Lidlin hyvät tuotteet

Ai puddingia myyrään lidlissä :0 ei paha!

Onko joku tyypannut noita broisku jauhelihoja lidlistä tai K tai S kaupoista? Järjestään about 2e/400g. Onko hyvää? Onko tehty jostain broilerin silmistä ja varpaista vai ihan sitä itteensä? On meinaan sopuhinta ja vähärasvasta jos on hyvää kamaa. Miten broisku makkarat? S marketissa oli ~3e 400g. Rasvaa muutama gemmi ja protskuu 20 muistaakseni.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Harmittavasti patukoita ei ollut kuin kanelipullaa ja lakritsia, joten pelkkiä kanelipullapatukoita ostin, koska lakritsi patukoita omistan valmiiksi toissapäivänä avatun laatikon.

Täällä oli taas niin, että sellainen pahvihäkkyrä, johon patukat oli ladottu loisti tyhjyyttään kanelipullien ja minttusuklaiden osalta. Ja ne kun olivat juuri niitä makuja, joiden perässä olin :(
Noh, pettyneenä sitten nappasin sellaisen omenan makuisen ja lähdin lampsiin kohti kassaa ja kas kummaa matkan varrella sain ilokseni huomata, että niitä herkullisia kanelipullapatukoita löytyikin lisää sieltä, missä on näitä muunkin merkkisiä välipala-/proteiinipatukoita, vitamiineja jne :)

Niin ja pitihän sitä toki myös pari rasiaa kananpojan jauhelihaakin ostaa.

Onko joku tyypannut noita broisku jauhelihoja lidlistä tai K tai S kaupoista? Järjestään about 2e/400g. Onko hyvää? Onko tehty jostain broilerin silmistä ja varpaista vai ihan sitä itteensä? On meinaan sopuhinta ja vähärasvasta jos on hyvää kamaa. Miten broisku makkarat? S marketissa oli ~3e 400g. Rasvaa muutama gemmi ja protskuu 20 muistaakseni.

Eikös se väitä olevansa broilerin paistijauhelihaa? Ihan hyvää tavaraa pitäisi olla, ainakin niin hyvää kuin jauheliha nyt voi olla.

Suosin itse ruoanlaitossa juuri tuota broilerjauhelihaa, toimii paremmin esim. lihapulliin ja hamppareihin koostumuksensa takia. Harmittaa etten tänään päässyt tyhjentämään lidliä noista tarjouksista :(

Sitä oli erätuotteena "kaikki treenaamaan" teemassa.
jos yksittäiskappaleita on enää jäljellä, ne alkaa tosiaan olla pikkuhiljaa -50% eli muistakaa syynätä teemahyllyillä, sieltä löytyy se jämätuotteiden osio jossa on niitä halpoja yksittäiskappaleita..

Se broiskujauheliha oli myöskin erätuote, ja niin halpaa koska sitä on tilattu tuottajilta laakista joku miljoonan paketin erä.
Ihan hyvä broiskupullat siitä sai pyöriteltyä ;)

Ensi torstaina alkaa sitten taas "tulisten ruokien ystäville" setit, eli väkeviä sooseja ja lihoja luvassa!

Lidl:n lohi on kyllä hyvä laatusta, ja mikä parasta taas tarjouksessa 10.99e/kg! Superlauantaina täytyy käydä tyhjentämässä isot viipalesuolakurkut pois kun on vaa 1.5e/850gr!

Lidl jäätelöt varauksin. Hinta-laatusuhde kohtaa perusjäätelöissä, maku on hyvä. Mutta "kovat sattumat" vaan saattavat käydä hampaiden päälle, itse ainakin liian usein näihin törmännyt. Esimerkiksi suklaa täytyy räätälöidä jäätelökäyttöön sokerisuhdetta muuttamalla, Lidl ei ole tähän jostain syystä lähtenyt. Merkkijäätelöissä tämä on huomioitu..

Mitä jäätelöitä meinaat? Ben jerrys kopiota, vai niitä muovirasioissa olevia?

Mckennedyistä keksi ja suklaa versiot toimii. Niistä toisista sinisessä purkissa olevat vanilja ja suklaa. Pähkinä on imelää.

mä oon tykästynyt kun kana itessään alkoi tökkimään, noihin jauhelihoihin. Köykäsempiä kun sikanauta, jotenkin paljon paremman makuista ja mausteillahan saa ihmeitä aikaan :D tulee hyviä lihapulliakin, vaikka usein syönkin sitä pelkästään paistettuna ketsupin kanssa :kuola:

mä oon tykästynyt kun kana itessään alkoi tökkimään, noihin jauhelihoihin. Köykäsempiä kun sikanauta, jotenkin paljon paremman makuista ja mausteillahan saa ihmeitä aikaan :D tulee hyviä lihapulliakin, vaikka usein syönkin sitä pelkästään paistettuna ketsupin kanssa :kuola:

Mä taas en tykännyt yhtään. Maistu suorastaan hirveeltä kun heitti ne paistettuna makaroonin sekaan. Ei oo edelleenkään sikanautaa saati marinoituja kanan fileesuikaleita voittanutta!

Jos nyt puhutaan siitä 23% sikanaudasta niin vaikee kuvitella sitä tappelua broisku j lihan tappioks. Se on jo nii etovan näköstäki se sika-nauta 0_o ja jotenki jäätävä se rasvan määrä, puolet painosta tirisee seinille ku paistat sen. Paisti/naudanjauheliha paljon lihaisamman olosta mut aika kallista (näin opiskelijan näkökulmasta).

Lidl saisi hiukan enemmän varata tavaraa noihin super lauantaihin. Itse kävin viime lauantaina lidlissä kahden jälkeen tarkoituksena hakea vähän jäätelöä ja broikun paistijauhelihaa. Jauhelihat oli loppu ja jäätelöitä joita halusin oli yksi jäljellä. Aika turha reissu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom