Niin no... oon mitä oon. Se ei oo mihkää muuttumassa :d. Ei toi oo mulle mikään ongelma, et on olemassa kilpailulajeja, ja standardeja. Ei oo multa mistään pois. En vaan välil tajuu, miks jotkut ihan tavikset(ei kisaavat henkilöt) jossain perus junttilan salilla totee jtn, ''ei ois menny kisoissa läpi''. Viitaten vaikka omiin kyykkyihin, vetoihin, penkkeihinsä, yms. Must 101% turhuutta, jos nää ihmiset ei treenillään edes kisoihin pyri, vaan treenaavat muuten vaan. ''Nojoo, vedin mä sitä ja tätä, mut ei ois menny kisois läpi''. Mä: So? Mihin pyrit :D?
Toinen,mitä yritin tossa sanoa, on se, että vaikka ne kisasäännöt oliski yleiset standardit, ni vähän ku käyttää omaa päätä, ja pohtii suorituksen kriteerejä ihan vaikeusasteen kantilta, ni tajuu sen, et esim. ton voimanoston kriteerejä pystyy tiukentaan reilusti. Tää on ehkä yks syy, miksen mitään kilpaurheilua oikeen ymmärrä: voitto on tärkeintä, mut ite suorituksel ei oo merkitystä, kuhan se tehään sääntöjä noudattaen. No loogista toki, ettei armoa muille anneta, mut en mä ees haluis kilpailla missään asiassa, jos ne kriteerit olis musta liian kämäset. Huom ''MÄ''. Tää on vaa mun näkemys, enkä muuks väitä.
´´
Okei. Luin ton sit liian pitkälle. Ei. En vaan olonen, vaan sitä itseään all day long lähinnä. Tätä en voi kieltää.
En pelkkää sielunelämääkään meinannu, mut joo. Peace

.