Lidlin hyvät tuotteet

Tylsä maku ja liian lähellä perusjäätelöä

Siis eiks se bananalicious just ole ihan perus banaanijätskiä mis on jotai suklaapalleroita?Imo noista BJ yms tekee hyvää ja erottaa muista just ne kakku/keksi taikina osat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siinähän se alkaa sopivasti sulamaan, kun kävelee kaupasta kotiin. Pohjan häämöttäessä se alkaa olemaan jo vähän turhankin luirua.

Dulanon savustettu kalkkuna ohuen ohutta siivua... hyvääääää
Linessan raejuusto... erittäin hyvää myös light versiona
Nixe tonnari... kelpaa ja maistuu
McEnnedy jäätelöt... ihan liian hyvää
McEnnedy muffinsit... ihan liian hyvää
ruokakermat... loistava hinta-laatu-suhde
Milbona jogurttirahka - hyvää on ja menee paremmin alas kuin pelkkä rahka
ja sitten ne Lidlin makkarat onkin ihan omaa luokkaansa... niissä on ihan miehekkäästi sitä lihaa, mutta ei silti maksa älyttömiä.

Paras on Cookie Dough. Maku ja koostumus aivan loistava:thumbs: Enkä oikeasti viitsisi edes ostaa BJ jäätelöitä, kun on niin törkeen hintasia. Tulee oikeasti mieleen, että mikä noissa maksaa? Tietysti jos hyvät kiksit saa siitä, että maksaa jäätelöpurkista 6€ niin siitä sitten.
Niissä käytetään suurimmaksi osaksi luomu-ja reilun kaupan ainesosia. Ja tietenkin merkki maksaa :D

Lista hyvistä tuotteista olisi lähes loputon, niin mainitaan nyt vain nämä uudet paistopisteestä saatavat kalkkuna-tuorejuusto-yrttikroisantit. On muuten aivan helvetin hyviä, tänään kävi vielä tuuri ja vein kaksi viimeistä muiden katsellessa katkerana hieman ennen sulkua :D

Mä haen lidlistä "tiiliskivi"vähälaktoosista maitoa aina monta kymmentä litraa. Koktail kurkkuja tulee myös haettua. Lapset tykkää paistopisteestä. Sillon kun syötiin karkkia niitä haettiin sieltä myös.

Tänään aika löytö lidlistä!

4,99e/600g 100% saksanhirveä käristeenä pakasteesta. 20g prot, 5g rasvaa. Ja on muuten ihan helvetin hyvää :)

Kaikille pähkinänpuputtajille tiedoksi, että siellä ois ylihuomenna superlauantaitarjouksena saksanpähkinöitä -52% alennuksessa 11,45€ /kg hintaan. Eipä taida muualta saada näin edukkaasti.

Enkä oikeasti viitsisi edes ostaa BJ jäätelöitä, kun on niin törkeen hintasia. Tulee oikeasti mieleen, että mikä noissa maksaa? Tietysti jos hyvät kiksit saa siitä, että maksaa jäätelöpurkista 6€ niin siitä sitten.

Unilever. Kavereiden yrityksestä megakorporaation omistukseen, ennenvanhaan ne möi tuutteja kadunkulmissa. Hieno tarina tolla yrityksellä, joka valitettavasti vaan loppui tuohon monikansalliseen Unileveriin. Ennemmin ostan Lidlistä..

Tuli justiinsa haettua Lidlistä 4 pakettia broilerin jauhelihaa ja 2 pussia saksanpähkinöitä, + tietenkin perus maitorahkat ym.

Samoin! 5 pakettia lähti mukaan. Niin halpaa (1,99e/pkt) kun oli.

Onkohan tuon laatu parantunut? En kovin nirso ruuan suhteen ole, syön lähes mitä vain mutta tuota kaksi pakettia ostin ja toinen piti laittaa roskiin. Paistaessa näytti ihan hyvältä mutta aina kun tuota haarukallisen suuhun heitti alkoi jäätävä pauke kun rustoja ja ties mitä luunkappaleita hajoili hampaiden välissä. En olis uskonut etten jauhelihaa syömään pysty mutta tuossa oli oikeasti lähellä että laitan annoksenkin menemään.

Älkää vaan koskaan ostako noita "deluxe iberian treats" -palleroita. Täyte on uskomatonta mössöä (90% maitoa tuoteselosteen mukaan) ja ulkonäkökin muistuttaa lähinnä kuivahtanutta kivestä. Syy halpaan hintaan selvisi juuri. Olen kaikkiruokainen, mutta nuo lensivät kaaressa roskikseen. Perunagratiinit olivat ihan ok, mutta löysin tuotteen seasta muovinkappaleen, jossa oli numeroita.

Täytyy kyllä hehkuttaa Linessan rasvatonta raejuustoa! Muuten en raejuustosta pahemmin välitä, mutta tämä maistuu aivan erilaiselle (monen mielestä huono asia) mutta itse rakastan tätä valtavasti :P Aiemminkin ketjussa kyllä mainittu, mutta mainitsemisen arvoinen silti ! Samoin tämä rotukarjan aito naudan jauheliha, jonkin pienemmän jalostamon tuote, joka on ehdottomasti parasta jauhelihaa mitä perus marketeista pakattuna olen ostanut! Valitettavasti nimeä en muista, joku viisaampi voisi valaista

Täytyy kyllä hehkuttaa Linessan rasvatonta raejuustoa! Muuten en raejuustosta pahemmin välitä, mutta tämä maistuu aivan erilaiselle (monen mielestä huono asia) mutta itse rakastan tätä valtavasti :P Aiemminkin ketjussa kyllä mainittu, mutta mainitsemisen arvoinen silti ! Samoin tämä rotukarjan aito naudan jauheliha, jonkin pienemmän jalostamon tuote, joka on ehdottomasti parasta jauhelihaa mitä perus marketeista pakattuna olen ostanut! Valitettavasti nimeä en muista, joku viisaampi voisi valaista

Anteeksi pilkunnussintani, mutta eikös tuo linessa raejuusto ole 2.2% rasvaa sisältävää? HEmmetin hyvää se tosiaan on!

Suositut

Back
Ylös Bottom