Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oon saanu ton lyhyen pään uskomattoman kipeäksi joskus metsätöissä, tai itseasiassa muutamaankin otteeseen. Tosi vittumainen fiilis.hauiksen lyhyt pää. se harvemmin vaurioituu kyllä.
View: https://www.youtube.com/watch?v=LdSUetdxZxM
Uus kanava tubessa, lähinnä leukoja, käsilläkävelyjä, juoksentelua ja muita treenailuja. Saa sanoa mielipiteen ja että kannattaako jatkaa videoiden tekoa x)
Mukavia illanjatkoja!
Nyt on leuanvedoissa projektina päästä vetämään 50kg lisäpainoilla sarjoja, siihen on kyllä vielä matkaa. Tällä hetkellä jaksaa tehdä 4x4 +15kg ja siinäkin viimeiset toistot vikoilla sarjoilla aika hikiset, mutta suht strictinä pysyy. Jotenkin toi voimapuoli leuoissa jäänyt aina heikoksi, niin tarkoitus ois lähteä korjaamaan asiaa seuraavien kuukausien aikana.
@Ukkeli123 Hyvä video! Jatka vaan niiden tekemistä.
Hei, meillä on sama tavoite! Mä haluan vetää 50kgx5, vuosi sitten pääsin muutaman toiston päähän tosta, sitten loppui kärsivällisyys ja ohjelma meni vaihtoon. Nyt olen edelleen yhtä kärsimätön, mutta vielä vähän heikompi, kuin vuosi sitten, mutta mä haluan ton tavoitteen.. Oikeastaan olen aika lähellä sitä, 40kgx6 vedin pari viikkoa sitten, sen jälkeen kroppa on tukottanut jatkuvasti.. Oma painoa on tosin vaan 86-88kg, kun se oli edellisellä rundilla 90-92kg, eli absoluuttisesti olen sarjapainoihin nähden heikompi, suhteellisesti vahvempi.
Mä uskon, että toi tavoite on sulle mahdollinen ( on vähän pakko, miten mä voisin muuten uskoa, että se on sitä itsellenikään.. ) !!!
Njaa. Oishan tän voinu suoraan tänne pistää. Kahteen ketjuun sit, ku ei oo niin justiinsa. Youtuben raskaimmat pyyhe leuat heittämällä ;;;D. Where is my GODDAMN MEDAL?!
Tänään neljän kilon parannus ennätykseen Hyvinkään kisoissa:
92 kg
94 kg
Matka jatkuu kohti 100 kiloa!
14 kiloa lisää tulokseen alle vuodessa. Olen ollut JTO:n valmennuksessa alkuvuodesta lähtien ja tulokset puhuvat puolestaan. Iso kiitos Mestarille!Hemmetin kova parannus vanhaan enkkaa. Satku tulee varmasti - kenties jo ens keväänä. Ilmiselvästi sulla on todella toimiva treeniohjelma.
Ai hitsi, oli sulla aika lähellä! Toi on kummiskin hyvää kehitystä mun mielestä, että suhteellinen voima on nousussa. Kuis tukkoutuu?
Kiitos uskosta! Viime treeneissä tuli 4x5 tolla 15kg lisäpainoilla, niin kyllä siitä pikkuhiljaa kehittyy. Ei ole kauheesti tehnyt aikaisemmin leukoja lisäpainoilla, niin varmaan toi pomppii ylös kun liike hermottuu paremmin. Testailen välietappia +25kg varmaan parin tai kolmen viikon päästä, niin saa vähän enemmän dataa minkä ympärille tehdä seuraavan jakson suunnitelma. (Jospa siitä löytyisi nykyinen 1-3RM.)
Joo varsin raskas on. Riippuen siitäki, kuinka jumissa ranteet on. Jossei taivu kunnolla, ni hankalaa. En ollu aiemmin vakavissani sisällyttäny treeniin, mitä nyt kokeillu läpällä. Joskus ton vaan kekkasin, ku tosi hitaat muscle-upit joutuu melkeenpä tekeen tolla otteella, tai ''false gripilla''. Tai ei joudu, mut huomattavasti helpompaa ainaki itelle. Aika spesiaaleja juttuja, mut tehokkaita tietenki, ja kaikki uus ärsyke on vaan hyvästä. Jos olisin kädenvääntäjä, ni tekisin ainaki näit.
Tänään neljän kilon parannus ennätykseen Hyvinkään kisoissa:
92 kg
94 kg
Matka jatkuu kohti 100 kiloa!
Ne oli rapujuhlien jatkot. Muistan hyvinOon ovella yhdessä Hämeenlinnan yökerhossa, näin sut ja sun seurueen jokukerta. Taisin kommentoidakkin teikäläisen kukkakaalikorvista.
Vittu sä oot alfa! Voimaa löytyy!