Lidlin hyvät tuotteet

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lohi laskenut hintaa, nyt 9.99e/kg. Ja tämä on sitä d-leikkuuta ja eikös tuo k-marketin b-leikkuutta, eli lidlin puhtaampaa. Eipä sillä uunilohta tehdessä niin väljä, mutta itse tykkään tehdä graavia ja sitä ei viitsi tuosta b-leikkuusta tehdä ilman putsausta.

Reilu naudan paistijauheliha 10% 3,89€/400g.

Eikös tuo vasta viime viikolla ollut jopa alle 3e, jolloin ostin pakastimeen muutaman lootan. Ja nykyään se taitaa olla pelkää "10% jauhelihaa", kun se paisti-termi kiellettiin ellei ole aidosti pelkkää paistia (ja juuri mikään ei ollut).

Lidliin sais tulla mustikka ja mansikkakeitoista sokerittomat versiot.Se metsämarja on paskaa ja sokeriton mehukeitto onki ainoo melkee mitä pitää muualta hakea.

Myös se lidlin makeutus aine on aika kuraa ja muualta saa parempaa.Kahvin kanssa Rainbowin ja Pirkan versiot todettu parhaiks

^ Itse en ole huomannut ainakaan nestemäisessä makeutusaineessa mitään eroa verrattuna Hermesetasiin... Hinta vaan on ~2e edullisempi.

Lohi laskenut hintaa, nyt 9.99e/kg. Ja tämä on sitä d-leikkuuta ja eikös tuo k-marketin b-leikkuutta, eli lidlin puhtaampaa. Eipä sillä uunilohta tehdessä niin väljä, mutta itse tykkään tehdä graavia ja sitä ei viitsi tuosta b-leikkuusta tehdä ilman putsausta.

eilen katsoin lidlissä tuota 9,99e/kg maksavaa lohta ja se ainakin oli B-leikkuulla. Se D-leikkuuhan on ollut yleensä sen 12,99e.

edit. netistä katsoin, ja kyllä, se 9,99e on D-leikkuulla, halapaa ku saippua

^ mä sain noita samoja 2,79 e hintaan. Vissiin joku tarjous. Lähti muuten aika monta pakettia mukaan :j

Ollaan käyty Lidlissä ostaa peruskamat ja sitten erikoisemmat muualta. Kyllä siinä vaan säästää jonkun verran.

Mä väitän, että lidlistä ostamalla säästää helposti 10-20%. Ihan hyvä valikoima siellä nykyään on ja mä ainakin saan yli 90% tarvitsemistani ruoista sieltä. Sit jos haluaa jotain erikoisempaa niin voi käydä samalla reissulla viereisessä Prismassa.

Niin ja vaikka joku tuote olisikin samanhintainen kuin K tai S-ryhmän vastaava niin lidlissä se on helvetin paljon parempilaatuinen. Joko se a) maistuu paremmalta tai b) sisältää enemmän sitä itseään.

Jauhelihat ja patukat haettu! Win!

Niin täälläkin. Mukaan tarttui myös paprika mix ja -20% kanafileitä. Chiliöljyäkin teki mieli, mutta omissa chileissä on vielä syömistä ja se ei ollut rypsiöljypohjaista joten hyllyyn jäi. Harmittavasti patukoita ei ollut kuin kanelipullaa ja lakritsia, joten pelkkiä kanelipullapatukoita ostin, koska lakritsi patukoita omistan valmiiksi toissapäivänä avatun laatikon.

Perkele olivat laittaneet myymäläänkin merkinnät tarjouksiin 2 pkt/talous jne. Ennen olen aina rajulla kädellä ottanut tarjouskamaa ja tarvittaessa olisin voinut vedota kassalla siihen, ettei tuolla missään lukenut asiasta mitään = pakko myydä.

edit. FAST Puddingia löyty onneks -50 % -lapulla paikkaamaan opiskelijan ahdinkoa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom