Lidlin hyvät tuotteet

Inferno- pizza on mielestäni jotenkin happomaisen/hyökkäävän tulinen, ei sellainen mukava joka hiipii pikkuhiljaa esiin. Ties mitä tuohonkin on käytetty, että on saatu tuliseksi. Kerran ostin ja no thanks, pistän mieluummin itse chilipalkoja normipizzan päälle.

Hinnan vuoksi peukkua. Aamulla olisi kyllä joku lievennys peräreiässä ollut hieno kokemus, koska ulostulo oli ehkä vielä pahempi kokemus kuin itse pizzan syöminen. Chorizosalami on kelpotavaraa, MCennedy vai mikälie jäätelö räjäyttää kuitenkin koko potin. Copy by Ben&Jerrys, mutta puoleen hintaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
fi_65607_01_b.jpg

Lidlin versio Kinder Buenosta ja on yhtä hyvää jossei parempaa.

Käväsin tossa äsken lidlissä ja voi helvetti onks joulu tulossa vai miten siel oli sunnuntainaki parkkis aivan täynnä?Onneks ne kassat vetää hyvin koska ei siel juuri koskaan oo muutaman ihmisen pitempää jonoa

Kokeilin näitä eilen, sain allergisen reaktion. Kinder buenosta ei kuitenkaan tule, joten hieman yllätyin. Minulla ei siis ole diagnosoitu allergiaa, mutta näin aikuisiällä huomannut, että pähkinät ja omena saavat suun ja kurkun kutiamaan.

MCennedy vai mikälie jäätelö räjäyttää kuitenkin koko potin. Copy by Ben&Jerrys, mutta puoleen hintaan.

Mikä parasta, Mcennedyt maistuu paremmalta kuin BJ. Uusin suosikki se banaani-suklaa :kuola:

02616_4-576x1024.jpg

Mikä parasta, Mcennedyt maistuu paremmalta kuin BJ.
No ei helvetissä. Just olin tulossa kirjoittamaan, että puoleen hintaan ja puolet paskempaa. Joku voi sanoa näitä makuasioiksi, mutta tässä on jo sen luokan ero, että voidaan puhua kiistämättömästä totuudesta.
Mikähän vitun idea on heittää suklaa fudgeen pähkinöitä? Varma tapa pilata mikä tahansa ruoka.

No ei helvetissä. Just olin tulossa kirjoittamaan, että puoleen hintaan ja puolet paskempaa. Joku voi sanoa näitä makuasioiksi, mutta tässä on jo sen luokan ero, että voidaan puhua kiistämättömästä totuudesta.
Mikähän vitun idea on heittää suklaa fudgeen pähkinöitä? Varma tapa pilata mikä tahansa ruoka.

Mitä? :D kun mä teen fudgea, niin laitan sihen saksanpähkinöitä, ai että valkosuklaa-saksanpähkinäfudge on hyvää :kuola: Ja noissa mcennedy jätskien ja ben&jerrys jätskien välillä en oikeen huomaa eroa, eikä huomaa mieskään.

Mitä? :D kun mä teen fudgea, niin laitan sihen saksanpähkinöitä, ai että valkosuklaa-saksanpähkinäfudge on hyvää :kuola: Ja noissa mcennedy jätskien ja ben&jerrys jätskien välillä en oikeen huomaa eroa, eikä huomaa mieskään.

Ja toi suklaafudge taitaa olla aikalailla vastaavaa kuin Ben&Jerrys New York Super Fudge Chunk, jossa on pähkinää myöskin.

Pitääkin rohkaistua ja kokeilla muitakin makuja, kuin vain sitä McKennedyn cookiedough-kopioo. Ostin sitä Vita d'orin maapähkinävoita. Oli kyllä ihan mukiinmenevää (oikeasti, söin sitä mukista kun ei ollut käsillä parempaakaan astiaa).

McKennedyn jätskeistä kaikki kokeiltu paitsi Strawberry-cheesecake. Kandeeko kajahtaa? Jotenkin mielikuva perus mansikkajädestä, joka tosi makeaa.

Suklaa fudgea en voi suositella. Ihan överisuklaakakka, jossa tummasuklaa paloja ja pähkinöitä. Siis ihan törkeän pahaa. Menee ehkä just ja just lusien, mutta ne kiksit, bonerit, kosteudet ja turbon tuo Cookie Dough, niin on vertaansa vailla.

Aiemmalla sivulla kehuttu Bansku on kans erittäin jeba, ja sitä voi huoleta suositella kaikille myös.

1. Cookie Dough
2. Banana
3. Strawberry?
4. Hyi vidu, suklaa.

Otan kantaa Ben Jerry vertailuun siten, että Ben & Jerry purkki maksaa sen päälle 6 euroo, joten syyttäkin jää ne pakkaseen.
McKennedy puolestaan iskee hinnaksi 3,5euroa ja oli muuten kesällä ÖVER-tarjous 2,5€. (2,5-3€ about)

Eli ei kande ees maistaa mahdollista taivaan nektaria, Ben & Jerrysiä, koska sitten saattaa tietää, että McKennedy is worthless shit. Sitten kouritakkaan muuta kuin B&J:tä ja ne ovelat keksineet varmaan sata makua, joten se harrastus ei heti lopu. Sitten koulitaankin jokainen maku läpi, rahat menee ja punttikin ja muu elämä unohtuu, kun se jäätelö on niin kivaa.

Onko kellään kokemukset tästä strawberry cheesecakesta? Ja ei vissii muita makuja ollukkaa kui noi neljä?

Parasta se Strawberry Cheesecake, niin BJ versio ku toi Lidlin.

Ja ei niitä BJ versioita oo suomessa vissiin kymmentäkään,eikä niistä oo oikeesti hyviä ku iha muutama

Paras on Cookie Dough. Maku ja koostumus aivan loistava:thumbs: Enkä oikeasti viitsisi edes ostaa BJ jäätelöitä, kun on niin törkeen hintasia. Tulee oikeasti mieleen, että mikä noissa maksaa? Tietysti jos hyvät kiksit saa siitä, että maksaa jäätelöpurkista 6€ niin siitä sitten.

Oon yllättynyt tuosta Strawberry Cheesecaken suosiosta. Sehän on kaikista huonoin. Aivan mitäänsanomattoman makuinen. Ja sitä tietysti on aina vaan jäljellä kun haahuilee jätskihyllyn luona.

Mä tykkään siitä banaanista, mansikkajuustokakusta ja cookie doughista. Tämän keskustelun innoittamana, tarvii hommata viikonlopuksi pari purkkia pakkaseen :)

Strawperryy cheesecake omasta mielestä kyllä selvästi kakkonen verrattuna bananalicioukseen. Tylsä maku ja liian lähellä perusjäätelöä. Cookie Dough varmaan ensi kerralla kokeilussa.

B&J-kopiot 30-60 minuutiks jääkaappiin ennen syöntiä niin johan uppoaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom