Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sarjat x toistot x kg on universaalisti yleisin tapa, suosittelen käyttämään sitä niin on kaikille selkein.Eiku Kilot x sarjat x toistot. 20kgx3x8= 3 kasin sarjaa 20kg:lla.
Oon eläny valhees, jos porukka merkkaa nää oikeesti ihan erilailla.
Mulle toi on loogista. Vai hämääkö toi, ku mul on kilot tossa ekana? Miten ton voi ees merkkaa erilailla, en oikeesti ees tiedä :D?
Jotkut pistää käänteisesti, eli 6x6x66kg, mut ei toi must oo yhtää selkeempää.
Siis mitä sä meinaat tukotuksella :D? Semi harmittomia domsseja, vai tyyliin kärähtänyttä hermostoa? Mä en saa ees pahoja domsseja enää nykyään, ellen käy oikeesti rajoilla treenissä, ja tee selkeesti jtn, mitä en oo aiemmin kyenny/yrittäny.
Eli summa summarum, jokainen tuntee kehonsa jos antaa sille tilaa kertoa mikä toimii. Itse siis yritän opetella tuota "varaa jättämistä" ja kevyitä viikkoja, jotka olen pitkään laiminlyönyt kun ei omasta mielestä ole ollut tukossa vaikka selvästi on mennyt yli näin jälkeen päin ajateltuna. Sitä on ollut vaan liian kiire kehittyä vaikka on jo suhteellisen kovalla tasolla jolloin noobgainssit on syöty ja pitää ottaa järki mukaan. Esim. Penkki ja leukamax on nyt pari vuotta pysynyt samoissa ja sinnekkin päässyt vain hetkellisesti. Katsotaan nyt mitä 3-4>6-6 kevennyksillä tuo tullessaan ja piikkaus päälle joka toki hermostuttaa kun on ihan uutta mulle. Miten voi keventämällä enkat nousta : ), ei sattara, ei voi toimia omalla kohdalla, mut sittenhän sen näkee.