää paikkansa :D

Itsekin pidän lihaksikkaista ( = treenatuista) naisista. Naiset kovin harvoin könteiksi pääsevät ilman roinaa, jos silläkään. Ja kyllähän sen natu sentään pitää olla :D

Eli jatka vain treenaamista, ei kannata välittää joidenkin mielipiteistä. Et sä muodottomaksi köntiksi tosiaan kasva sillä treenillä. Kauniita muotoja ja aina tarpeellista voimaa vain saat :)

Tosiasia on kyllä se että useimmat miehet tahtoo hennon naisen

Mutta hentokin nainen on kauniimpi, kun se hentous on lihaksissa eikä ns. laihaläski.

Niin ja tästä päästään kysymykseen. Millainen on liian lihaksikas nainen? Normaali naistreenaaja tuskin kasvaa "liian" lihaksikkaaksi. Se, että on revityntiukassa kisakunnossa on hiukan eri asia, kuin normaali lihaksikas salitreenaaja.

edit : Itse tykkään lihaksikkaista naisista.

286543757pIDEEm_ph.jpg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Kiitos kannustuksista. :D Tosiaan, ihan treenaamalla lihaksia olen pikkusen saanut. Olen muutenkin ehkä isokokoisempi kun ns. normaali nainen, harteikkaampi. Suvussani varsinkaan ei ole yhtäkään ihmistä, miestä tai naista joka käy salilla niin minua ei ymmärretä missään tapauksessa vaan pidetään tyhmänä kun käyn sisällä rehkimässä ja muiden mielestä rääkkäämässä itseä. Sehän on kivaa!! :dance:

Yksi tykkää äidistä, toinen tyttärestä. Tee mitä huvittaa, kaikkia ei voi eikä tarttekaan miellyttää.

Yksi tykkää äidistä, toinen tyttärestä. Tee mitä huvittaa, kaikkia ei voi eikä tarttekaan miellyttää.
Totta. Pääasia että itse tykkäät itsestäsi ja peilikuvastas.

voisit yrittää vaikka koko elämäs miellyttää muita ja silti joku narisisi aina ihan jokaisesta päätöksestäs...

Mun mielestä nuo on yleensä juuri kateellisten panettelua. Sama ilmiö on havaittavissa, jos ihminen laihduttaa. Kommentit on tyyliin:" Älä nyt enää laihduta, näytät jo aivan nälkäkurjelta!" Todellisuudessa sanoja kadehtii sitä, että toinen pystyy, mihin ei itse pysty.

Eihän se nyt sitä tarkoita. Kauneus on katsojan silmässä. Toki aina on syytä kannustaa, mutta voi joku olla rehellisesti eri mieltä ilman mitään kateutta.

Nyt kun olen parisen kuukautta salilla kovempaa tehnyt voimaharjoitusta ja tuloksetkin ovat pikkuhiljaa nähtävissä :D, monet tutut miespuoleiset kaverini ovat sanoneet että lopeta! Mikä on salilla käyvässä naisessa niin vastenmielistä, muuta en ole kuullut kuin että nainen ei saa olla vahva.

Moni etenkin urheilua harrastamaton mies kokee atleettisen ja fyysisesti vahvan naisen jotenkin emaskuloivana. Heitä hirvittää ajatuskin siitä, että joku nainen saattaisi olla itseään vahvempi, nopeampi tai jossain urheilulajissa taitavampi (varsinkin, jos kyse on miehiseksi koetussa lajissa, kuten punttailu. Joku baletti-paremmuus tuskin herättää samoja tuntemuksia), mutta itse ei kyllä viitsittäisi tehdä mitään oman kunnon eteen.

Eli ei se niinkään ulkonäköön liity, jos joku perusurheilullista naista vierastaa, vaan sukupuolirooleihin.
Kyllä nekin äijät useimmiten ainakin salaa kuolaavat treenattuja mimmejä.

Treenattu, jäntevä, ja hyvä kroppainen nainen on aina tietysti in, mutta rajansa kaikella ;)

Mieluummin siro ja naisellinen laihaläski kuin äijämäinen skrodeläski. :dance2:

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom