Leuanveto

paksu kuormaliina on mukavampi ku vyö. ite käytän kiipeilyköyden pätkää. roikuntoja yhellä kädellä tai vähemmillä sormilla, jos noin paljo joutuu käyttään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aloittelin salireenit tuossa kesäkuussa ja kiinnostaisi saada leuvanvedossa kehityistä. Tuo on itsellä sellainen ettei meinaa saada tuloksia nouseen kovin helposti. Tällä hetkellä olen tehnyt selkäreenin aluksi vaan 3x6 niin että jää toisto tai pari varaa, yleensä. Lisäksi ylätaljassa pidempää sarjaa ja muita selkäliikkeitä. Sitten yhtenä tai kahtena päivänä vetänyt ilman painoja niin paljon kuin menee. Tällä hetkellä jotain 20kpl. Välillä tein enempikin kerralla mutta tuntui ettei palautunut. Yleensä hyvän reenin jälkeen tulokset tippui. Tällä hetkellä menee 3x6x25. Yksi toisto menee jollain 40-45kg lisäpainolla. Omat mitat 179/95.

Tarkoitus olisi saada tässä bodausreenin yhteydessä leuvanvetotulosta nousuun.

Slow pull up on kehittynyt varsin mainiosti sitten kesäkuun jälkeen. Kaksi minuuttia ei enää ole kovin kaukana ja hieman paremmalla taktiikalla olisi voinut jo nyt mennä. Toi ylös päin meno olisi pitänyt saada tehtyä minuuttiin mutta nyt se kesti turhan kauan joten taas se alas tulo oli vaikeaa.

Eilen Turussa Suomen cupin toistoleuanvetokisoissa pientä parannusta enkkaan. Tammikuussa kun aloitin uuden treenikauden niin mä olen tehnyt lähinnä perus-ja maksimivoimaa. Muutama satunnainen treeni kestovoimaa toukokuusta alkaen. Vaikka se 50 leukaa ei vielä nyt mennyt niin lähellä jo kuitenkin ollaan. Voimaa on tullut huisisti lisää verrattuna viime vuoteen. Tai noh, ykkösmaksimi ei nyt hirveesti ole parantunut mutta maksimikolmosesta eteen päin tulokset ovat parantuneet ja etenkin sitä vedon heikointa kohtaa olen pystynyt petraamaan todella hyvin eli nyt noista vedoista ei oikeastaan enää pysty näkemään missä se heikko kohta on. SM:ssä kyllä jo odotan, että se 50 leukaa menee jos en nyt ihan täysin mene ryssimään tätä seuraavaa kehden kuukauden treenijaksoa ja tietysti täytyy myös pysyä terveenä. Hienot ja hyvät kisat kaikin puolin jälleen kerran joten isot kiitokset järjestäjille, yleisölle sekä muille kisaajille.

Nyt löytyy näistä Suomen cupin toistoleuanvetokisoista kaikkien naisten, tyttöjen, miesten yleisten sekä poikien sarjojen suoritukset. Tolla alemmalla videolla miesten sarjoista ehkä se kiinnostavin suoritus on Joonas Mäkipellon veto kohdasta 25:28 alkaen.

jäätävän gripin saa ku sitä treenaa. voimaa voimaa.
Onkohan siitä jotain haittaa treenata grippiä roikkumalla leuanvetotreenin jälkeen? Ei päivät riitä viikossa jos erikseen haluais treenata leuat ja roikkumiset.
Pitänee alkaa roikkuun lisäpainon kanssa jos vaan forkut kestää, joskus menny lisäpainoista kohtalaisen jumiin. Tähän asti roikkumiset ollu lähinnä ilman lisäpainoo.

ei oo haittaa, eikä kohtuulliseen grippitreeniin kauaa mene, ku tekee usein. lisäpainot käyttöön tottakai ja/tai yhellä kädellä, jos pysyy. roikkumisajat 5-30s ja älä tee loppuun asti. semmonen 5s varaa. tukkoon ne menee, ku ovat heikot. pikkuhiljaa vahvistuu he ja vilken riemu!

Suositut

Back
Ylös Bottom