Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Uutta leukaenkkaa. 3*50kg + 82,6kg = 132,6kg. Tavoite tälle vuuelle 150kg yhteismassalla.
Mä haluisin nähä, ku crossfittaajat koittaa perhos leukoja vaikk yli 30kg lisäpainoilla. Yks mikä myös ihmetyttää on se, ku kuulee, et joku ois jaloilla POTKINU leuat ylös.
Tai ite teen leuat polvet koukussa, ja se avustus tulee kyllä pelkästä lantiosta. Jalat pysyy lähes aina koukussa. Pystyisin tekeen noit leukoja tolleen, vaik olisin Houdini, ja mun jalat ois kahlittu. Kisoissa kyl jotkut näennäisesti potkii jaloilla. Eihän nyt fysiikan lait toimi silleen, et voit potkia itelles vauhtia jostain ilmasta :Dd. Oonko väärässä, vai eikö nää ihmiset vaan tajuu, mistä tossa yhtälössä se vauhti todellisuudessa tulee?
Mun väite siis: Jaloilla ei tee leuoissa yhtään mitään. Jos haluu ajatella jtn tyyliin, et jalat & lantio boostaa toisiaan, ja toimii tiiminä, ni se on ehkä totta. Ihan siks, koska tietenki kropan eri osat on liitoksissa toisiinsa(kineettinen ketju daa). Kippi alkaa lonkan koukistuksest.
Menee itellä juuri näin. Jos ei oo hyvää staattist voimaa, ni sithän siit varmaan tippuu aika nopee.
Arvioisin, et pystyn jäämään ihan maksimi painoillaki siihen yläasentoon, tai ihan vähän ennen sitä, ni varmaan minuutiks. Ei tarkota tosin sitä, et siit pääsee aina juuri ylemmäs, vaikka mitä tekis. Kädet 90 astees on selkeesti raskain itelle. Tai jossain tosi pienessä kulmassa, ja kädet vähän vaan koukussa.
Pitää koittaa 2 minuutin leukaa lähiaikoina. Yhes vaihees ainaki löyty tohon voima aikalailla. Mina ylös, mina alas. Hauska haaste, ja polttelee.
Menee itellä juuri näin. Jos ei oo hyvää staattist voimaa, ni sithän siit varmaan tippuu aika nopee.
Arvioisin, et pystyn jäämään ihan maksimi painoillaki siihen yläasentoon, tai ihan vähän ennen sitä, ni varmaan minuutiks. Ei tarkota tosin sitä, et siit pääsee aina juuri ylemmäs, vaikka mitä tekis. Kädet 90 astees on selkeesti raskain itelle. Tai jossain tosi pienessä kulmassa, ja kädet vähän vaan koukussa.
No sä jauhat ainaki, tai kyseenalastan sun päättelykykys :D. Käytä nyt vähän päätäs, ni tajuut, et totta helvetissä se vaikein kohta voi olla teorias ihan missä vaan.
90 asteessa alkaa kädet hyytyy ihan vitusti mulla. Yhen käden leuka raskainta myös siinä. Ylempänä ei. Video tulee, koska valehtelijaks syyttelyä en kuuntele ;). Ei merkitystä, onnistunko minuutissa. Mut kuten beginnerille sanoin tossa: ei sit pädetä, jos vedänki vaikka 40s vaan, ku ylempänä ARVIOIN ton. Tiiän rajani varsin hyvin, mut toki erehdyn välillä, koska ihminen olen vaan. Käytän 45-50kg tossa, sit ku koitan. Ylempänä sanoin ''maksimi painoilla''. Tarkotin ''maksimaalisilla'', uskoit tai et. Heikompi maksimi täl hetkel, ja toi 55kg lienee 100% hyvänä päivänä.
Leuan lepuuttamisen tangon päällä voit kokeilla heti, ni tajuut, kuinka kevyttä on. Kirjaimellisesti lepuutat osaa painostas, ku leuan alaosa makaa tangon päällä.
Kusetusta? Kenties. Leuka silti tangon yli.