Lidlin hyvät tuotteet

Noi hapanmaitovalmisteet on kyllä hyviä hamstraustuotteita. Ei paljon haittaa, vaikka vähän päiväykset menisi umpeen. Joskus viime talvena, kun vielä maitorahka upposi, niin jääkaapissa lymyili kuukauden rahkat ja päiväykset yllättäen paukkui, mutta koostumus pysyi silti tuoreena. Tullut kiitettyä itseään viime viikkoina muutamaan otteeseen raejuustoon siirtymisestä, kun on ollut 0,40€/prk Valion pehmeää tarjouksessa. Ennenpä tuota olisin ostanut heti sen 50prk, nyt oprk, vaikka ois halvalla saanut.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuli tänään testattua pakasteesta sellasia lihapötkylöitä(jotka paistetaan pannulla), oli ihan tajuttoman hyviä, ja kunnolla lihaa(olisko ollu n.95% tms), kilon paketti makso n.6-7e.

Mekein testasin tänään niitä Lidlin juusto-kinkku croisantteja, mut kaveri sano et mennään mielummin Subwayhin. Jäi taas koittamatta ja käyn Lidlissä vaan muutaman kerran vuodessa. No ens vuonna sit uus yritys!

Mekein testasin tänään niitä Lidlin juusto-kinkku croisantteja, mut kaveri sano et mennään mielummin Subwayhin. Jäi taas koittamatta ja käyn Lidlissä vaan muutaman kerran vuodessa. No ens vuonna sit uus yritys!

Itse tuli käytyä pitkästä aikaa litukassa ja tuli ostettua 4 kinkku-juustoa. Kotimatkalla tuli imailtua jo 3 ja viimeinen meni äkkiä ^^

- - - Updated - - -

Tuli tänään testattua pakasteesta sellasia lihapötkylöitä(jotka paistetaan pannulla), oli ihan tajuttoman hyviä, ja kunnolla lihaa(olisko ollu n.95% tms), kilon paketti makso n.6-7e.

Itse meinasin ostaa noita kanssa, mutta joku inisi täällä että ovat jänteisiä tms. Vissiin vaan tottunut syömään atrian narulihapullia.

Tsekkasitko kanssa paljonko niihin on ympätty rasvaa? en oo kys. tuotetta testannut mutta yleensä noi pakkasen "pötkylät" on ihan helvetin rasvaisia.

Tsekkasitko kanssa paljonko niihin on ympätty rasvaa? en oo kys. tuotetta testannut mutta yleensä noi pakkasen "pötkylät" on ihan helvetin rasvaisia.

rasvaa niissä saattaa olla jonkinverran, mut mä en yleensä sellaseen kiinnitä kauheesti huomiota :D mä lyön noi pötkylät kylmälle pannulle ilman rasvaa ja paistan aluksi suht miedolla lämmöllä, näin ei tule liian rasvasta.

rasvaa niissä saattaa olla jonkinverran, mut mä en yleensä sellaseen kiinnitä kauheesti huomiota :D mä lyön noi pötkylät kylmälle pannulle ilman rasvaa ja paistan aluksi suht miedolla lämmöllä, näin ei tule liian rasvasta.

Niin, tai sitä rasvaa ei näe..
Sama se, nuo on aivan perkeleen hyviä kuitenkin. Ainoa huono noissa rasvan lisäks on että olin alkukesästä kahdesti oikeen kunnon vatsataudissa. Yhdistävää tekijää en muuta keksiny ku noi, mulla ei o päässy sulamaan ja varmasti kypsäksi paistettu..

Mietin tuossa eräänä päivänä paistopisteellä asioidessani niitä pihtejä, joilla herkkuja noukitaan. Taitavat olla pesemättä aika kauan? Mielikuvitus sai vallan, joten päädyin tuona päivänä valmiiksi pussitettuun maalaisleipään, joka oli erinomaista.

Mä otan ainakin käsin ne sieltä. En kosketa kuin sitä jonka itselleni sieltä otan, aivan sama. Ei kiinnosta säätää niiden pihtien kanssa, vaikkei kyllä mitään väliä silläkään onko ne paskaisia vai ei.

Ne helvetin hyvänmakuiset lihapötkylät on Ćevapčićia, ihan käsittättömän hyviähän ne on. Balkkanilaisten versio kebabista. Krapulassa tuli aikoinaan niitä mätettyä ihan urakalla. Pitänee kai ostaa lisää ja kokeilla onko ne yhtä hyvä terveysruokien (ruusukaali, porkkana, lanttu, etc) kera kuin mitä ne oli lohkoperunoiden tai ranskalaisten kanssa :D

Eipä tartte mikään rakettitieteilijä olla, että osaa myydä tammikuussa kuntoiluhilpettä kansalle.

Toihan alkaa olemaan kova tarjous kyllä tosta proteiinisäkistä. Tietty onkos siinäkin se "100pss"/kauppa rajotus, eli kun sitä lähtee hakemaan niin eioota löytyy. :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom