Lidlin hyvät tuotteet

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En ole noita kovin montaa eri merkkiä kokeillut. Finnmaxin heraa ja jotain muuta on ollut. Sitten tuota Fastia. Vähän olen vertaillut aminohappokoostumuksia ja proteiinimääriä. Hintaa kertyy äkkiä jos tilaamaan alkaa ja varsinkin, jos ei tilaukseen ole tulossa, kuin yksi pussi heraa. Jatkan asiaan perehtymistä ja vertailujen tekemistä.

Jos nyt puhutaan siitä 23% sikanaudasta niin vaikee kuvitella sitä tappelua broisku j lihan tappioks. Se on jo nii etovan näköstäki se sika-nauta 0_o ja jotenki jäätävä se rasvan määrä, puolet painosta tirisee seinille ku paistat sen. Paisti/naudanjauheliha paljon lihaisamman olosta mut aika kallista (näin opiskelijan näkökulmasta).

Kaikkein paras jauheliha kaiken kaikkiaan taitaa olla naudan jauheliha, mutta sika-nauta tulee hyvänä kakkosena. Juuri tuo 23%. Hiljattain maistoin myös jotain 6-8% jauhelihaa ja oli jotenkin kuivaa. Mutta tosiaan, tosta sika-naudasta lähtee paistaessa hirveä määrä rasvaa ja muita nesteitä, mutta kaavin ne aina lusikalla pois. Kerran mittasin että kuinka suuri määrä sitä rasva-neste sekotusta lähtee ja taisi olla 120g. Ja tosiaan se oli pääosin rasvaa. Eli kaloreita poistuu siinä huomattavasti. Oma veikkaukseni on että kaloreita tippuu vähintään 200kcal verran. Eli näin 400g sikanaudasta oletan tulevan about 600-700kaloria. Tosin mulle sillä ei ole mitään väliä. Hyvää bulkkiruokaa.

Hiljattain tuli ostettua lidlistä ekaa kertaa se inferno pizza sekä inferno sipsejä ja nyt kaduttaa. En edes tykkää mistään tulisesta mutta joku silti pakotti ostamaan noita. Plussaa siitä että maistuvat hyvälle, ainakin sen vähän aikaa mitä kerkee maistamaan kunnes tulisuus vie kaiken maun. Hyh. Sipsit tosin eivät niin tulisia olleet, mutta hyviä.

Turkkilainen jugurtti on maustamattomaksi hyvää. Siihen voi sitten sekaan heittää vaikka proteiinijauhoja ja kourallisen karpaloita, lakkoja tai mustikoita. Hyvä aamupalan yhtenä osana.

En ole noita kovin montaa eri merkkiä kokeillut. Finnmaxin heraa ja jotain muuta on ollut. Sitten tuota Fastia. Vähän olen vertaillut aminohappokoostumuksia ja proteiinimääriä. Hintaa kertyy äkkiä jos tilaamaan alkaa ja varsinkin, jos ei tilaukseen ole tulossa, kuin yksi pussi heraa. Jatkan asiaan perehtymistä ja vertailujen tekemistä.

Suomesta löytyy nykyään halpaa heraa. HCT WheyPower 45€/4kg (11,25€/kg) maustamattomana ja 50€/4kg (12,5€/kg) maustettuna.

Kaikkein paras jauheliha kaiken kaikkiaan taitaa olla naudan jauheliha, mutta sika-nauta tulee hyvänä kakkosena. Juuri tuo 23%. Hiljattain maistoin myös jotain 6-8% jauhelihaa ja oli jotenkin kuivaa. Mutta tosiaan, tosta sika-naudasta lähtee paistaessa hirveä määrä rasvaa ja muita nesteitä, mutta kaavin ne aina lusikalla pois. Kerran mittasin että kuinka suuri määrä sitä rasva-neste sekotusta lähtee ja taisi olla 120g. Ja tosiaan se oli pääosin rasvaa. Eli kaloreita poistuu siinä huomattavasti. Oma veikkaukseni on että kaloreita tippuu vähintään 200kcal verran. Eli näin 400g sikanaudasta oletan tulevan about 600-700kaloria. Tosin mulle sillä ei ole mitään väliä. Hyvää bulkkiruokaa.

Hiljattain tuli ostettua lidlistä ekaa kertaa se inferno pizza sekä inferno sipsejä ja nyt kaduttaa. En edes tykkää mistään tulisesta mutta joku silti pakotti ostamaan noita. Plussaa siitä että maistuvat hyvälle, ainakin sen vähän aikaa mitä kerkee maistamaan kunnes tulisuus vie kaiken maun. Hyh. Sipsit tosin eivät niin tulisia olleet, mutta hyviä.

Eilen nappasin lidlistä 10% sikanautajauhelihaa. Pitää tänään kokeilla, että millaista on. Edit. lisäilin %-merkin.

Se infernopitsa on kyllä niin överitulinen, ainakin mun mielestä, että oikein nauratti kun sitä kerran söin. Tykkään jonkin verran tulisesta ja tottunut, että kauppojen tuliset ei oo niin tulisia mutta toi kyllä veti jauhot suuhun niin sanotusti.

Eilen nappasin lidlistä 10% sikanautajauhelihaa. Pitää tänään kokeilla, että millaista on. Edit. lisäilin %-merkin.

Se infernopitsa on kyllä niin överitulinen, ainakin mun mielestä, että oikein nauratti kun sitä kerran söin. Tykkään jonkin verran tulisesta ja tottunut, että kauppojen tuliset ei oo niin tulisia mutta toi kyllä veti jauhot suuhun niin sanotusti.

Aamulla ei pytyllä naurattanut enää yhtään.

Oikeesti, tuo on ollut jo yli vuoden markkinoilla eli kuka helvetti sitä ostaa toisen kerran?

Itse tykkään infernosta jossain määrin, varsinkin darrassa pistää koneen käyntiin. Pirun hyvän makuinen, jos ei olisi niin tulinen niin olisi paras valmislätty ikinä.

Muutaman tulisen ruuan ystävän kanssa puhunut ja kaikki on sanonut että toi inferno pizza on maultaan ihan paska ja näinhän se menee omastakin mielestä. Laittaa mielummin johonkin parempaan pizzaan jotain nagaa tai habaneroo tai chilikastiketta. Makuaisia tietenkin...

Inferno pitsan maku on ihan hyvä, mutta ei se kyllä tulinen ole, ainakaan minun mittapuullani. Toisaalta chilien päivittäisenä syöjänä on hieman turha olettaakaan saavansa tulista valmisruokaa pakastealtaasta. Summasummarum lätty soveltuu satunnaisesti chiliä käyttäville laiskoille(ehkä kiireisillekin) ihmisille. Chipotle öljy, jota välillä teemoissa tulee myyntiin on melko hyvää vuoden takaisella kokemuksella. Ei tulista mittapuullani, mutta savuaromi tuo mukavan vivahteen salaattiin. Itse jos jaksaisi salaatin kastikkeen tehdä, niin silloin muuttuisi chipotle öljykin liian kalliiksi tuotteeksi, koska nestesavua saa muualta ja se tulee halvemmaksi ja chilit tietysti omasta takaa.

Infernojen tulisuus vaihtelee erittäin paljon. Koskaan ei tiedä saako juoda litra tolkulla maitoa poltteeseen, vai saako mussuttaa perus salamipitsaa.

Infernojen tulisuus vaihtelee erittäin paljon. Koskaan ei tiedä saako juoda litra tolkulla maitoa poltteeseen, vai saako mussuttaa perus salamipitsaa.

Joo ja siitä miten lämpimänä sen syö. Viimeksi tuli vedettyä puoli lättyä suoraan uunista ja polte oli reilua. Toisen puolen söin seuraavana päivänä suoraan jääkaapista ja polte oli huomattavasti laimeampi. En tiedä sitten aktivoiko lämpö jotenkin chiliä toimimaan paremmin?
Mutta kyllä toi sen verran tulinen on ettei kukaan voi tosta sanoa, että ei olisi tulinen. Tai sitten vatsa on rautaa. Kyllä mulla suu vetää, mutta seuraavan päivän vessakeikat on aika ikäviä:)

Joo ja siitä miten lämpimänä sen syö. Viimeksi tuli vedettyä puoli lättyä suoraan uunista ja polte oli reilua. Toisen puolen söin seuraavana päivänä suoraan jääkaapista ja polte oli huomattavasti laimeampi. En tiedä sitten aktivoiko lämpö jotenkin chiliä toimimaan paremmin?
Mutta kyllä toi sen verran tulinen on ettei kukaan voi tosta sanoa, että ei olisi tulinen. Tai sitten vatsa on rautaa. Kyllä mulla suu vetää, mutta seuraavan päivän vessakeikat on aika ikäviä:)
Lämmin ruoka herkistää sille tunteelle joka chilistä tulee.

On tosi hienoa kun syö oikeasti tulista hampurilaista raflassa, ja sit vedät kuumia karkeita ranuja perään. Ei moro.

Toisaalta, kylmällä sama efekti! Söin habanero sorbettia joka tuli pakkasesta niin jäi kesken.

Sellasen asian oon viime aikoina huomannut, että jos pääsee vasta illasta Lidlissä käymään, niin rahkahyllyt ammottavat ihan tyhjillään. Tainnu muutkin ihmiset huomata kuinka hinta/laatu-suhde on noissa kohdillaan.

Sellasen asian oon viime aikoina huomannut, että jos pääsee vasta illasta Lidlissä käymään, niin rahkahyllyt ammottavat ihan tyhjillään. Tainnu muutkin ihmiset huomata kuinka hinta/laatu-suhde on noissa kohdillaan.

Itse ei ole tullut enää lidlistä haettua rahkaa. Paikallinen s-market myy valion pehmeää 0,49€/250g.

Inferno- pizza on mielestäni jotenkin happomaisen/hyökkäävän tulinen, ei sellainen mukava joka hiipii pikkuhiljaa esiin. Ties mitä tuohonkin on käytetty, että on saatu tuliseksi. Kerran ostin ja no thanks, pistän mieluummin itse chilipalkoja normipizzan päälle.

fi_65607_01_b.jpg

Lidlin versio Kinder Buenosta ja on yhtä hyvää jossei parempaa.

Käväsin tossa äsken lidlissä ja voi helvetti onks joulu tulossa vai miten siel oli sunnuntainaki parkkis aivan täynnä?Onneks ne kassat vetää hyvin koska ei siel juuri koskaan oo muutaman ihmisen pitempää jonoa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom